Limbeck Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har tro på fyren, men det er et skremmende fokus på å bytte ut kantspillere Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Så ikke denne komme, med forbehold om at det er sant, men Giggs skal ha hatt en affære over 8 år med kona til broren. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1394474/Ryan-Giggs-accused-8-year-affair-BROTHERS-wife.html?ito=feeds-newsxml Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg kan ikke fatte at Giggs har holdt på med dette (hvis det er sant, da), hadde aldri trodd det om HAN. Tviler fortsatt. Men uansett hva han har gjort er han en av de største United-spillerne gjennom tidene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Så ikke denne komme, med forbehold om at det er sant, men Giggs skal ha hatt en affære over 8 år med kona til broren. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1394474/Ryan-Giggs-accused-8-year-affair-BROTHERS-wife.html?ito=feeds-newsxml Vet ikke om jeg skal le eller gråte :/ Giggs var uten tvil en av de spillerne jeg hadde stor respekt for. Håper virkelig at det er bare piss fra media Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Her kan jeg bare si en ting: LOL! Mannen over alle menn! 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Flere medier i England melder dette med sikkerhet nå. Haha! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Konge! Kjenner det bryr meg lite, men blir allikevel litt skuffa på en måte..... Så spørs det om sir tittelen ryker nå da.... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hattrick på Chicha for Mexico. Han scorer de tre siste målene i videoen under. http://www.youtube.com/watch?v=Z8WlXdzPBQ4 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fy faen så irriterende "gooal, gooaal, goaal, ... " 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Faen så kald den straffen på slutten der er. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Samme hva som er sant så håper jeg det ryddes opp så godt som mulig i løpet av sommeren så han er klar til preseason Viss det fortsetter sånn som dette så tror jeg ærlig talt at i løpet av sommeren så kommer det en beskjed om at Giggs legger opp... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Burde scoret flere.... de andre var fryktelig dårlige! Samme hva som er sant så håper jeg det ryddes opp så godt som mulig i løpet av sommeren så han er klar til preseason Viss det fortsetter sånn som dette så tror jeg ærlig talt at i løpet av sommeren så kommer det en beskjed om at Giggs legger opp... Det ville jo bare vært toppen av kransekaka. Snakk om antiklimaks om det hadde vært motsatt.... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fy faen så irriterende "gooal, gooaal, goaal, ... " Er det noe nytt du har funnet ut om spansktalende kommentatorer eller er det noe nytt du har funnet ut om spansktalende kommentatorer når en United-spiller scorer? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jævlig ABU å si, kloffsk. 5 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Stemmer det, Otto. Eneste grunnen til at jeg er registrert på dette forumet! 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det bekymrer meg at både Redneck og Kloffsk har flere pluss enn det jeg har. Lurer på hva som har skjedd med Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du bytta navn til Chuck Bass, det sier vel sitt. Savner da plussene ikke var her.. Kunne liksom slenge noen små spydigheter her og der uten å bli beskyldt for å være en 14 år gammel prepubertal gutt som mangler selvtillit. 5 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det bekymrer meg at både Redneck og Kloffsk har flere pluss enn det jeg har. Lurer på hva som har skjedd med Diskusjon.no? Hørt om sympatistemmer? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kloffsk plusser jeg automatisk for å bygge opp under egoet hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå