Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bytta navn til Chuck Bass, det sier vel sitt.

Savner da plussene ikke var her.. Kunne liksom slenge noen små spydigheter her og der uten å bli beskyldt for å være en 14 år gammel prepubertal gutt som mangler selvtillit.

Hvis du blir oppfattet som en 14 år gammel prepubertal gutt, så bør du kanskje revurdere dine egne handlinger og ikke skylde på forumsfunksjoner.

Pluss-funksjonen er jo lik for alle, men ikke alle blir beskyldt for å være en prepubertal 14-åring.

Lenke til kommentar

Du bytta navn til Chuck Bass, det sier vel sitt.

Savner da plussene ikke var her.. Kunne liksom slenge noen små spydigheter her og der uten å bli beskyldt for å være en 14 år gammel prepubertal gutt som mangler selvtillit.

Hvis du blir oppfattet som en 14 år gammel prepubertal gutt, så bør du kanskje revurdere dine egne handlinger og ikke skylde på forumsfunksjoner.

Pluss-funksjonen er jo lik for alle, men ikke alle blir beskyldt for å være en prepubertal 14-åring.

Burde vært rutinert nok til å vite at de der smeller tilbake i trynet mitt fort. Nei, jeg er ikke og jeg ser ikke på meg selv som en 14 år gammel prepubertal gutt. Dog hender det jeg ser på Kloffsk som det.

On topic: Håper ikke dere får Ashley Young i grunn, har imponert i det siste!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Burde vært rutinert nok til å vite at de der smeller tilbake i trynet mitt fort. Nei, jeg er ikke og jeg ser ikke på meg selv som en 14 år gammel prepubertal gutt. Dog hender det jeg ser på Kloffsk som det.

It's on!

Lenke til kommentar

Over en million i uka og England er dyrt...

Tevez er bedre til å furte enn han er til å spille fotball. Det sier litt. Er ekstremt lei trynet hans nå, han kan bare dra hjem til Argentina og kose seg når det er så bedritent å bo i England at han må bytte mellom tre engelske klubber på fem år.

Lenke til kommentar

Tror han har glemt at man også kan selge en bolig hvis man ikke vil bruke den mer. Ofte med gevinst. Han er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Eller at et sommerhus ikke trenger å koste 6-7 millioner pund ;) Nei makan til idiot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...