Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han tjener vel ca. 200'000 pund i uka, eller ca. 10 millioner i året.

Også må han tenke på skatt, agentutgifter, lønninger til evt. hushjelper, gartnere og sånt.

Nettolønnen hans er sikkert såpass at han kunne kjøpt det huset med en årslønn eller to.

Det jeg reagerer på er prisen. Husene man får til sånne summer er jo helt hinsides hans behov. Det finnes knapt hus i Norge til den prisen. Hadde han kjøpt et hus til £1mill hadde han vel strengt tatt ikke følt seg altfor klaustrofobisk, spesielt med tanke på at han ikke engang har familien sin boende hos seg.

Jeg sliter med å ta fyren alvorlig. Det er åpenbart at han ikke er helt riktig navla, og med så mye penger som han har er jeg ikke overrasket over at han har gått litt i grøfta personlighetsmessig, men å fokusere på alt som er negativt på den måten, og attpåtil gjøre det på en måte som får han til å virke så utakknemlig... Jeg er glad den kreftbyllen ikke har langtidskontrakt i min klubb, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Han tjener vel ca. 200'000 pund i uka, eller ca. 10 millioner i året.

Også må han tenke på skatt, agentutgifter, lønninger til evt. hushjelper, gartnere og sånt.

Hva har det med hva han tjener å gjøre?

Jeg antar at det har med at han ikke har råd til å kjøpe et hus til 6-7 millioner pund i måneden å gjøre, slik som det ble påstått på forrige side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...