Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Neh, tviler sterkt på at Nasri blir United-spiller. Tror (og håper) heller det her fører til en mer intensiv jakt på Sanchez. Jeg blir uansett ikke forundret om vi signerer en mindre kjent spiller helt ut av det blå. Fergie-style.

Alastor: Skulle det forresten ikke være vote på navn på tråden på torsdag? Slækt. Stygt sånn navnet er nå. Stemmer også for Game som "trådstarter", regner med at det blir jevnlige oppdateringer med han som høvding.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deilig at han blir. Om vi får inn noen offensive spillere på midtbanen, blir det en fryd å se Rooney-Berba på topp kommende sesong.

Berbatov er nok den som lider mest når det gjelder vår middelmådig sentrale midtbane. Hadde vi fått inn 1-2 stk. som hadde hatt samme kreative evner sentralt på midten, ville Berbatov scort endel flere mål.

Lenke til kommentar

Takk for "voten" Shlaps (og andre). Er ikke så mye på forumet jeg bryr meg om, men kunne godt tenkt meg et oppdatert førsteinnlegg og få på plass en ny enmetittel. Men det får være opp til trådstarter og Alastor.

Forresten, hva syntes vi om den nye 2.drakta? Personlig er jeg overlykkelig over å være kvitt den stygge hvite boogeydrakta fra årets sesong (er vel tredjedrakt nå)

man-united-away-shirt-11.jpg

Lenke til kommentar

Allikevel. Jeg hadde aldri godtatt å bli benka for en spiller jeg er 10x bedre enn, uansett lønn. Ikke at jeg klager på at han blir.

Er det Hernandez du snakker om?

Selvfølgelig vet du hvem jeg snakker om, hvorfor spørre? Chicharito er, som kloffsk (?) pent beskrev en heldig måltyv. Utover det mangler han alt. Han var sikkert ikke langt unna Bebe i køen når Gud delte ut fotballferdigheter. Dette er absolutt ingen kritikk av Chicharito, for han har hatt en super sesong. Men den typen spillere er ikke noen man kan stole på. Om han ikke scorer har han ingenting å bidra med, slik f.eks. Berbatov har. Berbatov hadde et snitt på 0.66 scoringer pr kamp i PL. Chicharito hadde 0.48. Når man da sammenligner alle andre ferdigheter hos disse to spillerene, evt. ser hvor ekstreme ferdigheter Berbatov har mens Chicharito mangler selv basisferdigheter, så vil jeg si at påstanden om at Berbatov er 10x bedre ikke er så langt fra sannheten.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Målteft, hurtighet, avslutningsegenskaper, spilleforståelse. Jeg holder Hernandez på lik linje som Berbatov. Dog de er vanskelig å sammenligne siden de er så forskjellige. Det er ikke flaks når man bøtter inn med mål. Gi hernandez en ballberøring så scårer han et mål

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kom til å tenke på en liten sak.. Hvordan stiller dere United-supportere her inne dere til Glazer?

Siden de tok over har det jo ikke vært annet enn sportslig suksess. Ikke at de skal ha noen som helst ære for det. Det som blir spennende er når lånet må nedbetales. Men tror ikke dette er noe problem for United uansett. Går det til helvete så er det alltids noen som vil kjøpe opp en av, kanskje verdens største fotballklubb og et enormt stort varemerke.

Lenke til kommentar

Når det er sagt, så kom jeg til å tenke på en ting. Jeg synes det er utrolig rart at Manchester United "kun" er verdt de få milliardene? Har ikke noe å sammenligne med fra andre bransjer her og nå, men med et så stort navn, et så stort varemerke og så mange fans synes jeg dette virker veldig lite.

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på en liten sak.. Hvordan stiller dere United-supportere her inne dere til Glazer?

Det er ikke noe tvil om at den sportslige suksessen har fortsatt med han som eier. Jeg er veldig usikker. Han er det jeg frykter mest innen fotball. Jeg tror han er i stand til å ødelegge klubben om han personlig tjener på det.

Det er vel ikke noe bevis for at han har tatt noe fra klubben, men det er besyndelig at vi har kjøpt så lite med tankene på inntekten. Vi har veldig store overskudd og har solgt Ronaldo for 80 mill. Hvor er pengene?

Jeg er fremdeles på hat siden. Han er det jeg frykter mest (mere enn å miste Fergie). Man hater det man frykter.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg tror pengene er der. Problemet er konservative, gniene gode gamle Mr. man of principles, selveste sir Alex Ferguson. Jeg tror faktisk SAF har et "uendelig" stort transferbudsjett.

Nå skal det nevnes at det å ha Glazers som eiere er langt bedre enn det Chelsea og City har. Om de ikke vinner troféer er det en ren ydmykelse, om de vinner troféer er det verdiløst. Så vi kan ikke klage alt for mye.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Fergie er hele skylden ihvertfall. Han har ikke vert redd for å bruke penger før.

Men selvsagt. Hvis han ikke finner spillere som vil komme til klubben og som han ser en framtid i, så kjøper han ikke bare for å kjøpe.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Målteft, hurtighet, avslutningsegenskaper, spilleforståelse. Jeg holder Hernandez på lik linje som Berbatov. Dog de er vanskelig å sammenligne siden de er så forskjellige. Det er ikke flaks når man bøtter inn med mål. Gi hernandez en ballberøring så scårer han et mål

Du holder Hernandez på lik linje med Berbatov? I call bullshit. Det eneste Hernandez har er fart og målteft (til gangs også), utenfor 16 har han nada sammenlignet med alle andre på United. Jeg står for det jeg sier, vi spiller med 10 mann når han starter. Det var en grunn til at Solskjær aldri fikk starte fast, av samme grunn burde Hernandez ikke være et førstevalg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fart? Ble ikke Chicharito målt til VMs raskeste i fjor? Ingen kritikk ang. farten hans, men deltok ikke Walcott og Lennon i samme mesterskap?

Har ikke sett en dritt til denne farten. Klart han er rask, men absolutt ikke rask nok til å forsvare han som et førstevalg for Manchester United.

Har du en sånn fart SKAL DU kunne utfordre 1vs1. Får Chicha ballen i beina utenfor 16 vet han faen ikke hva han skal gjøre.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...