Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Null stress i joggedress. Jeg tror at ettersom Arsenal har så ungt lag kommer de til å slite i de virkelige tøffe borteoppgjørene.

 

Manchester er ikke Mancester uten Peter Schmiecel, Solskjær eller Nistelrooy  :(

9653683[/snapback]

Manchester? Hva med Manchester? Er det byen du snakker om?

9653789[/snapback]

 

Oj du var artig :!:

9654567[/snapback]

Absolutt ikke, jeg blir bare irritert når folk ikke kan navnet på klubben.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Absolutt ikke, jeg blir bare irritert når folk ikke kan navnet på klubben.

9655607[/snapback]

 

Skal vi begynne å whine når du omtaler laget som United? Slutt å skyt deg selv i foten.

Lenke til kommentar
Det er stor sannsynligvis at United får fordel, enn motstand får med Mike Riley. Men det skjedde ikke igår. Sånt er det

9654332[/snapback]

Nå har jeg virkelig ikke peiling på hva du baserer påstanden din på. At dommere dømmer fordel United på Old Trafford er en forbanna myte. Skapt av dere Abu'ere. Er det noen som blir beskyttet av Fa er det Arsenal og Liverpool, med unntak av Wenger som får reprimande av Fa for ingenting.

9654727[/snapback]

Hvorfor avfeier du Fox' påstander/meninger, mens du selv kommer med helt like beskyldninger? Det får hvert fall ikke argumentene dine til å høres særlig troverdige ut. FA gjør mye rart, ja, men så har de også mange vanskelige avgjørelser å ta hver sesong. Jeg er overbevist om at de gjør deres beste, og at de ikke beskytter noen spesielle eller er ute etter å ta Man Utd som dere alltid påstår. Hva angår Mike Riley så tror jeg heller ikke han dømmer konsekvent for Man Utd, men han har hatt noen uheldige situasjoner opp gjennom årene som nok er grunnen til at folk spekulerer i det.

9654943[/snapback]

Helt like? Jeg nevner ikke at en enkelt dommer favoriserer United? Jeg nevner at FA alltid motarbeider united på kampstarter, suspensjoner o.l. Kanskje ikke med viten og vilje, men at det skjer forskjellsbehandling er det ikke tvil om. Dette gjelder forsåvidt Chelsea og når de startet å vinne litt.

 

Jeg nevner Rio saken der han fikk utestengelse i et halvt år, men en City spiller fikk 30000 i bot for akkurat samme sak. Jeg nevner Keane saken der han får utestengelse for noe en annen person har skrevet for han i en BOK! Jeg nevner Beckham som fikk suspensjon siden han ytret at dommeren gjorde feil. Å jeg har ikke tall på hvor mange ganger United har fått søndags kamper før de har kamp på tirsdagen i CL. Å Tevez saken gidder jeg ikke gå inn på. Andre ting er hvor mange ganger Cup-oppgjør blir flyttet slik at man f.eks spiller mandagen, så CL på onsdagen, pluss å ha spilt Liga i helgen.

 

Jeg kan ta frem utallige eksempler på hvordan Sir Alex får pes, rett og slett bare fordi han begynner å bli for mektig i ligasystemet.

 

Dette er ikke ubegrunnete påstander. Fa er for United det Uefa er for engelske klubber generelt. En annen ting er hvordan FA blandet seg inn i overtakelsen av United når Rupert Murdoch ville kjøpe, hva hadde Fa med det å gjøre?

 

Edit: Jeg nevner også saken der Scholes og Rooney fikk suspensjoner for røde kort de hadde fått i en turnering som var i privat regi ifjor. Fuck Amsterdam turnering btw.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Da var vi foran Liverpool på tabellen, uten at de har sjans til å ta oss igjen med 1 kamp mindre spilt.

 

Alt er som det skal være i England, mao.

9656796[/snapback]

Alt er ikke som det skal være før united ligger på topp. Arsenal blir farligere enn jeg først trodde i år. Skulle hørt på Hyrlen, han advarte om de.

 

Men jeg tror de er veldig sårbare for skader, blir spennende å se hvor godt de klarer å spille mot topplagene i år.

Lenke til kommentar
Ta det med ro. Hyrlen pleier sjeldent å ha rett. Tror både vi og dere ender over Arsenal i år.

9656964[/snapback]

Hvis sjeldent betyr alltid så :)

 

Om Arsenal skal holde hele løpet ut tviler jeg på, men tviler også på Liverpool i år. Det er litt om og men, men jeg frykter egentlig ingen i ligaen. Alt beror på om United får igang spillet sitt tidsnok og vinner noen storoppgjør.

Lenke til kommentar
Ta det med ro. Hyrlen pleier sjeldent å ha rett. Tror både vi og dere ender over Arsenal i år.

9656964[/snapback]

 

:!:

 

Jeg spådde Arsenal på en 4. plass før sesongen startet, jeg spådde også at de fikk en god start. Jeg skriver ikke dette for å skryte, men bare fordi jeg fortsatt tror at Arsenal kan ende på en 4. plass. Det meste går Arsenal sin vei om dagene, men sånn kommer det ikke alltid til å gå. Jeg tror ikke Arsenal har sjans til å kjempe om gullet helt ut, men det tror jeg Liverpool og Chelsea har. Så det beste hadde vært om United og Arsenal hadde fått et stort forsprang allerede nå.

 

Vi skal være glad for at Benitez har rullert på laget så mye som han har gjort til nå. Tror ikke bare det er fansen som er frustrerte, sikkert mange av spillerne også. Bare se på Crouch for eksempel, men han har jo mistet tilliten helt.

Lenke til kommentar
Håper veldig på en smell til Arsenal ja. Som jeg ser det så er det de som er den største utfordreren til United i år, etter at Chelsea har blitt hektet av nå. Liverpool kommer til å dabbe mer og mer av etterhvert som de kommer lenger i CL.

9657521[/snapback]

 

Frustrerende å lese at du allerede har avskrevet Chelsea fra gullkampen.. :ermm:

Lenke til kommentar
Håper veldig på en smell til Arsenal ja. Som jeg ser det så er det de som er den største utfordreren til United i år, etter at Chelsea har blitt hektet av nå. Liverpool kommer til å dabbe mer og mer av etterhvert som de kommer lenger i CL.

9657521[/snapback]

 

 

 

Chelsea er absolutt ikke hektet av. De er bare fem poeng bak oss. Og det er fortsatt 87 poeng å spille om. De har kommet seg gjennom en vanskelig periode med Mourinhos avgang og alt det der, Chelsea kommer garantert til å bare bli bedre utover nå.

Var mange som sa at United og var hektet av etter tre fire kamper, men nå ligger vi på en fin andreplass. Ting snur fort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ta det med ro. Hyrlen pleier sjeldent å ha rett. Tror både vi og dere ender over Arsenal i år.

9656964[/snapback]

 

Hvorfor tror du det?

9657693[/snapback]

 

Fordi jeg tror Arsenal rir på en bølge. De har et par vanvittig gode spillere, men jeg mener de av flere blir overvurdert hva kapasitet i gjennom hele sesongen angår. Alle lag kan ha en bra serieåpning, men jeg tror ikke de klarer å opprettholde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...