banansplitt™ Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 God idé. Så kan Rooney og Berbatov få lov å herje i fred. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er bekymret for Hernandez. Han har spilt mange landskamper alerede i sommer og skal nå ut i copa america. Han hår ikke noen ferie denne sommeren og kan være utbrent kommende sesong. Kanskje det kan være lurt å sende han på ferie i høst Han er ikke med i troppen til Copa America... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 hmmm, hvorfor ikke? Er ikke Mexene med? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Følger du ikke med eller? Hernandez er ikke tatt med så kan skal få ferie. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 mrmujac Mr. Mujac Word from my contacts this morning...Nasri is still an option...Sneijder deal is not dead...and Morrison unlikely to get permit for US Tour Troverdig kilde, han har truffet med mye før. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 At Morrison ikke ville få tillatelse til USA-turen kom vel ikke som noe sjokk med hans fortid. Synd er det jo selvsagt. Ryktene om at City skulle være så interesserte i Nasri slik som Sky Sports ville ha det til i går var vel heller ikke så korrekte, skal man tro The Guardian fra i går. Så at Nasri fortsatt er en mulighet er det jo en mulighet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 hmmm, hvorfor ikke? Er ikke Mexene med? Mexico har en egen (B)tropp for Copa America. Bare Giovani Dos Santos er med fra Gold Cup. Hernandez og Barrera får nok godt med hvile til seriestart. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Virker ikke som om Copa America er like stort som EM her i Europa? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nei, kanskje ikke. Underholdningsfaktoren var ihvertfall skyhøy sist gang da. Se opp for Chucho Benitez på Ecuador. Turneringens spiller sist. Da vant forøvrig Brasil med B-preget lag. Argentina røk ut med så og si toppet. De spiller forresten første kamp i turneringen idag mot Bolivia klokken 02.40 i natt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Uruguay, Argentina og Brasil stiller vel med A-lag så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Her er en liste over alle deltakerne i Copa America sine spillere. Uruguay, Chile, Brasil og Argentina ser ut til å stille med alle stjernene sine. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Mexico prioriterte nok Gold Cup, som på en måte er deres "EM". De er bare special guests i Copa America. Det samme var egentlig Japan, men J-League kamper ble flyttet grunnet katastrofen der, som fikk påvirkninger på deres deltagelse. Veldig synd, for Japan har et morsomt og spennende lag på gang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Helt enig. Japan er dritspennende, og spiller veldig underholdende fotball. Meget morsomt lag! Og jeg er fremdeles forelsket i en del av gutta på laget. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det er vonde tidspungt for oss europere. Får nok ikke fulgt med så mye live Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Virker ikke som om Copa America er like stort som EM her i Europa? Det er det, problemet er derimot den at man ofte må ta hensyn til de Europeiske klubbene. I år derimot blir det nok neppe like stort ettersom kampene spilles over hele Sør-Amerika omtrent. Ecuador kan få en ny cup-helt i form av Felipe Caicedo, dog så skal det nok mye til om han blir en favoritt ettersom han ikke alltid er like elegant. Bortsett fra Argentina og Brasil så har jeg stor tro på Paraguay. De imponerte tidvis under fjorårets verdensmesterskap og hvis trener Martino har den samme holdningen så kan de gjøre et godt mesterskap. Det store spørsmålstegnet er bare om de er like sultne som i fjor, Martino hadde som kjent tenkt til å trekke seg sist. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hvor feil tar jeg om jeg påstår at denne glorifiseringen av Berbatov handler om CL finalen i Mai? At de som skryter av han ser på CL som den viktigste tittelen og nå reagerer med å se ned på Hernandez og ser opp på Berbatov som ikke spilte "dårlig" i den kampen. Og at dette er veldig likt den forrige CL finalen som Carrick fikk skylden for ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Veldig feil. Glorifiseringen kommer av at han er spektakulær som spiller og fikk toppscorertittelen, og Hernandez på banen betyr en helt annen type fotball enn det vi egentlig skal representere. Cl-finalen vant Barca fordi de er et bedre lag, om noen skal ha skyld der så er det Sir Alex for å ikke matche våre beste spillere. Jeg har ikke sett noen gi en ung spiller i debutsesongen sin skylden for å ikke prestere i en Cl-finale, om så ville det også der være sir Alex skyld for å matche han i en slik kamp. Folk har sett hva som bor i Berba, endelig, derfor får han mer positiv omtale etter en knakende god sesong. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Så han er ikke lengre en latsabb som er en skam for klubben fordi han ikke gidder å løpe? Han var jo det i to år? Nei. Tror deg ikke. Mye pga det du sier om at Barca var et bedre lag, men alikevel så drar du frem Fergie som skylden for at vi tapte. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har jeg noen gang sagt det? Har jeg sagt at Sir Alex har skylden? Jeg sa at om noen skulle få noe skyld så er det Sir Alex. Spar meg for hva du tror og hva du mener du leser. For du tror som vanlig feil, og tolker det som står i klartekst feil, som vanlig. Og jeg kritiserte spillestilen vår med Hernandez før finalen også, og jeg har alltid elsket Berba. Så hva du har kokt opp mens du pløyet jordene bryr meg egentlig midt i ræva om du ikke vil høre på fornuft. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Fornuft er det jeg prøver å finne. Men at Berbatov over natta har fått en sånn stjernestatus synes jeg er ufornuftig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå