Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spøker du? Jeg har alltid vært (forumets eneste..) Smiff fan, men Alan var en stor skuffelse i United drakta. Det var i Leeds han var nydelig, for oss leverte han mye lidenskap, men lite varer. Etter beinbruddet på anfield har han vært regelrett ræva og i år var en all-time low. Dessverre en washed-out spiller med lite å by på annet en sene taklinger lengre.

Lenke til kommentar

Med mange tusen poster i fotballforumet (fordelt på mange brukere...) er det vel ikke så rart at jeg har tatt feil en gang eller to? Tevez er en bedre spiller enn Berbatov (kanskje også 10x i skrivende stund) og Evra var bare for et par år siden verdens desidert beste venstreback. Jeg var også blant de første som kommentere at franskmannen har tapt seg. Det som var rett "i går" trenger ikke være rett "idag".:)

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med mange tusen poster i fotballforumet (fordelt på mange brukere...) er det vel ikke så rart at jeg har tatt feil en gang eller to? Tevez er en bedre spiller enn Berbatov (kanskje også 10x i skrivende stund) og Evra var bare for et par år siden verdens desidert beste venstreback. Jeg var også blant de første som kommentere at franskmannen har tapt seg. Det som var rett "i går" trenger ikke være rett "idag".:)

Veldig enig, ville bare påpeke at at United ikke solgte Berbatov den sommeren viste seg å være en godt valg. Men klart, alle tar feil. Even almighty Sir Game. :)

Lenke til kommentar

Jeg klarer rett og slett ikke se hvordan Tevez er en bedre spiller enn Berbatov. Hva er et han er bedre på? Tyngdepunkt og kraft? Berbatov er magisk.

Berbatov er en mye mer flashy spiller iforhold til Tevez men personlig holder jeg Tevez et par hakk høyere. Alt City gjør går igjennom fyren offensivt, personlig synes jeg han er mye bedre enn Berbatov når det gjelder å trekke djupt og skape sjangser for laget og han scorer massivt på det, for selv om Tevez scorer mye holder jeg Berba hakket vassere innenfor boksa, spesielt i år. Men utenfor boksa synes jeg at Tevez er bedre, både på å dra av mann og skape rom for seg selv og distribueringa. Utmerka teknikk på ball har typen også.

Lenke til kommentar

Jeg ser absolutt behovet og potensialet for en youth Champions League, men da bør det faen meg være lag som faktisk er i champions league også!

Hva gjør lag som aston villa, wolfsburg og molde der?

 

Kjemper ikke våre youth lag i toppen hvert eneste år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...