Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vær gretten over det jeg sa. Det er ingen tvil at han har støttet dere mye, jeg har aldri sagt at dere kommer til å vinne idag pga ham. Jeg sa bare at han er kjent for ManUs dommer, ergo dømmer til ManUs fordel.

9652777[/snapback]

Noen må jo veie opp for idioter som Benneth, Elleray og Clattenburg.

9652834[/snapback]

for ikke å glemme Grandham Poll

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vær gretten over det jeg sa. Det er ingen tvil at han har støttet dere mye, jeg har aldri sagt at dere kommer til å vinne idag pga ham. Jeg sa bare at han er kjent for ManUs dommer, ergo dømmer til ManUs fordel.

9652777[/snapback]

Er på ingen måte gretten, snarere tvert imot. Synes bare det var morsomt at du sa vi kom til å vinne pga. dommeren og ikke fordi vi er bedre. Litt morsom kommentar da vi vinner kampen overlegent på tross av at vi skulle hatt minst ett straffespark, og Rooney fikk feilaktig gult kort.

Lenke til kommentar
Anderson hadde en fantastisk kamp. Viste at han kan bli absolutt en topp topp fotballspiller. Godt overblikk, gode pasninger, teknikken er det ingenting å si på. For å si det sånn, jeg tror Anderson kommer til å bli større enn Nani.

 

At Anderson blir større enn Nani er det liten tvil på. Anderson var tross alt den dyreste av de to, til tross for at han er to år mindre enn Nani. Anderson trenger muligens mer tid, i alle fall var det det vi trodde, men kanskje vi trodde feil? Etter dagens kamp kan det nesten se sånn ut. Håper Anderson fortsetter slik! Da blir det virkelig kamp om plassene. :D

 

Giggs spilte greit i dag, men om han vil overbevise oss United-fans at han bør starte istedenfor Nani hver kamp. Ja, da bør han spille bedre enn hva han gjorde i dag. Blir nok mye rotasjon på Nani og Giggs fremover.

 

Anderson og Scholes fungerte bra i dag. Kanskje vi får se de sentralt sammen om 14 dager mot Villa? :whistle: Til den kampen er O'Shea tilbake, og muligens Hargreaves. Men vil heller se Anderson en gang til, istedenfor John O'Shea. ;)

Lenke til kommentar
Er på ingen måte gretten, snarere tvert imot. Synes bare det var morsomt at du sa vi kom til å vinne pga. dommeren og ikke fordi vi er bedre. Litt morsom kommentar da vi vinner kampen overlegent på tross av at vi skulle hatt minst ett straffespark, og Rooney fikk feilaktig gult kort.

9653508[/snapback]

 

Jeg mener altså at United har stor sjans å vinne idag, siden de er bedre. Men nå som de har dommeren på egen side, er sjansen større.

 

Need say more?

 

Det er stor sannsynligvis at United får fordel, enn motstand får med Mike Riley. Men det skjedde ikke igår. Sånt er det

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Manchester er ikke Mancester uten Peter Schmiecel, Solskjær eller Nistelrooy  :(

9653683[/snapback]

Manchester? Hva med Manchester? Er det byen du snakker om?

9653789[/snapback]

 

Oj du var artig :!:

Lenke til kommentar
Manchester er ikke Mancester uten Peter Schmiecel, Solskjær eller Nistelrooy  :(

9653683[/snapback]

 

Da er det jo bare å bli real madrid supporter der spiller Nistelrooy. ;)

 

 

Eller så kan du gjøre som oss andre (mesteparten regner jeg med) å følge laget og ikke enkelstspillere...

Lenke til kommentar
Det er stor sannsynligvis at United får fordel, enn motstand får med Mike Riley. Men det skjedde ikke igår. Sånt er det

9654332[/snapback]

Nå har jeg virkelig ikke peiling på hva du baserer påstanden din på. At dommere dømmer fordel United på Old Trafford er en forbanna myte. Skapt av dere Abu'ere. Er det noen som blir beskyttet av Fa er det Arsenal og Liverpool, med unntak av Wenger som får reprimande av Fa for ingenting.

Lenke til kommentar
Vær gretten over det jeg sa. Det er ingen tvil at han har støttet dere mye, jeg har aldri sagt at dere kommer til å vinne idag pga ham. Jeg sa bare at han er kjent for ManUs dommer, ergo dømmer til ManUs fordel.

9652777[/snapback]

 

Drit deg ut litt mer da. At Riley er en United-dommer er oppspinn og skapt av ABUere. Liverpool-supportere for det meste.

 

 

manchester city er ikke machester united uten schmiecel, nistelrooy og ogs^^

9654028[/snapback]

 

Hva med Keane?

 

Van Nistelrooy? Han satte seg høyere en klubben, fikk som fortjent.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Det er stor sannsynligvis at United får fordel, enn motstand får med Mike Riley. Men det skjedde ikke igår. Sånt er det

9654332[/snapback]

Nå har jeg virkelig ikke peiling på hva du baserer påstanden din på. At dommere dømmer fordel United på Old Trafford er en forbanna myte. Skapt av dere Abu'ere. Er det noen som blir beskyttet av Fa er det Arsenal og Liverpool, med unntak av Wenger som får reprimande av Fa for ingenting.

9654727[/snapback]

Hvorfor avfeier du Fox' påstander/meninger, mens du selv kommer med helt like beskyldninger? Det får hvert fall ikke argumentene dine til å høres særlig troverdige ut. FA gjør mye rart, ja, men så har de også mange vanskelige avgjørelser å ta hver sesong. Jeg er overbevist om at de gjør deres beste, og at de ikke beskytter noen spesielle eller er ute etter å ta Man Utd som dere alltid påstår. Hva angår Mike Riley så tror jeg heller ikke han dømmer konsekvent for Man Utd, men han har hatt noen uheldige situasjoner opp gjennom årene som nok er grunnen til at folk spekulerer i det.

Lenke til kommentar

Alle dommere har uheldige situasjoner for div. topplag. Er nok ikke bare ManUtd som har hatt flaks med dommeren noen ganger, alle andre storlag har hatt det også. Men sånn går det United har vært den største klubben de siste 15 år og også får den største omtalen, også blant andre fans, deriblant mange abuer som prøver å sverte ryktet til ManUtd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Personlig tror jeg en dommer skal ha ganske store baller for å tørre å dømme enten for eller mot et storlag i PL. Det er flere tusen som analyserer alle avgjørelser og sjansen for å bli tatt er stor og konsekvensene større. Antar at det er ytterst få toppdommere, om noen, som dømmer partisk.

Lenke til kommentar
Alle dommere har uheldige situasjoner for div. topplag. Er nok ikke bare ManUtd som har hatt flaks med dommeren noen ganger, alle andre storlag har hatt det også. Men sånn går det United har vært den største klubben de siste 15 år og også får den største omtalen, også blant andre fans, deriblant mange abuer som prøver å sverte ryktet til ManUtd.

9654969[/snapback]

Ja, velkommen til supporterverden. Mange rivaliserende supportere av alle lag vil alltid prøve å slenge dritt mot rivalene, enten det er Liverpool-fans mot Man Utd og omvendt eller Newcastle-fans mot Sunderland og omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...