Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bedre med en sjanse mot Barca enn null sjanser mot Barca.

(og ja, vet det kommer en''bedre med null sjanser mot barca, enn EL-spill)

Lenke til kommentar

Norge U21-England U21 på Marienlyst Stadion

Gjett om jeg tar meg turen for å se på Wellbeck, Cleverley, Jones og Smalling herje med Norge! Ikke ofte jeg får muligheten!

Se England u21 herje? Makan til overvurdert pakk skal du lete lenge etter, til og med verre enn a-landslaget til samme nasjon. Men de kommer sikkert til å slå Norge, ikke at det skal mye til. Noen lange baller opp mot de fysisk overlegene afrikanerne på topp og det er seier.

Forresten, er egentlig Young klar for dere? Har ikke sett at han offisielt er klar, så er dette noe man bare forventer?

Jeg tar kanskje turen, men det blir for å se Norge. De spillerne vi kan stille med er vesentlig mer spennende enn Englands (i mine øyne).

Lenke til kommentar

Bedre med en sjanse mot Barca enn null sjanser mot Barca.

(og ja, vet det kommer en''bedre med null sjanser mot barca, enn EL-spill)

Kommer an på hvilket nivå Barca er det. Men andreplass i CL er bedre enn EL. Og ligagull langt foran Barca og alt det andre

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Forresten, er egentlig Young klar for dere? Har ikke sett at han offisielt er klar, så er dette noe man bare forventer?

Nei, det er han ikke.

Jeg sitter for øvrig med en vag følelse av at det har stagnert litt på overgangsmarkedet for Uniteds del etter at De Gea utsatte overgangen (jeg forutsetter at han er United-spiller snart). Gill skal for øvrig ha bekreftet at vi har om lag 100 millioner pund å shoppe for i sommer, selv om slike tall alltid er litt diffuse. Men om vi skal ta utgangspunkt i det, har vi nå ca 85 millioner pund igjen å handle for.

De Gea kommer nok, og det samme tror jeg Varane gjør. Da står vi antagelig igjen med en signering av en midtbanespiller og en ving. Gudene vet hvem vi ender opp med til slutt, men jeg håper man har lært av Bébé-signeringen.

Lenke til kommentar

Kan ikke se at vi trenger en ving. Vi har fire jævla gode vinger, da trenger vi heller en sentral midtbane

Og så lenge vi er såpass sparsomme på overgangsmarkedet så tror jeg ikke på at vi har så mye penger tilgjengelig. Og 100 mill er vel klart under det vi kan forvente av regnskapene våre også

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Vanskelig å si hvor mye transferpenger vi har til rådighet, og det får være helt opp til Glazers, som tidligere i år (?) spyttet inn private likvider i for eksempel Tampa Bay Buccaneers. Det vet vi ikke, rett og slett, og å operere med tall er vanskelig.

Giggs er 38 og Park er best sentralt. Da sitter vi igjen med Nani og Valencia. Jeg tror det kan være lurt å kjøpe en ny ving, men problemet ligger hovedsaklig i det at man ikke kan oppdrive veldig mange gode alternativer der for tiden. Kall det gjerne å banne i kirka når man tar skadeproblemene og fortiden i Chelsea tatt i betraktning, men om jeg skulle valgt, hadde Robben vært førstevalget.

Ellers er det en selvfølge at vi behøver en ny SM. Denne gangen håper jeg Fergie velger klasse fremfor bredde, type Modric. Det blir uansett hverken enkelt eller billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...