Aalton Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Må si at det hadde vært en smule kjedelig å se Nasri forsvinne til City, men pengene taler jo åpenbart mest for den gutten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Trenger vi en Nasri da. Vi har mange jævla gode kantspillere. Giggs, Park, Young, Nani, Valencia. Fergie har alltid satset hardt på kantspillere og de har alltid vert vårt sterkeste våpen. Sånn er det nå også Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Nasri er best sentralt men spiller ving i Arsenal fordi de har en annen formasjon og Fabregas i samme posisjon. Når velges tvkampene egentlig? Latias? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 8. juli mener jeg å ha hørt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Nasri best sentralt? Neeeeeeh Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Slående argument. Kan ikke huske en Arsenalkamp der han har spilt ren ving og gjort noe ut av seg. Helt klart best når han trekker sentralt og får være med i samspillet til resten av midtbanen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Men hvordan ville han fungert som sentral i en 4-4-2? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er helt sikker på at Nasri kan spille i en 4 - 4 - 2 sentralt med en mer defensivt-orientert partner. Nasri er mye bedre når han spiller innoverkant/sentralt, enn han er som ving. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er helt sikker på at Nasri kan spille i en 4 - 4 - 2 sentralt med en mer defensivt-orientert partner. Nasri er mye bedre når han spiller innoverkant/sentralt, enn han er som ving. Ville han fungert med Carrick? Har ikke sett mye av Nasri sentralt, men inntrykket mitt er at han passer mer inn sentralt i en trio på midtbanen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Slående argument. Kan ikke huske en Arsenalkamp der han har spilt ren ving og gjort noe ut av seg. Helt klart best når han trekker sentralt og får være med i samspillet til resten av midtbanen. Han har vel 2 mot oss ihvertfall Men hvis han er best sentralt så er det synd at City tar han. Endret 30. juni 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er helt sikker på at Nasri kan spille i en 4 - 4 - 2 sentralt med en mer defensivt-orientert partner. Nasri er mye bedre når han spiller innoverkant/sentralt, enn han er som ving. Ville han fungert med Carrick? Har ikke sett mye av Nasri sentralt, men inntrykket mitt er at han passer mer inn sentralt i en trio på midtbanen. Jeg tror personlig han kan spille ved siden av Carrick. Kvalitetene hans offensivt kunne derimot komme til bedre nytte i en midtbanetrio, der han ikke måtte jobbe like hardt bakover. Jeg er uansett sikker på at han kan tilpasse seg systemet vårt (med litt tid). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Herrejezus og jeg elsker Michael Owen. Ikke bare pga. kveldens opptøyer med Pierse'rn men det var det som fikk meg til å skrive dette. Elendig fotballspiller, fantastisk person. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Kan ikke skrive slikt uten å linke til twitter-fighten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er litt vanskelig å lese "twitter-fighten", men man må rett og slett bare sammenligne tidspunkter og prøve å lese annenhver. http://twitter.com/#!/themichaelowen http://twitter.com/#!/piersmorgan Angrer på at jeg ga bort Owen-drakta mi som jeg kjøpte i fylla. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Herrejezus og jeg elsker Michael Owen. Ikke bare pga. kveldens opptøyer med Pierse'rn men det var det som fikk meg til å skrive dette. Elendig fotballspiller, fantastisk person. Detta. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jesus, nå begynner jeg virkelig å bli bekymret. Manchester United har sikret seg tre gode spillere (man kan naturligvis argumentere med at de Gea er svakere enn van der Sar per dags dato) som alle hever et lag som sist sesong vant Premier League. :| Alle hever stallen. Men blant disse kjøpene er det bare Young som kanskje styrker førstelaget. Alt avhenger av hva som som kjøpes sentralt på midten. Slik stallen ser ut i dag så styrker selvfølgelig De Gea laget. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jesus, nå begynner jeg virkelig å bli bekymret. Manchester United har sikret seg tre gode spillere (man kan naturligvis argumentere med at de Gea er svakere enn van der Sar per dags dato) som alle hever et lag som sist sesong vant Premier League. :| Alle hever stallen. Men blant disse kjøpene er det bare Young som kanskje styrker førstelaget. Alt avhenger av hva som som kjøpes sentralt på midten. Slik stallen ser ut i dag så styrker selvfølgelig De Gea laget. Jeg tror du skjønner hva jeg mener. Men hvis du vil ha det med teskje så mente jeg i forhold til forrige sesong. Det var jo prestasjonene i den, samt de nye spillerne, som var premisset for hvorfor LarsP begynner å bli "skremt". Selv jubler jeg ikke før vi har fått inn en knallgod spiller sentralt på midten. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det som bør virke skremmende med kjøpet av De Gea er at han er verdens største keepertalent, og i en alder av 20 år, allerede en klassekeeper. Dog, Arsenal har et brukbart talent i Szczesny, selv. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er bekymret for Hernandez. Han har spilt mange landskamper alerede i sommer og skal nå ut i copa america. Han hår ikke noen ferie denne sommeren og kan være utbrent kommende sesong. Kanskje det kan være lurt å sende han på ferie i høst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå