Villanden Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kan ikke si jeg ser hvilke skudd han burde holde, og ihvertfall ikke flere av dem. Harde skudd som kommer høyt og langt til siden er ikke akkurat lette å holde. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Er bedre at han slår skuddene vekk enn å drite seg ut og gi returer der han prøver å holde ballen. Uten tvil en lovende keeper, gode reaksjoner og "tar det umulige", likevel er jeg redd for at teknikk og rutine ikke er god nok der det fort kan komme lette mål og muligens keepertabber. Slik er det med en unggutt, men gleder meg til å se han i Uniteddrakten og kan virkelig bli en stor keeper. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kampen mot RBK har visst ikke fått plass i klippet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Manchester United manager Sir Alex Ferguson will be honoured by a university on Wednesday for his "outstanding contribution" to sport. The 69-year-old will be made a doctor of the University of Stirling. The visit will take Ferguson back to his footballing roots in central Scotland, where he played with Falkirk from 1969 to 1973. Glasgow-born Ferguson also started his managerial career at nearby East Stirlingshire in 1974. The university said the award will recognise Ferguson's "great distinction in the field of sport and the general public arena". He will be presented with his doctorate by the university chancellor, broadcaster James Naughtie. The ceremony in which the football boss is being honoured is one of four graduation ceremonies taking place at the institution today and tomorrow. Snart blir det Lord Ferguson Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Da er De Gea klar for oss. http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/De-Gea-signs-on.aspx Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Gratulerer, da har dere en toppkeeper i 15 år Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jesus, nå begynner jeg virkelig å bli bekymret. Manchester United har sikret seg tre gode spillere (man kan naturligvis argumentere med at de Gea er svakere enn van der Sar per dags dato) som alle hever et lag som sist sesong vant Premier League. :| Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dette ser jo bare mer og mer lovende ut foran neste sesong, selv om det har ligget i kortene lenge at han skulle signere en avtale. Godt at det blir bekreftet så man slipper alle ryktene. Gleder meg til å se han i aksjon for laget nesten sesong, jeg bare gleder meg.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Strong rumours persist about #Modric joining #MUFC by Monday. No firm evidence to back those claims up at the moment. Will work on it though. http://twitter.com/#!/howardnurse Greit nok. Han er ikke mer enn helt grei. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tror, og håper, at han kommer til å bli stor i klubben. Har en good feeling. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Godt å våkne på morran i LA og lese at De Gea har signert! Flott! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Da er arvtakeren på plass. Ikke min absolutte favouritt men blant en rekke navn jeg har tro på. Nå gjelder det bare at vi satser på han. Han må få ha en tabbekvote til han blir eldre og får mere erfaring og har fått kommet seg inn i laget. Han kommer ikke til å ose den tryggheten som Sar gjorde Fornøyd med signeringene så langt. Gode spillere. En del av dem briter. Nå er det den sentrale midtbanen som må styrkes Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Herlig transfervindu så langt! Vi har gjort tre klassekjøp, og ingen av de tre spillerne har kostet over £20 mill, en gang. Atlético Madrid er mitt lag i Spania, så har sett ganske mange kamper av han, og kan utvilsomt si at han er en konge keeper. I tillegg er han jo bare 20 år, og kommer til å kunne stå for oss i årevis fremover. Så lenge han ikke blir missfornøyd i klubben, og vil bort, eller blir skadet, trenger vi ikke å tenke på å kjøpe ny keeper på godt over et tiår. Det er deilig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 De Gea viste en del følelser når han hodt pressekonferanse på sin gamle hjemmebane. Å reise til England og spille for Manchester United er et stort steg for en 20 åring Også er det litt sånne ting man får når man avler opp spillere selv også. Spillere blir følelsesmessig knyttet til klubben på en måte som den nye klubben sjelden klarer å skape. De aller aller fleste talentene som drar fra oss gjør hva de kan for å komme seg inn på førstelaget. Phil Neville har flere ganger sagt at å forlate oss var det vanskeligste valget han har tatt, men han som De Gea sier at det var det rette valget for karrieren Link: dagbladet Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jesus, nå begynner jeg virkelig å bli bekymret. Manchester United har sikret seg tre gode spillere (man kan naturligvis argumentere med at de Gea er svakere enn van der Sar per dags dato) som alle hever et lag som sist sesong vant Premier League. :| Alle hever stallen. Men blant disse kjøpene er det bare Young som kanskje styrker førstelaget. Alt avhenger av hva som som kjøpes sentralt på midten. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Kor er det billigast å kjøpe billett og opphold i Manchester til høsten mot city? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Fra Twitter: SkySportsNews Sky Sports News Sensational transfer news coming up shortly from Manchester. Watch Sky Sports News from 5pm…. 11 minutes ago Får håpe det er fra den viktige siden av Manchester. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Breaking news: Sky Sports sources understand Manchester City are closing in on the £20million signing of Arsenal star Samir Nasri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå