Sameboe Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Herlig! En spiller jeg liker fordi han er god, og britisk! Fantastisk! Endret 22. juni 2011 av Sameboe Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Lær-toalettmappe. Damn boy! Kan like så godt være Ashley Young på vei hjem fra et motellopphold med en elskerinne. Trommelyd Endret 22. juni 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Jeg er veldig glad og stolt over at vi satser britisk. To innkjøpte spillere. To briter Noe som er på sin plass også siden vi også har mistet briter Endret 22. juni 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Moderatormelding Om tråden Trådtittel er nå oppdatert .Jeg ønsker også å få inn Game som eier av tråden, jobber med dette nå - Allikevel, hvis GBD senere skulle gi et negativt tilbakemelding ang endring av trådstarter, vil jeg endre tilbake til han (Har kontaktet han pr PM, har ikke vært online på 1 måned). Endret 22. juni 2011 av Alastor 5 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 HVA FAEN!? Redcafé, NÅ! 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kompis, stemmene kom på "Manchester United - Champions of England". Kan evt slenge opp poll, men da trenger vi flere navneforslag . Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 I røde helvete. Young skal heve £120.000 i uka!? Sykt. Alt for sykt. Så sykt at det er latterlig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er han ikke verdt. Latterlig. Skuffende at United ikke er med Youth Champions League som starter opp til høsten. Håper laget som skal bli navngitt senere er Man Utd. For øvrig litt artig at Norge har med to lag. Håper dette er noe som utvikler seg til å bli en årlig konkurranse. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Skulle akkurat til å poste om det. Halvparten hadde vært nok. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er han ikke verdt. Latterlig. Skuffende at United ikke er med Youth Champions League som starter opp til høsten. Håper laget som skal bli navngitt senere er Man Utd. For øvrig litt artig at Norge har med to lag. Håper dette er noe som utvikler seg til å bli en årlig konkurranse. Tror det er et lag fra Sveits som ikke er navngitt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er han ikke verdt. Latterlig. Skuffende at United ikke er med Youth Champions League som starter opp til høsten. Håper laget som skal bli navngitt senere er Man Utd. For øvrig litt artig at Norge har med to lag. Håper dette er noe som utvikler seg til å bli en årlig konkurranse. Jeg kan ikke skjønne noe annet en at Manchester United har takket nei til dette her? Med finale i en annen verdensdel så tyder ting på at det er pengemenn fra PR-kåte UAE som står bak. Da må de ha gått for de 16 hotteste lagene først og fått nei vel? Men teorien kan falle med tanke på hvor mange no-names lag som er med. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvis det ikke er noe Shitty har satt igang, og faktisk ikke giddi å invitert United til. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Info; Har så smått begynt på førsteinnlegget, men skal meg god tid slik at teksten blir av tilstrekkelig kvalitet. Skal være ferdig ila sommeren (ie før sesongen begynner) engang. Lover at det blir mitt beste innlegg på siten alltime, skal være verdig forumets ledende tråd. Over og ut. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Ta deg god tid Game. Har aldri lest førsteposten, og kommer ikke til å lese den med mindre du også poster den bakerst i tråden. 2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/ashley-young-joins-manchester-united.aspx Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Ønsker han velkommen, og lykke til. Men han er ikke verdt over 1 Mill i uka. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 1 mill i uka er på grensen til latterlig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Hvor står det at han tjener 1mill i uka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå