Zandreu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Altså, jeg forstår jo at jeg kommer med en del unødvendig piss til tider, men vær så snill! Ikke sett meg i samme bås som Kloffsk.. 2 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du bytta navn til Chuck Bass, det sier vel sitt. Savner da plussene ikke var her.. Kunne liksom slenge noen små spydigheter her og der uten å bli beskyldt for å være en 14 år gammel prepubertal gutt som mangler selvtillit. Hvis du blir oppfattet som en 14 år gammel prepubertal gutt, så bør du kanskje revurdere dine egne handlinger og ikke skylde på forumsfunksjoner. Pluss-funksjonen er jo lik for alle, men ikke alle blir beskyldt for å være en prepubertal 14-åring. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) @Redis Hvorfor det? Kloffsk er jo et troll med substans og mening, morsom er han også. OT: A.Young - Skysport. Endret 6. juni 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du bytta navn til Chuck Bass, det sier vel sitt. Savner da plussene ikke var her.. Kunne liksom slenge noen små spydigheter her og der uten å bli beskyldt for å være en 14 år gammel prepubertal gutt som mangler selvtillit. Hvis du blir oppfattet som en 14 år gammel prepubertal gutt, så bør du kanskje revurdere dine egne handlinger og ikke skylde på forumsfunksjoner. Pluss-funksjonen er jo lik for alle, men ikke alle blir beskyldt for å være en prepubertal 14-åring. Burde vært rutinert nok til å vite at de der smeller tilbake i trynet mitt fort. Nei, jeg er ikke og jeg ser ikke på meg selv som en 14 år gammel prepubertal gutt. Dog hender det jeg ser på Kloffsk som det. On topic: Håper ikke dere får Ashley Young i grunn, har imponert i det siste! 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Burde vært rutinert nok til å vite at de der smeller tilbake i trynet mitt fort. Nei, jeg er ikke og jeg ser ikke på meg selv som en 14 år gammel prepubertal gutt. Dog hender det jeg ser på Kloffsk som det. It's on! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Pluzzer ftw, jeg har sykt mange og det understreker bare hvor jævlig awesome jeg er. Hyrlen er barre bitter fordi ingen setter pris på innleggene hans. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har lagd en ekstra konto slik at jeg kan plusse meg selv, så det er ihvertfall en her inne som setter pris på dem. 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Plusser du meg kan jeg plusse deg 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rooney med hår: http://yfrog.com/gznpmbtj Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Over en million i uka og England er dyrt... Tevez er bedre til å furte enn han er til å spille fotball. Det sier litt. Er ekstremt lei trynet hans nå, han kan bare dra hjem til Argentina og kose seg når det er så bedritent å bo i England at han må bytte mellom tre engelske klubber på fem år. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror han har glemt at man også kan selge en bolig hvis man ikke vil bruke den mer. Ofte med gevinst. Han er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Angående dette "keeper-problemet" til United. Har et litt originalt forslag kansje.. Hva med Mallorcas Dudu Aouate? 33 år gammel og 34 kamper i La liga 10-11. http://en.wikipedia.org/wiki/Dudu_Aouate "Skrytevideo." 1 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Reaksjoner! Og en veldig morsom teknikk. Men United kjøper vel ikke gamlinger afaik? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er vel bedre å ha en 33 år gammel keeper enn 20 år gammel keeper til å vokte buret til et av verdens beste lag. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tevez er alltid alene og har ingen venner... Noen burde vist mannen "A Christmas Carol" - kanskje han hadde innsett at grådighet ikke akkurat gjør slik at venner flokker seg rundt deg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror han har glemt at man også kan selge en bolig hvis man ikke vil bruke den mer. Ofte med gevinst. Han er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. Eller at et sommerhus ikke trenger å koste 6-7 millioner pund Nei makan til idiot. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Han trenger jo en diger kåk så han kan henge med alle vennene sine og ha det storveis. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 6-7 mill pund. Hvor mange uker må han jobbe da? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er en liten månedslønn, noe som er forferdelig dyrt for en person som ikke har annet å gjøre enn å sitte hjemme og telle penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå