Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det som er bra med Hernandez, Berbatov og Rooney er at de er ulike. Hernandez er nok pr tid best som innbytter, men det er naturlig at han blir vassere mer åra og da trenger han spilletid. Torres har også skitten teknikk, men han har funnet sin måte å dra av folk på og det vil Hernandez også. Dette var hans første år i England Banan, ikke glem det. Jeg syntes du er ALTFOR kritisk og det til punktet at det begynner å bli en smule latterlig. Jeg synets også Berbatov er en mye bedre spiller, men faktum er at Berbatov er en for dårlig avslutter til å være en nummer èn selv. De har begge svakheter, men sammen stod de for over 40 mål i fjor.

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men selvsagt. Hvis han ikke finner spillere som vil komme til klubben og som han ser en framtid i, så kjøper han ikke bare for å kjøpe.

Han kjøpte jo Bebe.

 

So what. En spiller som til de grader har fått mere kjeft enn han fortjener. Tar gjerne bomkjøp så lenge han treffer så bra som han gjør

Lenke til kommentar

Det som er bra med Hernandez, Berbatov og Rooney er at de er ulike. Hernandez er nok pr tid best som innbytter, men det er naturlig at han blir vassere mer åra og da trenger han spilletid. Torres har også skitten teknikk, men han har funnet sin måte å dra av folk på og det vil Hernandez også. Dette var hans første år i England Banan, ikke glem det. Jeg syntes du er ALTFOR kritisk og det til punktet at det begynner å bli en smule latterlig.

Kanskje, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke kritisere Chicharito, han har gjort alt rett og overbevist så til de grader. Problemet for min del er at Berbatov blir gjort til en benkesliter. Chicharito er en fantastisk spiller å ha i stallen, men etter min mening har den spillertypen dødd ut for lengst men har selvfølgelig perfekt som en super-sub / 3. valg.

 

Men selvsagt. Hvis han ikke finner spillere som vil komme til klubben og som han ser en framtid i, så kjøper han ikke bare for å kjøpe.

Han kjøpte jo Bebe.

 

So what. En spiller som til de grader har fått mere kjeft enn han fortjener. Tar gjerne bomkjøp så lenge han treffer så bra som han gjør

Se på prisen. Husker den kampen med disse "innleggene" hans. Har noen funnet ut om han kødda eller ikke enda? Hadde vært greit å vite.

Lenke til kommentar

Det var mot Wolves hjemme. Tidenes dårligste prestasjon av en United spiller, faktisk fikk han David Bellion til å se ut som en legende.

 

Noen som vet hva den siste låta i snutten ovenfor heter? Ca fra 3.50 elns

Sikkert noen med et program på iPhone eller Android som kan hjelpe deg. Husker det fulgte med et program på Android som man kunne finne ut av sanger med, men jeg har innstallert en eller annen clean versjon så har det ikke lenger.

 

Han køddet ikke. Han gjorde helt sikkert sitt beste for å hjelpe laget. Noe alle Manchesterv United spillere gjør.

For å bruke SMS-språk: OMFG. STFU. *ignore*

Lenke til kommentar

Hvor kommer alt skrytet til Berbatov fra. Latsabb var vel den mest brukte beskrivelsen til han ble satt på benken.

 

Og det fantes andre beskrivelser også

Nå var nå dette uttrykk som kom stort sett fra andre folk enn de du diskuterer med nå, så ser ikke helt hvorfor du drar fram dette nå?

 

Ta de rette folka for det de sier og ikke bare sleng rundt deg med påstander. Da blir du jo bare lik de du selv kritiserer....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Han køddet ikke. Han gjorde helt sikkert sitt beste for å hjelpe laget. Noe alle Manchesterv United spillere gjør.

For å bruke SMS-språk: OMFG. STFU. *ignore*

 

Og du kan få hodet ut av ræva di

Haha. Unnskyld meg, sier karen som har sittet fast i ræva si de siste 5 årene..

 

EDIT: Unnskyld. Det var barnslig av meg å si. Du sitter selvfølgelig ikke fast i din egen ræv. Du sitter jo fast i en av kuene dine sin ræv.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Enig med selveste banansplitt akkurat der, hva skal vi med alle de tre? Og hvor mye penger ønsker du egentlig at vi skal bruke? De vil alene koste rundt £100 mill, og vi har allerede brukt bortimot £20 og trenger i tillegg en keeper. Det må være mulig å tenke til en viss grad rasjonelt, selv om all VGnett-lesinga har gjort meg bortimot immun mot idioti.

 

Hernandez eier forøvrig ikke basisferdigheter, har mannen noengang scoret noe annet enn en tap-in? Kudos for å være på rett plass til rett tid og en ufattelig likandes kar, men han vil aldri få de tekniske ferdighetene til Berba, og jeg spår dessverre at Hernandez ikke vil klare å følge opp debutsesongen sin neste sesong.

 

Limbeck: Fair poeng det at alle antakeligvis gjør sitt beste for United, for noe annet enn det ville vært merkelig når man tjener en normal årslønn i måneden. Men er pur innsats nok på dette nivået? Er det ikke vår oppgave å kreve noe mer enn middelmådighet fra spillerne? Jeg føler det er akkurat det som bør kjennetegne en klubb som United (og supporterte). Nettopp det at vi skiller mellom de som er gode nok til å spille for oss og de som ikke er det. Bebe, Obertan og de aller fleste på reservelaget vil aldri bli gode nok til forsvare en plass i A-stallen.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Så dere mener det holder med en midtbanespiller? Jeg frykter det er dere som er litt naive. Så den perfekte midtbanen som skal hevde seg i europa neste år er noe lignende som Nani-Carrick-Fletcher-Modric?. Ikke akkurat verdensklasse.

 

Man må ikke være redd for å åpne lommeboka om man vil ha klassespillere. Selvsagt går grensa et sted, vi vil ikke bli som Chelsea eller City, men nå er vi midt inne i et generasjonsskifte, og da blir det fort dyrere enn en vanlig sommerhandel.

Endret av Hårek
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dere mener det holder med en midtbanespiller? Jeg frykter det er dere som er litt naive. Så den perfekte midtbanen som skal hevde seg i europa neste år er noe lignende som Nani-Carrick-Fletcher-Modric?. Ikke akkurat verdensklasse.

 

Man må ikke være redd for å åpne lommeboka om man vil ha klassespillere. Selvsagt går grensa et sted, vi vil ikke bli som Chelsea eller City, men nå er vi midt inne i et generasjonsskifte, og da blir det fort dyrere enn en vanlig sommerhandel.

 

Vi har allerede hentet Young, og har Young/Park/Nani/Valencia på kantene. Cleverley får forhåpentligvis sjansen neste sesong, og da har vi Carrick/Fletcher/Anderson/Cleverley/Giggs(/Jones) + et evt. nytt tilskudd der. Pogba og Morrison bør også banke på døra. Jeg vil gjerne se to spillere til inn, men det er nok du som er naiv hvis du tror SAF vil bruke nærmere £100M.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke sitte å krangle på internett om Ferguson "bør" bruke £100M eller ikke. Alt jeg vet er at han MÅ hente inn flere forsterkninger til midtbanen, hvis han ikke har planer om å satse på at de overpresterer der enda en sesong. Så får det bare koste hva det koster.

 

Tipper Ferguson vet dette også, etter at han så midtbanen sin løpe rundt som juniorer mot Barcelona.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...