Populært innlegg Vamos Skrevet 13. juni 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 2: HVEM HAR LYST TIL Å STÅ SOM TRÅDSTARTER OG AKTIVT SØRGE FOR OPPDATERING AV FØRSTEINNLEGG? (Må også avtale dette med GBD) Skulle til å nominere Latias, men kom på at han er for opptatt... 13 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg kan godt ta på meg ansvaret Alastor. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 EDIT2: Ey der har vi jo facebook-profilen hennes også gitt. Hey! Du kan'ke si sånt uten å linke til den. e: Har funnet den nå Great! Dere skal ikke like godt søke opp mobilnummer og hjemmeadresse mens dere er i gang? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Torstein Skrevet 13. juni 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jo 10 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Det beste for alle parter er i grunn om du bare poster det. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Du kan nesten ikke forvente noe annet når du blir sammen med Latias over d.no. Endret 13. juni 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 EDIT2: Ey der har vi jo facebook-profilen hennes også gitt. Hey! Du kan'ke si sånt uten å linke til den. e: Har funnet den nå Great! Dere skal ikke like godt søke opp mobilnummer og hjemmeadresse mens dere er i gang? Gjort for LENGE siden. Sitter utenfor i en ripsbærbusk nå og napper løken mens eg sikler over postkasse skiltet ditt. 1 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 EDIT2: Ey der har vi jo facebook-profilen hennes også gitt. Hey! Du kan'ke si sånt uten å linke til den. e: Har funnet den nå Great! Dere skal ikke like godt søke opp mobilnummer og hjemmeadresse mens dere er i gang? Gjort for LENGE siden. Sitter utenfor i en ripsbærbusk nå og napper løken mens eg sikler over postkasse skiltet ditt. Det som jeg syntes er litt sykt, er at det faktisk stemmer.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Busby babes corner Stretford End Theatre of dreams Fergies and Busbys corner Navneforslag til tråden Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Viss du kan se meg Espen så forlanger eg å vite hvilken busk du sitter i . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 EDIT2: Ey der har vi jo facebook-profilen hennes også gitt. Hey! Du kan'ke si sånt uten å linke til den. e: Har funnet den nå Great! Dere skal ikke like godt søke opp mobilnummer og hjemmeadresse mens dere er i gang? Sikkert ikke noe problem. Bodø er ikke store plassen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 EDIT2: Ey der har vi jo facebook-profilen hennes også gitt. Hey! Du kan'ke si sånt uten å linke til den. e: Har funnet den nå Great! Dere skal ikke like godt søke opp mobilnummer og hjemmeadresse mens dere er i gang? Way ahead of you Ligger i senga og er klar for noen grisemeldinger nå søta. 4 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Kan ikke si jeg ble veldig overasket over at Latias fant seg dame på diskusjon. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Manchester United & Latias' & Vidas lovenest Manchester United & girl on girl action (Raste is not allowed) 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Haha. Interessant antall + stand-upen til banansplitt og en annen fikk. Visste ikke at så mange fulgte med i tråden her en gang. edit: interessant med "damer" som identifiserer seg med elefanter. Endret 13. juni 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Hvis det var avataren min du siktet til, er det forøvrig Heffalompen, og jeg kan ikke direkte si at jeg identifiserer meg ytterligere med den. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Er fremdels ikke hundre prosent sikker på at Vida ikke er en ny bruker av Datasmurf. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Haha. Interessant antall + stand-upen til banansplitt og en annen fikk. Visste ikke at så mange fulgte med i tråden her en gang. Slapp av Kloffiboy, du er fortsatt helten min. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=GzdI95eufvI&feature=player_embedded# Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Er fremdels ikke hundre prosent sikker på at Vida ikke er en ny bruker av Datasmurf. Saitek123456789 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå