Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Utrolig trist for dere. Tror de fleste supportere uavhengig av lag har endel respekt for Scholes. Fantastisk spiller. På nesten alle måter, både på og utenfor banen. Alle visste at denne dagen ville komme. Det vil være en dag for Giggs også. To helt fantastiske spillere for dere. Nesten på grensen til uerstattelig, sammen med Van der Sar. Selv om sistnevnte ikke har så mange farts-år i klubben, har han vært en av verdens beste keepere.

Btw, skal bli artig å se hvordan SAF løser disse tapene i sommer. Jeg tror at de er uerstattelige på kort sikt. Scholes blir heldigvis for dere å se i trenerstaben. Viktig spør du meg.

Endret av -Lasse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare å ta av seg hatten for Scholes. Vet når han skal legge opp også, med æren solid i behold spillemessig. Var fantastisk i starten av denne sesongen.

Uten tvil en all time great. Ikke bare i PL, men på verdensbasis. Han har noen dårligere sider på banen, men det er ingenting i forhold til hans ferdighet til å finne en pasning og tre den perfekt der han skal ha den. Topp underholdning.

Da blir det vel nok en testemonial? Mot hvem og når?

Lenke til kommentar

Scholes fortjener å møte en verdig motstander, mao ingen LFC spiller under femti i dag. Jeg tipper det blir vennskapskampen mot Barca i sommer faktisk. Uansett, fortellende om spilleren at han dro på ferie før han annonserte at han hadde lagt opp. Tidenes beste engelske midtbanespiller, men jeg mener han gjorde et rett valg for sin egen del da beina ikke bærte han lengre. Nå forsvinner Edwin, Neville, Scholes, Hargy og sansynligvis Brown i sommer, det er fem spillere på over 30. Mao faller gj.snitts alderen kraftig samledes som det er store rom å fylle.

http://www.youtube.com/watch?v=UKFuBWky3xU

Lenke til kommentar

Hadde vært vanvittig stas med Barcelona kampen i sommer som Scholes' testemonial. Hadde vært morro å se dagens toppspillere på sentral midtbane i Busquets, Xavi og Iniesta, klappe deres forbilde Paul Scholes inn på banen. Sier noe om hans storhet.

Men nå spilles kampen i USA og ikke på Old Trafford, så det kommer nok ikke til å bli til. Scholes må få en send-off på Old Trafford.

Lenke til kommentar

"I am not a man of many words but I can honestly say that playing football is all I have ever wanted to do. To have had such a long and successful career at Manchester United has been a real honour. To have been part of the team that helped the club reach a record 19th title is a great privilege."

Scholes_ClashofChampions_tn.jpg

Lenke til kommentar

*OFF*

For ein trasig vår/sommer.

-Neville ut. MR. Man United. Skrantende form på slutten, men som United-supporteren han er, så slutter han. Er man ikke god nok for United, så skal man ikke spille for United. Klasse!

-VDS ut. Gir seg på TOPP! 40 år og en av verdens beste keepere, når han legger hanskene på hylla. Tenk om han hadde overtatt etter Schmeichel. Tror jaggu meg det kanskje hadde vært mer sølvtøy i troféskapet på OT da.

-Scholes ut. Stor tap for meg som supporter. Uten tvil en av mine favoritter gjennom hele sin karriere. Bøtta inn mål i 17 år for United, ufattelig mange av den lekre sorten. Spredd rundt seg med krempasninger verden aldri har sett maken til. Skulle likt å sett statistikker på denne mannen når det kommer til mål han enten har vært 3.sist, 2.sist eller sist på.

Nei, fy flate for et massivt tap. Tapte seg litt mot slutten av sesongen, men gir seg på topp. Takk for at han fortsatt er i United.

Klarer SAF å erstatte dette i sommer, så er jeg mektig imponert.

Dette er berre trist. Takk for massevis av gode år gutta.

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem og leste at Scholes har hengt opp støvlene, og fikk gåsehud når jeg leste det. Husker Scholes var en av spillerne vi kranglet om å være når vi spilte fotball på barneskolen, så han har vært med helt siden jeg begynte å få noen kunnskaper om fotball. Nostalgisk sett er det kjipt at en så stor spiller legger opp, men tror det var en riktig avgjørelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...