Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Morsomt å være på diskusjon.no og ikke tørre å diskutere. SAF bruker ikke £100M, så enkelt er det. Det er ingenting som tyder på at vi kjøper Sneijder, Modric og Sanchez. Du presterte til og med å sette Modric på venstrekanten, det sier sitt. Vi skal handle keeper denne sommeren, det vi har i akademiet ser bedre ut enn på lenge og vi har en grei sentralmidtbane. Jeg tror vi kommer til å handle en spiller med "X-faktor" i dette overgangsvinduet, men tre? Aldri i livet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt å være på diskusjon.no og være spydig. Jeg har verken sagt at alt tyder på at de henter alle 3, eller at Modric er venstre kant, alt jeg sa var at jeg håpa på alle 3, men det var tydeligivis nok til å få alle skinnhellige sofaeksperter til sette colaen i vrangstrupen.

De måtte selvsagt ha rydda plass ved å selge folk som Valencia og Carrick, men ser ikke på det som noe problem. Er også skeptisk til Fletcher, selv om han er et arbeidsjern som har en god kamp nå og da. Savner midtbanespillere i samme klasse som Scholes under glansdagene.

Bare for å gjøre det klart, dette er min personlige mening, jeg sier ikke at det er riktig, så spar meg "nei du tar feil, Fletcher er verdens beste spiller" innleggene.

Endret av apollox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det Valencia har vist til nå holder for et lag som United. Greit nok at han har vært masse skadet, men man kan ikke leve slik som Liverpool-fansen å si "bare vent til neste sesong".

Fletcher mener jeg har hatt klippekort på midtbanen altfor lenge. Han hadde en god periode forrige sesong, og har levd på dette siden. Etter min mening så er han god nok for et PL lag som kjemper i øvre halvdel, men ikke for et United som vil vinne CL.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det Valencia har vist til nå holder for et lag som United. Greit nok at han har vært masse skadet, men man kan ikke leve slik som Liverpool-fansen å si "bare vent til neste sesong".

Fletcher mener jeg har hatt klippekort på midtbanen altfor lenge. Han hadde en god periode forrige sesong, og har levd på dette siden. Etter min mening så er han god nok for et PL lag som kjemper i øvre halvdel, men ikke for et United som vil vinne CL.

Her må jeg si meg enig, Valencia har et knall hardt å presist høyre bein, fysisk sterk å rask, men venstre beinet er jo handikappet. han klarer knapt en presis pasning med det, men det er ikke bare det, av det har jeg fått med meg har det blitt overkant mye støttepassninger.

Å ikke nok med det, faen mannen kan jo omtrent løpe baklengs fra di fleste i PL, så hvorfor ikke bare sette fart noe han har hatt mulighet til x antall kamper å bare løpe dritten av alle å legge inn en crosser eller hva det måtte være. ja mye skadet (lenge skadet) men jeg synes heller ikke han er god nok.

Jeg leser oxo flere steder at Young (muntlig) har signert for oss. da er jo egentlig saken løst, pælm Nani hvis han blir i klubben på høyre kant å young på venstre så er biffen grei, Sanchez signerer jo for Barca imorgen i følge chilenske TV-kanalen Canal 13. :cry:

men venter så klart til imorgen med den evt. store skuffelsen, Phil Jones var jo oxo ifølge x antall aviser klar for søppledynga, men dagen etter ble saken snudd helt på hode å han ble alikevel klar for oss.

Det er mulig dette innlegget skulle vært i ryktetråden, jeg er ikke sikker, arrester meg bare om dennne er feilplassert.

Lenke til kommentar

Shlaps: Jeg har ikke sagt noe om kvaliteten på Bebe bortsett fra at han har fått alt for mye dritt. Altså, ikke kritikk men drittkasting. Som banan som tror han drar på banen for å kødde

Jeg mener at Manchester Uniteds spillere og personell har rett på respekten fra fansen. Det som bør være tegnet på en manchester United fan er ære og stolthet. Ikke en sutrekopp som krever både is og brus og gir faen i klubben. Ikke alle kjøp slår igjennom. Det er en realitet og bør sees på som en realitet

Lenke til kommentar

Jeg som supporter forbeholder meg retten til å kunne komme med (rettmessig) kritikk når spillere, etter min mening, er langt unna å kunne forsvare en plass på United. Jeg føler det er annen måte å respektere klubben på. Ikke hvem som helst skal kunne spille på Manchester United. I tillegg tviler jeg f.eks. på at alle Gibson-haterne rundt om på diverse fora gir beng i klubben, selv om det finnes utallige kommentarer som er langt beyond kritikk og istedet regelrett drittkasting.

Forresten; selge Valencia? Jeg tviler sterkt på at Young kommer til å presse Valencia ut av startelleveren over lengre perioder. Mannen er jo et monster når han er i form. Venstrefoten jobbes det antakeligvis med på treningsfeltet, så den vil bare bli bedre og bedre.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Hehe. Kjøpe til vi er bedre enn Barca ;) det er vel det Real prøver på. Selvfølgelig skal vi ikke brenne av så store summer, det er mye viktigere å kjøpe de riktige spillerene som gror inn i laget og vår spillestil. Som Hernandez

Da kjøper du jo..? Ser ikke helt logikken.

Shlaps, veldig enig i det du sier. Det er et privilegium å spille for klubber som Manchester United, Liverpool og Arsenal. Spillerne forventes å gi alt, og de skal gi alt. Limbeck, det er bra du beskytter klubben, og klubben er viktig. Men husk at klubben er større enn spillerne, og om spillerne ikke presterer, ja da går det utover klubben.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Eneste som var komisk der var en av kommentarene i feltet under.

Tullar du no, Gerrard? "Sårande" at United vann ligagull nummer 19. På tide å stoppa kjeften på Liverpoolfansen. Dei har ikkje gjort anna enn å hakka på oss Unitedfans dei siste 20 åra. Respekten frå dei er ikkje all verda, men Unitedfansen hakkar iallefall ikkje på fansen på Anfield på den måten. Gjensidig respekt for laga, takk!
Lenke til kommentar

Klubben er større enn fansen også, både fansen her inne og i resten av verden. Og jeg klarer ikke å se at å påstå at Bebe kødder når han spiller er å beskytte klubben

Du må gjerne referere til hvor jeg (om det er meg du sikter til) mener det. Ser at noen hadde en spøk angående Bebe, men ingen mente at det var å beskytte klubben.

Poenget mitt var å illustrere at du alltid beskytter spillere, selv om de ikke gir 100 %. Det er ikke akseptabelt i noen klubber, og i hvert fall ikke Manchester United/Liverpool.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hva som er galt med å pirke inn mål? Det var jo et stort tema i Ruud van Nistelrooy diskusjoner. Tap inn mål teller like mye som andre mål. Hernandez viser oppfinnsomhet, målteft, avslutningsferdigheter og ro med den avslutningen. Det er ikke flaks.

Lenke til kommentar

Skjønner ikkje kvifor alle vil ha vekk profilane som ikkje er gode nok for United.

Det er jo nettopp på grunn av desse spelarane at United har hatt den suksessen dei har.

Om ikkje United hadde hatt spelarar som O'Shea, Fletch, Brown, Hernandez, Valencia, Berbatov, Carrick så hadde aldri dei hatt den suksessen dei har.

Hadde ein hatt eit lag bestående kun av spillere som Rooney og Nani kunne ein sett langt etter noko som helst suksess. Du finn ikkje ein einaste spelar av Rooney sin type, som godtek å bli benka til fordel for andre spelarar. Sist eg sjekka så må ein rotere med meir enn 11 spelarar.

Chelsea sleit jo ein del med for mange verdsstjerner. No har dei balansert dette mykje betre og har eit mykje betre samhald i spelargruppa.

At folk her kan kritisere Chicharito så mykje som dei gjer kan eg rett og slett ikkje skjøna. Han satt ballen i nota jamt og trutt og var ein konstant trussel.

Berbatov scora jo mykje av og til. 5 i ein kamp og 2 hattrickar samt 2 mål mot blackpool.

Då er det 8 mål att utanom dette. Det vil jo sei ein heil del mållause kampar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...