Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan pleier folket å kjøpe turer til Old Trafford? Kjøpe pakketur fra reisebyråer, eller tar dere det på egenhånd?

Jeg planlegger tur med 5 andre om tur til Old Trafford med Ving/Thomas Cook. Denne gangen reiser jeg ikke alene :p

Må ikke glemme tevez drakten din da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan pleier folket å kjøpe turer til Old Trafford? Kjøpe pakketur fra reisebyråer, eller tar dere det på egenhånd?

Jeg planlegger tur med 5 andre om tur til Old Trafford med Ving/Thomas Cook. Denne gangen reiser jeg ikke alene :p

Må ikke glemme tevez drakten din da!

Aldri hatt Tevezdrakt ;)

 

Jeg er litt urutinert når det gjelder billettsalg til OT. Ser på Manutd.com at du må melde deg på venteliste for å skaffe billett. Er det eneste måte å få billett på? Evt. da også fra united.no.

ving.no har også et samarbeid med Manchester United, så du kan kjøpe pakker der også.

Lenke til kommentar

 

Forresten: "That this House recognises the economic, social, cultural and sporting importance of football to the United Kingdom; is therefore surprised at the paucity of representatives from the world of football in the Upper House; further notes that Sir Alex Ferguson, as the manager of Aberdeen and Manchester United, is the most successful manager in the history of British football; and calls for him to be recommended for appointment to the House of Lords."

 

Det fremmes nå at Fergie skal blir Lord Ferguson. Lord Sir Alex Ferguson...

 

Blir vel bare Lord Ferguson, men dette er helt rått.

 

Ellers ganske ok fornøyd med kampene. Vi begynner hardt, men vi tar oss igjen senere som alltid

Lenke til kommentar

Jeg er litt urutinert når det gjelder billettsalg til OT. Ser på Manutd.com at du må melde deg på venteliste for å skaffe billett. Er det eneste måte å få billett på? Evt. da også fra united.no.

Det er jo latterlig dyrt.

 

Bruk reiseshop.no. Rimelige pakker og bestill fly med Ryanair til Liverpool fra enten Rygge eller Torp. 100-lappen hver vei.

 

EDIT: Samtidig er FAC-kamper og CL-kamper enda billigere der når den tid kommer.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Hehe, bare billettene da eller? Jeg tok hotellpakke til Arsenalkampen slik at jeg var sikker.

Japp. Hotellpakke for Liverpool-kampen. Blir bare tre dager, og da funker opplegget greit. Billigere enn full tur, med forskjell på 5-6 tusen fra samme kamp i fjor. Planlegger ei uke til Chelsea/Arsenal/City for å få med CL, og da sparer man stort på å ordne alt selv.

Lenke til kommentar

Apropos terminlisten, tenkte jeg skulle prøve å få med meg 2-3 bortekamper i år, og laget en kort sammenligning av de 19 motstanderne vi møter neste år og hvor mange poeng vi har tatt siste tre år:

 

Wigan (A):	Win	Win	Win	9/9p.	3.00p.
Stoke City (A):	Win	Win	Win	9/9p.	3.00p.
Bolton (A):	2-2	Win	Win	7/9p.	2.33p.
Sunderland (A):	0-0	Win	Win	7/9p.	2.33p.
Man City (A):	0-0	Win	Win	7/9p.	2.33p.
Newcastle (A):	0-0	---	Win	4/6p.	2.00p.
West Brom (A):	2-2	---	Win	4/6p.	2.00p.
Tottenham (A):	0-0	Win	0-0	5/9p.	1.66p.
Blackburn (A):	1-1	0-0	Win	5/9p.	1.66p.
Wolves (A):	1-2	Win	---	3/6p.	1.50p.
Arsenal (A):	0-1	Win	1-2	3/9p.	1.00p.
A. Villa (A):	2-2	1-1	0-0	3/9p.	1.00p.
Everton (A):	3-3	1-3	1-1	2/9p.	0.66p.
Chelsea (A):	1-2	0-1	1-1	1/9p.	0.33p.
Fulham (A):	2-2	0-3	0-2	1/9p.	0.33p.
Liverpool (A):	1-3	0-2	1-2	0/9p.	0.00p.

+ Norwich, Queens Park Rangers, Swansea City

 

Sånn, in case noen er interessert. :wee:

 

Ser veldig på Bolton (B) - (CL) - Chelsea (H) i September.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

According to reports in Tuttosport, Manchester United have ended their interest in signing Wesley Sneijder from Inter Milan as the deal is too expensive. With Luka Modric wanting to stay in London, will United now step up their interest in Arsenal midfielder Samir Nasri?

 

Ny nedtur om så er tilfellet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...