Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper veldig på en smell til Arsenal ja. Som jeg ser det så er det de som er den største utfordreren til United i år, etter at Chelsea har blitt hektet av nå. Liverpool kommer til å dabbe mer og mer av etterhvert som de kommer lenger i CL.

9657521[/snapback]

 

Frustrerende å lese at du allerede har avskrevet Chelsea fra gullkampen.. :ermm:

9657618[/snapback]

 

Jeg tror de klarer å komme seg opp igjen, men jeg tror ikke de klarer å kjempe like godt i toppen i år som de gjorde i fjor. Dette er bare noe jeg tror, kan hende jeg tar feil. :)

Lenke til kommentar
Ta det med ro. Hyrlen pleier sjeldent å ha rett. Tror både vi og dere ender over Arsenal i år.

9656964[/snapback]

 

Hvorfor tror du det?

9657693[/snapback]

 

Fordi jeg tror Arsenal rir på en bølge. De har et par vanvittig gode spillere, men jeg mener de av flere blir overvurdert hva kapasitet i gjennom hele sesongen angår. Alle lag kan ha en bra serieåpning, men jeg tror ikke de klarer å opprettholde det.

9657992[/snapback]

 

Jeg mente selvsagt hvorfor du tror Liverpool kommer foran oss? Hva er det egentlig dere har som vi ikke har et par hakk bedre?

 

Edit: Leste nå hva du hadde skrevet og tolket det litt anderledes, så du kan forsåvidt bare glemme det.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Føler du deg truet av at en Liverpool-supporter tror LFC kommer foran dere på tabellen ..? Er da vel en ganske naturlig ting at man har tro på sitt eget lag, ellers er det jo nesten ikke vits å følge laget hvis man skal tro alt går til helvete. For å være mer konstruktivt på sak, så tror jeg som jeg har sagt så mange ganger før at PL blir jevnt i toppen i år. Vi har tre sterke lag, men tre av dem har vist svakhetstegn og det siste er Arsenal som har et veldig ungt lag som jeg tror kommer til å gå på noen smeller i løpet av en sesong, så senest i dag at de begynte å slite litt. Hva angår Liverpool vs. Manchester United, den evige diskusjonen, er den kampen jevn så langt, Liverpool ett poeng bak hvis de vinner hengekampen mot West Ham. Jeg tror Man Utd kommer til å møte en del motgang i år i forhold til i fjor, hvor alt gikk på en bølge hele sesongen med unntak av noen enkeltkamper. I år har de allerede slitt i starten og slitt med å score med unntak av Wigan-kampen. Liverpool med down-periode nå og tuller bort poeng i dag, men likevel beste sesongstarten på mange år. Pleier å være veldig sterke fra november og ut. Alt kommer an på hvordan sesongen utvikler seg og hvordan formen til lagene er, skadesituasjoner, enkeltspillere osv. Men hvis spillere som Torres, Babel, Pennant og Gerrard får en god sesong så ser jeg ingen problemer med at Liverpool kan komme foran Man Utd på tabellen, og i år vil vi heller ikke gi ting gratis til dere i innbyrdes. Herregud så surt at vi rundspilte dere i fjor, men likevel ga dere tre poeng gratis.

 

Alt er åpent. Men klart, for oss er det jo bare gøy at Man Utd-supporterne er kjepphøye, fallhøyden er alltid større da. :)

Lenke til kommentar
Ta det med ro. Hyrlen pleier sjeldent å ha rett. Tror både vi og dere ender over Arsenal i år.

9656964[/snapback]

 

:!:

 

Jeg spådde Arsenal på en 4. plass før sesongen startet, jeg spådde også at de fikk en god start. Jeg skriver ikke dette for å skryte, men bare fordi jeg fortsatt tror at Arsenal kan ende på en 4. plass. Det meste går Arsenal sin vei om dagene, men sånn kommer det ikke alltid til å gå. Jeg tror ikke Arsenal har sjans til å kjempe om gullet helt ut, men det tror jeg Liverpool og Chelsea har. Så det beste hadde vært om United og Arsenal hadde fått et stort forsprang allerede nå.

 

Vi skal være glad for at Benitez har rullert på laget så mye som han har gjort til nå. Tror ikke bare det er fansen som er frustrerte, sikkert mange av spillerne også. Bare se på Crouch for eksempel, men han har jo mistet tilliten helt.

9657497[/snapback]

 

Av det jeg har sett av Arsenal og Liverpool så langt, så er jeg ikke i tvil om at Arsenal er det laget som gir United hardest kamp om ligagullet. Tror heller at det blir Liverpool som tar den fine 4. plassen :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg mente selvsagt hvorfor du tror Liverpool kommer foran oss? Hva er det egentlig dere har som vi ikke har et par hakk bedre?

 

Edit: Leste nå hva du hadde skrevet og tolket det litt anderledes, så du kan forsåvidt bare glemme det.

9658406[/snapback]

 

Jeg har alltid tippet United som serievinnere, med Liverpool på andreplass. Jeg håpet selvfølgelig at Liverpool skulle overraske og det så lyst ut i begynnelsen, men nå er jeg rimelig sikker på at United tar det hele hjem. Jeg står fortsatt for topp 5-tippingen min som jeg gjorde for mange måneder siden:

 

1. Manchester United

2. Liverpool

3. Chelsea

4. Arsenal

5. Tottenham

 

Både tredje- og femteplass ser selvsagt veldig usikre ut, men jeg tror det går seg til etter hvert.

