Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Å miste Scholes er utrolig leit. Han har virkelig vært en yndling i United i tre forskjellige ti-år. Et stort tap for supportere og spesielt fotballen i England. Det kommer nok noen erstattere, men Scholes kommer til å bli husket, godt.

 

PS: Er det noen som har et bilde av Scholes med Pokal/medalje fra Premier LEague gullet i år? Finner ingenting, bortsett fra litte småkjipe bilder.

Endret av Medlem-205774
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legende. En av de aller beste.

 

Hørte først at Scholes hadde lagt opp på radioen på jobb i dag. Gikk kaldt nedover ryggen på meg. Visste vel at denne dagen ville komme, men man er aldri forberedt. NightKeeper har vel fått dekket det meste i posten sin på forrige side. Sammen med Giggs og Beckham barndomsidolene mine siden jeg var 7-8 år. Trist dag, og det gjør det enda verre at det er så mange som velger å legge opp på så kort tid. Giggs kan få lov til å spille til han er 50, bare for å ha noe igjen av den fantastiske class of 92' en god stund til.

 

@banansplitt: Tenker fremtid? Ferguson kan, og kommer, fortsatt til å vinne mange trofèer for oss. Giggs har vist i år at han fortsatt utkonkurrerer midtbanen vår. Og det i tillegg sentralt.

 

Supert at VDS la opp forresten? Drøyt. Han har bevist i hele år at han fortsatt holder nivået.

Lenke til kommentar

Jo, jeg mener det er supert. VDS gir seg på topp, Giggs burde gjøre det samme. Selv om han ikke er på topp. Synes forøvrig det er flott Scholes legger opp. 2 år forsent. Spennende å se om Fergie tenker erstatter. Kjenner jeg han godt nok så gör han vel inta så. Derfor har jeg inkludert han i listen et par innlegg over.

Lenke til kommentar

Jo, jeg mener det er supert. VDS gir seg på topp, Giggs burde gjøre det samme. Selv om han ikke er på topp. Synes forøvrig det er flott Scholes legger opp. 2 år forsent. Spennende å se om Fergie tenker erstatter. Kjenner jeg han godt nok så gör han vel inta så. Derfor har jeg inkludert han i listen et par innlegg over.

 

Er du svensk? Det forklarer en god del isåfall, no disrespect. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt mer om den beste engelske midtbanespilleren i moderne tid.

Few of you discussing the merits of other players. Top 4 ball strikers I've played with. 1. Scholes 2. Beckham 3. Gerrard 4. Redknapp.

Nobody on this planet had a range of passing like Paul Scholes. Training every day was a pleasure just watching him. Unbelievable career.

Fra Owens twitter

Paul Scholes se retira.. Uno de los mejores jugadores que he visto en mi vida! Entrenando era un espectáculo!! Fue un placer jugar con él!

"Paul Scholes legger opp .. En av de beste spillerne jeg har sett i mitt liv! Opplæring var et syn! Det var en glede å spille med ham!"

Pique

Endret av Game
Lenke til kommentar

Jo, jeg mener det er supert. VDS gir seg på topp, Giggs burde gjøre det samme. Selv om han ikke er på topp. Synes forøvrig det er flott Scholes legger opp. 2 år forsent. Spennende å se om Fergie tenker erstatter. Kjenner jeg han godt nok så gör han vel inta så. Derfor har jeg inkludert han i listen et par innlegg over.

Har du gløymt at han blei utnevnt til PL beste spelar tidlig i sesongen? Han har bidratt mykje i år sjølv om forma ikkje har vært like bra heile sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...