Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderatormelding Om tråden

Trådtittel er nå oppdatert :).

Jeg ønsker også å få inn Game som eier av tråden, jobber med dette nå - Allikevel, hvis GBD senere skulle gi et negativt tilbakemelding ang endring av trådstarter, vil jeg endre tilbake til han (Har kontaktet han pr PM, har ikke vært online på 1 måned).

Endret av Alastor
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er han ikke verdt. Latterlig.

Skuffende at United ikke er med Youth Champions League som starter opp til høsten.

article-2006488-0CAB5C3500000578-911_634x858.jpg

Håper laget som skal bli navngitt senere er Man Utd. For øvrig litt artig at Norge har med to lag. Håper dette er noe som utvikler seg til å bli en årlig konkurranse.

Lenke til kommentar

Skuffende at United ikke er med Youth Champions League som starter opp til høsten.

Håper laget som skal bli navngitt senere er Man Utd. For øvrig litt artig at Norge har med to lag. Håper dette er noe som utvikler seg til å bli en årlig konkurranse.

Tror det er et lag fra Sveits som ikke er navngitt.

Lenke til kommentar

article-2006488-0CAB5C3500000578-911_634x858.jpg

Jeg kan ikke skjønne noe annet en at Manchester United har takket nei til dette her?

Med finale i en annen verdensdel så tyder ting på at det er pengemenn fra PR-kåte UAE som står bak. Da må de ha gått for de 16 hotteste lagene først og fått nei vel?

Men teorien kan falle med tanke på hvor mange no-names lag som er med.

Lenke til kommentar

Info; Har så smått begynt på førsteinnlegget, men skal meg god tid slik at teksten blir av tilstrekkelig kvalitet. Skal være ferdig ila sommeren (ie før sesongen begynner) engang. Lover at det blir mitt beste innlegg på siten alltime, skal være verdig forumets ledende tråd. Over og ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...