Lenke til kommentar
snip

9658500[/snapback]

Dere gjør deres beste sesongstart på lenge. Vi vår verste, å spillet er like ille. Uansett ligger vi på andre, å fortsatt har vi ikke kommet igang. Jeg mente og mener at Chelsea var det eneste laget som kan true oss, nå som de er såpass hektet av så tror jeg ingen kan hindre oss. Spesielt nå som Anderson, Tevez og Nani har kommet inn i troppen, Hargreaves var jeg aldri i tvil om skulle slå til.

 

Å vi har 11 spillere på skadelisten, fortsatt vinner vi alt. Sier litt om stallen Sir Alex besitter. Nå kommer Brown, Neville, Hargreaves ++ tilbake, å laget nærmer seg scoringsformen allerede før dette. Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Jo, det hadde jeg. Og det har jeg også gjort. Om ikke til helvete, så har ikke ting gått på skinner de drøye 10 årene jeg har heiet på Liverpool heller. Men det jeg mente var at det er i en supporters natur å være optimist på vegne av sitt eget lag og tro på at laget kan vinne. Skal man gå rundt og tro at alt går til helvete og bare være negativ på vegne av laget man holder med, så er jo det en veldig kjip supporterhverdag. Var kanskje litt drøyt å si at det ikke er vits, men satte det bare litt på spissen for å understreke poenget.

Lenke til kommentar

Neida, klager ikke på Liverpools prestasjoner jeg, men ting har ikke gått helt på skinner heller. Ting kunne gått bedre, men det kunne også gått langt verre. For eksempel Leeds. Husker godt da jeg og en godt voksen mann jeg hadde til nabo i gamle dager "kranglet" jevnlig om hvem som var best av Liverpool og Leeds. Nesten uvirkelig å tenke på at de nå er havnet så langt ned.

Lenke til kommentar
Håper veldig på en smell til Arsenal ja. Som jeg ser det så er det de som er den største utfordreren til United i år, etter at Chelsea har blitt hektet av nå. Liverpool kommer til å dabbe mer og mer av etterhvert som de kommer lenger i CL.

9657521[/snapback]

 

Frustrerende å lese at du allerede har avskrevet Chelsea fra gullkampen.. :ermm:

9657618[/snapback]

 

Jeg tror de klarer å komme seg opp igjen, men jeg tror ikke de klarer å kjempe like godt i toppen i år som de gjorde i fjor. Dette er bare noe jeg tror, kan hende jeg tar feil. :)

9658259[/snapback]

 

Okei, det er lov å tro. :) Jeg håper selvsagt at du har rett.

 

Ta det med ro. Hyrlen pleier sjeldent å ha rett. Tror både vi og dere ender over Arsenal i år.

9656964[/snapback]

 

:!:

 

Jeg spådde Arsenal på en 4. plass før sesongen startet, jeg spådde også at de fikk en god start. Jeg skriver ikke dette for å skryte, men bare fordi jeg fortsatt tror at Arsenal kan ende på en 4. plass. Det meste går Arsenal sin vei om dagene, men sånn kommer det ikke alltid til å gå. Jeg tror ikke Arsenal har sjans til å kjempe om gullet helt ut, men det tror jeg Liverpool og Chelsea har. Så det beste hadde vært om United og Arsenal hadde fått et stort forsprang allerede nå.

 

Vi skal være glad for at Benitez har rullert på laget så mye som han har gjort til nå. Tror ikke bare det er fansen som er frustrerte, sikkert mange av spillerne også. Bare se på Crouch for eksempel, men han har jo mistet tilliten helt.

9657497[/snapback]

 

Av det jeg har sett av Arsenal og Liverpool så langt, så er jeg ikke i tvil om at Arsenal er det laget som gir United hardest kamp om ligagullet. Tror heller at det blir Liverpool som tar den fine 4. plassen :cool:

9658641[/snapback]

 

Ikke meg i mot om Liverpool er det laget av storlagene som må si seg fornøyd med 4. plass etter årets sesong. :thumbup:

Lenke til kommentar
Alt er åpent. Men klart, for oss er det jo bare gøy at Man Utd-supporterne er kjepphøye, fallhøyden er alltid større da.

Mye gøyere når liverpool supportere er kjepphøye, for dere vinner jo aldri ligaen anyways :D

 

Jeg husker slutten av 80 tallet da vi var mye på nedre del av tabellen. Det ser jeg på som å ikke gå helt på skinner. Jeg husker hvor nær vi var å sparke Fergie.

 

Det vi holder på med nå er helt enestående.

Ja, det er det. Vi som heier på united burde være evig takknemmelige for den jobben Fergie har gjort.

 

Men enda viktigere er det at han faktisk har fått muligheten til å bli i klubben så lenge som han har. Dette har andre klubber mye å lære av. De burde skjønne at managere trenger tid på å bygge lag. Hvordan kan man få langsiktighet i satsningen når klubber sparker manageren sin hvert år? Det er jo stort sett de samme topptrenerne som går fra klubb til klubb også. Hvorfor kan ikke heller den samme klubben holde fast på den samme treneren? Jeg tror det lureste man kan gjøre er å finne en god trener og holde seg til den løsningen over en lang periode, selv om man ikke vinner alt som er.

 

Men for min del er det helt greit at det "bare" er united som har vett nok til å gjøre dette. Blir jo lettere for oss :)

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... ;)

9660215[/snapback]

Levde du da? :!:

 

Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... ;)

9660215[/snapback]

 

 

Er vel to stk hvis jeg ikke husker helt feil. Begynner vel også å nærme seg 20-år siden sist gang? :p

9660231[/snapback]

Er vel fler enn 2?

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...