Sameboe Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg tror Young kommer til å leve opp til lønnen sin, dessuten er den lønna bare blitt mer og mer normal i dagens fotballverden, så er ikke big deal. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Med den lønnen har han penger nok til å gå på bordell hver dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Rooney kan gi han noen tips. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Giggs har vel et par år ekstra i bagasjen på også det området. Endret 23. juni 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) ---------------------------Berbtatov---------------------------------- ---Young--------------------------Rooney---------------Nani---- Med blant andre Hernandez (som scoret sitt landslagsmål nr 20 i går, og det siden feb 2010. Helt syke tall, Messi har 14mål fordelt på 7år for argentina til sammenligning) og Valencia i bakhånd må vel vi allerede kunne sies å ha den beste offensiv i PL by a mile nå. Forsvaret er også det beste imo, men så har vi helt overlegent den svakeste midtbanen av PL-utfordrerne... Hadde gjort seg om Fletcher fant 09/10 formen og Anderson omsider slo til. Få inn Modric her og vi ser svært sterke ut. Skulle helst hatt Sanchez for Young, men ellers veldig bra. Endret 23. juni 2011 av Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Hvordan er Young som venstrekant ifht høyrekant? Hadde jo vært gull å fått Nani over på høyre. de Gea Rafael - Rio - Vidic - Evra Nani - Modric (?) - Carrick - Young Berbatov - Rooney Giggs Hernandez Welbeck Valencia Park Cleverly Fletcher Smalling Jones Evans Oshea Lindegaard Herrejesus for en tropp dette ville vært. Men vi mangler den siste brikken som jeg håper vil bli Modric. Endret 23. juni 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hvordan er Young som venstrekant ifht høyrekant? Hadde jo vært gull å fått Nani over på høyre. Young er jo venstrekant. Så han skal jo funke best der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Selvfølgelig er han jo det. Skulle bare sjekke om noen så at Game hadde satt han feil. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Enig. Vi mangler èn brikke på førstelaget sånn jeg ser det nå. En type àla Modric. Håper virkelig ikke Fergie overrasker alle med et nytt stopper- eller spisskjøp. Vi må få på plass det vi trenger. Og det finnes så utrolige mange flere ekstreme spillere i den posisjonen enn de "åpenbare" (Modric, Sneijder, Nasri). Edit: Sånn utenom at vi må ha en keeper også, lzzm. Endret 23. juni 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg tror alle vet at det blir de Gea. Ganske bombesikker på det. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jepp, derfor jeg opprinnelig skrev posten som om det skulle være bankers. Noen som ser mye La Liga her, og er lysten på å skrive en kort rapport om Javi Martinez og Thiago på Spanias u21-lag? Imponerende det jeg har sett i EM sålangt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Har sett en del av Thiago i Barcelona. Dog har jeg ikke sett så mye at jeg kan skrive en fyldig rapport om han. Dog de få minuttene jeg har sett han i la liga, så virker det som han har et klokt fotballhode, en god pasningsfot(duh) Såg han faktisk score på hodet på en corner for ikke så alt for lenge siden, men jeg tviler på at han inneholder en stor hodestyrke. Dog syns jeg selv han er litt uferdig, men de fleste unggutter kan virke slik på a-laget til Barca. En kompis av meg som følger barca veldig tett, mener dette er mannen som skal fylle skoene til Xavi når han legger opp. Jeg syns han er veldig spennende iallefall, og skal bli spennende å følge han fremover. Tror kanskje han kan slå igjennom kraftig neste sesong. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Vettafaen hva jeg skal si om kjøpet av Young, helt greit iforhold prisen. Likevel, føler at det er noe halvgjort over det. I tillegg tror jeg det er spikeren i kista for Sanchez-drømmene til game. Er veldig ambivalent til alt. Etablert Premier League spiller, kan unektelig tilføre laget vårt mer enn enkelte har prestert i år. Likevel er jeg ikke helt overbevist om at det var det vi trengte. Anywho, velkommen Ashley! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kan noen forresten "bekrefte" ryktene om Sanchez uttalelse ifht en overgang til City? Var innen ræva dekning, men leste på Twitter en uttalelse som lignet denne; "Jeg vil heller legge opp som fotballspiller og returnere til ghettoen, enn å spille for City". Isåfall er han en god likt person uansett som han signerer for Barca eller nå hvem det er. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det har han garantert ikke uttalt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hva med Å legge 30 mill på bordet for Fabregas? Kan noen forresten "bekrefte" ryktene om Sanchez uttalelse ifht en overgang til City? Var innen ræva dekning, men leste på Twitter en uttalelse som lignet denne; "Jeg vil heller legge opp som fotballspiller og returnere til ghettoen, enn å spille for City". Isåfall er han en god likt person uansett som han signerer for Barca eller nå hvem det er. Det er noe jeg kunne ha sagt det Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jepp, derfor jeg opprinnelig skrev posten som om det skulle være bankers. Noen som ser mye La Liga her, og er lysten på å skrive en kort rapport om Javi Martinez og Thiago på Spanias u21-lag? Imponerende det jeg har sett i EM sålangt. Javi Martinez spiller mer boks til boks i Athletic enn det han gjør på Spania u21. Mer fremdrift altså, god med ballen, både til å føre og spille pasninger, solid fysikk og en hod hodespiller, og egentlig en veldig god spiller. Tror han kunne passet godt til United og Premier League. Ledertype er han også. Vet ikke om han kan noe særlig engelsk så det kan jo kanskje være et problem, men er usikker på det punktet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Traff på en med United drakt i Los Angeles i dag, måtte gi han tommelen opp! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Kan ikke klage på shotstopper egenskapene til De Gea i alle fall. Forsatt usikker på gutten, men fyren må være den mest lovende "streken" siden Buffon for Parma. 1.93 på strømpelessen og en spenst ut av denne verden, mao blir det ikke lett å goale på vår nye sisteskanse. Mer spent på feltarbeid og taktiske egenskaper, har en snikende følese på at det blir noen brølere de første åra, men det får vi neste bare leve med. Personlig tror jeg Lindegaard kommer til å slå ann i United drakta da han har rett alder, psyke og ferdigheter. God med beina, sterk i skallen, god i feltet og bra rekkevidde (også 1.93) . De Gea http://www.youtube.com/watch?v=7GRzJWZENAE&feature=related Endret 28. juni 2011 av Game 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hmmm... Synst han burde holdt flere av de skudda i den videoen. Ble mange cornere.... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå