Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Morrison ikke ville få tillatelse til USA-turen kom vel ikke som noe sjokk med hans fortid. Synd er det jo selvsagt.

 

Ryktene om at City skulle være så interesserte i Nasri slik som Sky Sports ville ha det til i går var vel heller ikke så korrekte, skal man tro The Guardian fra i går. Så at Nasri fortsatt er en mulighet er det jo en mulighet.

Lenke til kommentar

Nei, kanskje ikke. Underholdningsfaktoren var ihvertfall skyhøy sist gang da. Se opp for Chucho Benitez på Ecuador. Turneringens spiller sist.

 

Da vant forøvrig Brasil med B-preget lag. Argentina røk ut med så og si toppet. De spiller forresten første kamp i turneringen idag mot Bolivia klokken 02.40 i natt.

Lenke til kommentar

Mexico prioriterte nok Gold Cup, som på en måte er deres "EM". De er bare special guests i Copa America. Det samme var egentlig Japan, men J-League kamper ble flyttet grunnet katastrofen der, som fikk påvirkninger på deres deltagelse. Veldig synd, for Japan har et morsomt og spennende lag på gang.

Lenke til kommentar

Virker ikke som om Copa America er like stort som EM her i Europa?

Det er det, problemet er derimot den at man ofte må ta hensyn til de Europeiske klubbene. I år derimot blir det nok neppe like stort ettersom kampene spilles over hele Sør-Amerika omtrent.

 

Ecuador kan få en ny cup-helt i form av Felipe Caicedo, dog så skal det nok mye til om han blir en favoritt ettersom han ikke alltid er like elegant.

 

Bortsett fra Argentina og Brasil så har jeg stor tro på Paraguay. De imponerte tidvis under fjorårets verdensmesterskap og hvis trener Martino har den samme holdningen så kan de gjøre et godt mesterskap. Det store spørsmålstegnet er bare om de er like sultne som i fjor, Martino hadde som kjent tenkt til å trekke seg sist.

Lenke til kommentar

Hvor feil tar jeg om jeg påstår at denne glorifiseringen av Berbatov handler om CL finalen i Mai? At de som skryter av han ser på CL som den viktigste tittelen og nå reagerer med å se ned på Hernandez og ser opp på Berbatov som ikke spilte "dårlig" i den kampen.

 

Og at dette er veldig likt den forrige CL finalen som Carrick fikk skylden for ?

Lenke til kommentar

Veldig feil. Glorifiseringen kommer av at han er spektakulær som spiller og fikk toppscorertittelen, og Hernandez på banen betyr en helt annen type fotball enn det vi egentlig skal representere. Cl-finalen vant Barca fordi de er et bedre lag, om noen skal ha skyld der så er det Sir Alex for å ikke matche våre beste spillere.

 

Jeg har ikke sett noen gi en ung spiller i debutsesongen sin skylden for å ikke prestere i en Cl-finale, om så ville det også der være sir Alex skyld for å matche han i en slik kamp.

 

Folk har sett hva som bor i Berba, endelig, derfor får han mer positiv omtale etter en knakende god sesong.

Lenke til kommentar

Har jeg noen gang sagt det?

 

Har jeg sagt at Sir Alex har skylden? Jeg sa at om noen skulle få noe skyld så er det Sir Alex. Spar meg for hva du tror og hva du mener du leser. For du tror som vanlig feil, og tolker det som står i klartekst feil, som vanlig. Og jeg kritiserte spillestilen vår med Hernandez før finalen også, og jeg har alltid elsket Berba. Så hva du har kokt opp mens du pløyet jordene bryr meg egentlig midt i ræva om du ikke vil høre på fornuft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...