Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Er enig i at det var helt høl i hue å benke Berbatov så mye på slutten av sesongen. Men når det er sagt, så skjønner jeg hvorfor han startet med Hernandez på topp mot Barcelona, da SAF så nok at vi mest sannsynlig ikke kom til å ligge å presse de rundt deres 16 meter. Den sjansen vi hadde var på kontringer og der er Hernandez bedre enn Berba i mine øyne. Dog er jeg sterkt uenig i at han valgte Owen på benk i stede for Berba. Owen er lik Hernandez i spillestil og man har da egentlig ikke noen alternative spillermåter, bare et par friske bein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget mitt er ikke at det var riktig å benke Berba, men at det ikke er helt grunnløst. Når vi nesten har hele stallen spilleklar så får vi luksus problem på plassene våre. Jeg tror at om Berba hadde startet og vi hadde fått lignende resultater med han så hadde vi kritisert benkingen av Hernandez. ... og Valencia i Nani sitt sted. Jeg tror for eks. ikke at Berba hadde scåret på sjangsen i starten av kampen mot Chelsea. Det var typisk Hernandez å stikke på den

 

Det er veldig enkelt å sitte her nå å kritisere.

 

At det er urettferdig er ueg helt enig i, men det gjelder hele benken og deler av reservelaget også. Det er veldig urettferdig at så gode fotballspillere skal sitte på en inbytterbenk. Vi har spillere der som så godt som alle lag i profesjonell engelsk fotball bare kan drømme om

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Sat 13 Aug - West Bromwich Albion (A)

Sat 20 Aug - Tottenham Hotspur (H)

Sat 27 Aug - Arsenal (H)

Sat 10 Sep - Bolton Wanderers (A)

Sat 17 Sep - Chelsea (H)

Sat 24 Sep - Stoke City (A)

Sat 1 Oct - Norwich City (H)

Sat 15 Oct - Liverpool (A)

Sat 22 Oct - Manchester City (H)

Sat 29 Oct - Everton (A)

Sat 5 Nov - Sunderland (H)

Sat 19 Nov - Swansea City (A)

Sat 26 Nov - Newcastle United (H)

Sat 3 Dec - Aston Villa (A)

Sat 10 Dec - Wolves (H)

Sat 17 Dec - QPR (A)

Wed 21 Dec - Fulham (A)

Mon 26 Dec - Wigan Athletic (H)

Sat 31 Dec - Blackburn Rovers (H)

Mon 2 Jan - Newcastle (A)

Sat 14 Jan - Bolton Wanderers (H)

Sat 21 Jan - Arsenal (A)

Tue 31 Jan - Stoke City (H)

Sat 4 Feb - Chelsea (A)

Sat 11 Feb - Liverpool (H)

Sat 25 Feb - Norwich City (A)

Sat 3 Mar - Tottenham Hotspur (A)

Sat 10 Mar - West Bromwich Albion (H)

Sat 17 Mar - Wolves (A)

Sat 24 Mar - Fulham (H)

Sat 31 Mar - Blackburn Rovers (A)

Sat 7 Apr - QPR (H)

Mon 9 Apr - Wigan Athletic (A)

Sat 14 Apr - Aston Villa (H)

Sat 21 Apr - Everton (H)

Sat 28 Apr - Manchester City (A)

Sat 5 May - Swansea City (H)

Sun 13 May - Sunderland (A)

 

 

Legger merke til at vi starter og avslutter på bortebane.

 

Blir en tung start. Avslutningen våres neste sesong ser derimot ikke helt feil ut. Har ikke sett andres enda, så kan ikke sammenlikne. Likevel noen tricky kamper på slutten der.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

CL Matchday 1 falls between Bolton (a) and Chelsea (h).

2nd between Stoke (a) and Norwich (h).

3rd between Liverpool (a) and City (h) (ouch)

Matchday 4 btwn Everton (a) and S'land (h).

5 between Swansea (a) and N'castle (h).

6 between Villa (a) and Wolves (h).

 

Ikke så galt det. Chelsea og City vil jo også spille i CL.

Lenke til kommentar

Kjenner at er jeg litt semi-skuffa over terminlista, i alle fall starten. Kjipt med bortekamp i 1.serierunde og ikke minst de tøffe hjemmekampene som følger. Hadde håpet på litt bedding-inn time men det ser det dårlig ut med. Vi har dog et ganske greit juleprogram hvor vi kan spise ltit innpå lagene som har stukket i fra tidligere på året.

 

Forresten: "That this House recognises the economic, social, cultural and sporting importance of football to the United Kingdom; is therefore surprised at the paucity of representatives from the world of football in the Upper House; further notes that Sir Alex Ferguson, as the manager of Aberdeen and Manchester United, is the most successful manager in the history of British football; and calls for him to be recommended for appointment to the House of Lords."

 

Det fremmes nå at Fergie skal blir Lord Ferguson. Lord Sir Alex Ferguson...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...