Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du fjerner assists fra den lista da?

Prøver du å få Nani til å virke dårlig, eller Ronaldo til å virke god?

 

Hele poenget med innlegget over her er jo at Nani får slakt, men egentlig så kan han på mange måter sammenlignes med Ronaldo. Selv om alle skjønner at Nani er en del hakk under selveste så ser man at han er en veldig veldig viktig del av United.

 

Det er jo ingen som har tatt bort noe som helst, men man har heller sett på helheten, noe du ikke gjør når du vil fjerne assister...

 

You see now?

Lenke til kommentar

Tror dere alle har misforstått hva jeg mener.. Var på ingen måte meningen å framstille Nani som dårlig. Han er kanskje PLs beste spiller på en god dag, så det er sagt.

 

Formulerte meg krøllete over her, men prøvde å få fram at Optajoe gjør Nani bedre enn det han er i forhold til Ronaldo, da han ikke måler kun mål også (som da var Ronaldos spesialitet). Han måler assists alene i starten der, og der er Nani bedre, da det er mer hans type spillestil.

 

Da jeg spurte om hva som skjedde dersom du fjernet assists, formulerte jeg meg dårlig. Skulle heller spurt hvordan det så ut i forhold til mål, for det er en statistikk som hører hjemme sammen med de andre.

 

You guys see?

Lenke til kommentar

Nani er en veldig god og viktig spiller men er et stykke bak Ronaldo. Jeg synest alikevel det var litt urettferdig at han ikke fikk spille fast på slutten.

 

Ellers lurer jeg på hva de som ikke er sykelig opptatt av engelsk fotball gjør i tider som dette

 

Jeg synest Ferguson gjorde to avgjørelser som viste hva han står for som manager i slutten av sesongen. Å benke Nani som i bunn og grunn har gjort en kjempesesong OFFANSIVT, og å benke PLs toppscorer Berbatov. To tøffe og meget diskutable trekk som etter min subjektive mening er riktige.

Begge de to er veldig begrenset i den defensive jobben, og ManUtd fremsto mye mindre som et godt organisert lag med de på banen. I høstsesongen var dette meget mulig de to viktigste spillerne, iallefall offansivt.

Lenke til kommentar

Vi spilte våre klart beste kamper i Premier League med Berba og/eller Nani på banen. Og når jeg sier beste, mener jeg at vi vant, samt så ut som vinnere. Ja, Limbeck, class is everything.

 

Om vi hadde nådd CL-finalen og vunnet Premier League uten grepene til Sir Alex med å sette Nani og Berba på benken? Jeg tror det, men det er så hypotetisk at videre diskusjon er meningsløst. Han gjorde det, vi vant ligaen, på tross av eller på grunn av det.

Lenke til kommentar

Vi ville sansynligvis gjort det bedre i en CL-finale med Berba og Nani på banen. Men dette er selvfølgelig bare etterpåklokskap. Jeg ville hverken ha Nani eller Berbatov på banen, men skulle vi først stilt med 2 spisser mener jeg Berbatov burde spilt. Men nei, en så dårlig fotballspiller var vraket til fordel for verdensstjernene og klassespillerene Chicharito og Michael Owen. :roll:

Lenke til kommentar

Det gjorde Berbatov også, så var det to kamper som var middelmådig, etter det benket i nesten ti kamper. Ufortjent i mine øyne. En annen stjernespiller ville ikke taklet det. Alt går på hvor kynisk Sir Alex har blitt, jeg skal ikke klage på det, men jeg skal heller ikke si at jeg er så jævlig glad i at vi pumper høyt og langt i bakrom tidvis med Hernandez på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...