Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slående argument.

 

Kan ikke huske en Arsenalkamp der han har spilt ren ving og gjort noe ut av seg. Helt klart best når han trekker sentralt og får være med i samspillet til resten av midtbanen.

 

Han har vel 2 mot oss ihvertfall

 

Men hvis han er best sentralt så er det synd at City tar han.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg er helt sikker på at Nasri kan spille i en 4 - 4 - 2 sentralt med en mer defensivt-orientert partner. Nasri er mye bedre når han spiller innoverkant/sentralt, enn han er som ving.

Ville han fungert med Carrick? Har ikke sett mye av Nasri sentralt, men inntrykket mitt er at han passer mer inn sentralt i en trio på midtbanen.

 

Jeg tror personlig han kan spille ved siden av Carrick. Kvalitetene hans offensivt kunne derimot komme til bedre nytte i en midtbanetrio, der han ikke måtte jobbe like hardt bakover. Jeg er uansett sikker på at han kan tilpasse seg systemet vårt (med litt tid).

Lenke til kommentar

Jesus, nå begynner jeg virkelig å bli bekymret. Manchester United har sikret seg tre gode spillere (man kan naturligvis argumentere med at de Gea er svakere enn van der Sar per dags dato) som alle hever et lag som sist sesong vant Premier League. :|

Alle hever stallen. Men blant disse kjøpene er det bare Young som kanskje styrker førstelaget. Alt avhenger av hva som som kjøpes sentralt på midten.

 

Slik stallen ser ut i dag så styrker selvfølgelig De Gea laget.

Lenke til kommentar

Jesus, nå begynner jeg virkelig å bli bekymret. Manchester United har sikret seg tre gode spillere (man kan naturligvis argumentere med at de Gea er svakere enn van der Sar per dags dato) som alle hever et lag som sist sesong vant Premier League. :|

Alle hever stallen. Men blant disse kjøpene er det bare Young som kanskje styrker førstelaget. Alt avhenger av hva som som kjøpes sentralt på midten.

 

Slik stallen ser ut i dag så styrker selvfølgelig De Gea laget.

Jeg tror du skjønner hva jeg mener. Men hvis du vil ha det med teskje så mente jeg i forhold til forrige sesong. Det var jo prestasjonene i den, samt de nye spillerne, som var premisset for hvorfor LarsP begynner å bli "skremt". Selv jubler jeg ikke før vi har fått inn en knallgod spiller sentralt på midten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...