Alt-Ctrl Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Over natta? Hvor var du gjennom hele 10/11 sesongen? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Berbatov har ikke stjernestatus blant Man Utd fans og kommer aldri til å få det. Han har blitt akseptert for det han er ettersom han gjorde en god sesong, har bedret kroppspråket en smule, sier det rette i meida og scoret hattrick mot LFC, men noen fanfavoritt er han ikke. Noen elsker ham (flere på dette forumet) og andre liker han mindre (som meg) En fantastisk fotballspiller, men fotsatt en mismatch rent kulturelt med vår raske fotball og trøkk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Dere blir mere og mere uforståelige i mine øyne. Men dere kan trøste dere med at jeg prøver å forstå dere Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Limbeck, du må kutte ut å holde folk ansvarlig for ting andre mener. 6 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Dere blir mere og mere uforståelige i mine øyne. Men dere kan trøste dere med at jeg prøver å forstå dere Problemet ditt er at du setter alle med en annen mening enn din egen i en egen bås og tilegner de meninger som de aldri har vært i nærheten av å insinuere engang. Om jeg mener Berbatov er en Gud, er det ikke nødvendigvis at Game føler det samme selv om både meningene til meg og Game er helt forskjellig fra dine meninger! Skjønner du det? (Med te-skje, dette var et eksempel, jeg mener ikke Berbatov er en Gud, jeg er ikke religiøs og tror derfor ikke på Gud eller flere guder.) Til Game, og litt generelt sett. Mismatch kulturelt sett, ja. Men han har aldri, og jeg mener aldri fått den tilliten som hverken Rooney, Nistelrooy eller andre viktige spillere har fått. Selv når han bøttet inn med mål og utrolig nok endte som delt toppscorer til tross for å bli benket stort sett en halv sesong, var det egentlig aldri noen tvil om at han kom til å være "andrevalg/tredjevalg" selv om han skulle være i form. Må si det at jeg bare digger stilen til Berbatov mer og mer, samtidig som jeg ser hvorfor enkelte kan bli frustrerte over han, siden han ikke løper som en jævla dust etter hver forbanna ball forsvarerne til motstanderen triller mellom seg. Når det er sagt, så mener jeg helt klart at trekløveret Rooney, Berba og Chicarito utfyller hverandre på en meget god måte. Jeg skulle bare ønske at SAF stolte mer på Berbatov. Å utelate Berba helt fra CL-finalen må ha vært en av de vanskeligste og dårligste avgjørelsene til SAF denne sesongen. Personlig har jeg vanskelig for å forstå at Owen skulle få plassen fremfor Berbatov. Ser poenget i at Owen er en raskere spiller og en større måljeger. Men Berbatov har tydelige kvaliteter som hverken Rooney eller Chicarito besitter (Owen har litt av det samme som Chicarito allerede tilbyr). Spesielt i en kamp mot Barca hvor vi sannsynligvis må kjempe for å beholde ballen lenge nok til å i det hele tatt få bygd opp et skikkelig angrep ville Berba vært ypperlig å sette innpå når (ja, jeg sier når) vi ligger under. Han ville vært et oppspillspunkt både på hodet og spesielt i beina og ville nok klart å involvere seg langt mer positivt i spillet enn hva Chica klarte å gjøre som stort sett var særdeles anonym. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Å utelate Berba helt fra CL-finalen må ha vært en av de vanskeligste og dårligste avgjørelsene til SAF denne sesongen. Ikke bare en dårlig avgjørelse, det var et hån mot en av verdens beste spillere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Å utelate Berba helt fra CL-finalen må ha vært en av de vanskeligste og dårligste avgjørelsene til SAF denne sesongen. Ikke bare en dårlig avgjørelse, det var et hån mot en av verdens beste spillere. Enig i det. Kom pittelitt for sent på puben til finalen så fikk ikke med meg lagoppstillingene. Ble ikke akkurat sjokkert over laget som startet og ble heller ikke skuffet over startelleveren, men når det senere viste seg at Berba ikke engang satt på benken selv om jeg visste han var frisk og fit for fight satt jeg i vanntro. Ikke det at et innbytte av Berba nødvendigvis hadde betydd seier, eller i det hele tatt et ekstra mål for oss. Men for meg føltes det som å utelate Sar, Evra, Vidic, Rooney, Nani, whoever important, fra troppen. Helt vanvittig! Owen? Hva faen? Jeg kan fortsatt ikke tro det, helt forbanna på trynet og må være den verste vrakingen av en viktig spiller til en viktig kamp som jeg i det hele tatt kan huske som SAF har gjort. Alle kan gjøre feil og denne var en av SAF sine største blundere når det gjelder laguttak. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Da er det jo naturlig å spørre seg om Berbatov blir solgt i sommer, noe jeg ikke håper skjer. Ferguson gjorde en dårlig avgjørelse i CL finalen når han ikke tok med Berba, men jeg tror ikke det ville hatt noe å si. Vi hadde blitt overkjørt uansett. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) "- Hvis han hadde dratt til den ledige Chelsea-jobben, hadde jeg gått til Manchester City. Nå blir han, og da blir jeg, sier Ronaldo" ikke mye United følelser hos Ronaldo ihvertfall. Endret 3. juli 2011 av YNWA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_7015967,00.html ''Hentet'' fra et intrevju med Ronaldo i Sunday Mirror.(ergo Bullcrap) Ronaldo ''sa'' også dette: "If I went back to the Premier League it would be with a club in the North West. I don't like London." Endret 3. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det var veldig mange som klaget på at Berba ble valgt foran Tevez i sesongen han kom til oss. Da ble han vist en tillit han ikke fortjente i deres øyne Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det var veldig mange som klaget på at Berba ble valgt foran Tevez i sesongen han kom til oss. Da ble han vist en tillit han ikke fortjente i deres øyne I hvem sine øyne? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 "- Hvis han hadde dratt til den ledige Chelsea-jobben, hadde jeg gått til Manchester City. Nå blir han, og da blir jeg, sier Ronaldo" ikke mye United følelser hos Ronaldo ihvertfall. Men hvorfor er en scouser interessert Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 "- Hvis han hadde dratt til den ledige Chelsea-jobben, hadde jeg gått til Manchester City. Nå blir han, og da blir jeg, sier Ronaldo" ikke mye United følelser hos Ronaldo ihvertfall. Men hvorfor er en scouser interessert han har jo blitt lansert som en flere av dere her inne håper retunerer, derfor tenker jeg dette var intr lesning. 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 "The Sunday Mirror publishes an interview with me today. All that content is false. I have never spoke with the newspaper, and never made those statements" - Cristiano Ronaldo Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ronaldo selv på Twitter: The Sunday Mirror publishes an interview with me today. All that content is false. I have never spoke with the newspaper, and never made those statements http://twitter.com/#!/Cristiano Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ronaldo selv på Twitter: The Sunday Mirror publishes an interview with me today. All that content is false. I have never spoke with the newspaper, and never made those statements http://twitter.com/#!/Cristiano Ikke overraskende, faktisk mer som ventet. Sitatet så veldig merkelig ut til å ha kommet fra munnen til Ronaldo. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 "- Hvis han hadde dratt til den ledige Chelsea-jobben, hadde jeg gått til Manchester City. Nå blir han, og da blir jeg, sier Ronaldo" ikke mye United følelser hos Ronaldo ihvertfall. Fail m8 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) "- Hvis han hadde dratt til den ledige Chelsea-jobben, hadde jeg gått til Manchester City. Nå blir han, og da blir jeg, sier Ronaldo" ikke mye United følelser hos Ronaldo ihvertfall. Men hvorfor er en scouser interessert han har jo blitt lansert som en flere av dere her inne håper retunerer, derfor tenker jeg dette var intr lesning. Tror det opptar deg betydelig mere enn noen av oss Endret 3. juli 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå