Stonemeister Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg visste dette kom til å skje når folk bet på agnet til kloffsk. Hvorfor gidder dere? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Har veldig lite å ta meg til. Sitter bare her å venter på at kloffsk skal skrive noe så vi kan reagere. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Laget som burde spille i morgen, og det eneste laget jeg kan se ha en minimal sjanse til å slå verdens beste lag. VDS O'Shea - Rio - Vida - Evra Val - Fletcher - Carrick - Park - Nani Roon Vi vil gjøre en stor tabbe hvis vi starter med Hernandez og Giggs i morgen. Tro meg. En stor tabbe. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Fletch også? Er litt usikker på kor godt han vil fungere mtp det lange fråværet. Han ser ikkje ut til å vere i storslag endå og det kan godt vere ein risiko å starte med han frå start også. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Stort sett enig, med unntak av Fletch. Elsker en Fletcher i form, men per dags dato er han ikke i kampform. Samtidig er jeg usikker på O'Shea. Han spilte vel hele(?) testimonialen til Neville. Ser for meg Fabio, da han ble fullstendig hvilt. Rutine vs fart og offensiv slagkraft? Hardt valg. Når det er sagt; vi bør ha en defensivt orientert midtbane. Giggs kan ikke spille en CL-finale på midten, særlig når det er Xavi og Iniesta som er på motsatt side. Rooney på topp bør også være bankers. Chicharito får heller komme innpå frisk og rask nærmere slutten, om det skulle være nødvendig. Resen er så og si bankers, og bør ikke være oppe til diskusjon i det hele tatt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Slik ser taktikken vår ut i følge The Telegraph: CL taktikk med plan b Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Enda et Giggs-quote fra twitter. Leser til eksamen, så har drøss med tid til å saumfare nettet etter fiffige quotes. "If Ryan Giggs' wife leaves him & takes half of everything, she'll have 6 more Premiership medals than Steven Gerrard." "What does Imogen Thomas & Fernando Torres have in common? They were both f*cking good footballers 6 months ago. " 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=p4rwuTkrNKc&feature=player_embedded#at=411 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Nå, Gary Neville var da god nok for oss og vi karte oss ganske bra. Såklart man blir bedre med verdensstjerner som Carrager på laget, det ser man jo på resultatene Av post Robson tiden så er Gary Neville min favouritt Blasfemi! Du skal ikke ha andre guder enn meg! 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 *snip* Haha - hvorfor skulle jeg være bitter? Men at GN er en pikk er det vel liten tvil om. Han er vår pikk. Som alle mannfolk, så er vi glad i pikken vår. (Enkelte kvinnfolk er også glad i pikken sin, men de har et helt annet forhold til den, og kan raskt forkaste den til fordel for en ny pikk). 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Si meg, hvorfor spilte en så middelmådig spiller som Gary Neville for United? Nå er jo du bare ett forumtroll, men jeg fikk så lyst til å svare deg. Hei, du var den eneste som klarte å lire av deg et ganske fornuftig svar. Du gjør også den forbausende observasjonen at jeg er nøyaktig ett troll. Takk for info. Kloffiboy, litt ekstra bitter om dagen er vi? Gary Neville er sånn ca 5 ganger bedre enn Carragher. Haha - hvorfor skulle jeg være bitter? Men at GN er en pikk er det vel liten tvil om. Bare reagerte på at du at du skrev et anti-GN-innlegg midt på natta. Neville er vel, som Carragher, en type som kun supportere av spillerens lag kan like. Dog var Neville mye bedre og er ditto mer merittert. "Ingen" andre enn "scousere" vil huske Carragher når han legger opp. Endret 27. mai 2011 av The Hoff 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Når argument som "er det vel liten tvil om" blir brukt er det et tegn på at man ikke har saklige argumenter og prøver å vinne en diskusjon på en annen måte Big Tone: dette handler ikke om kioffsk sitt inlegg om Gary Neville Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Noen som vet om det blir greit med United fans på sentrum scene i morra? Skjønner jo at det blir en fin miks, men hadde vært litt morro med andre United fans og^^ Eller kanskje det er bedre å dra på "sukkerbiten"? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Ikkje har eg øl heima. MÅ vera heima med guttongen. Kjerringa er på reis. Ikkje kan eg ta meg ein sigg(slutta). Ikkje har eg noko på tv'n som frister. Ikkje har eg noko som kan få den HELVETTES spenninga for morgondagen til å roe seg. Har sett klipp fra kampen Beckham møtte oss på OT. For ein mottakelse, for ein spelar, for eit sakn. Gi meg ein 23 år gammal Beckham tilbake og sleng med ein Ronaldo og. Gi meg noko valium, evt nokre gode råd om korleis slappe av. Kjem aldri til å få sove. EDIT: Feil tråd, men skitt la gå. Dei som leser kamptråden, slenger sikkert nasa si inn her og. Endret 27. mai 2011 av ThOms-N Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Noen som vet når terminlista for neste sesong slippes? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvor skal dere se kampen ikveld? Vurderer sentrumscene i Oslo! Noen vært der på CL match? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvor skal dere se kampen ikveld? Blir vel hjemme for min del. Hva er vitsen med 46" og Sky Sports i HD om man ikke skal dra nytte av det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg vurderte å se den andre steder, men så tenkte jeg på at mamma kjøpte parabol kun for at jeg kunne se 3D. Da ble det til at jeg kommer til å se den hjemme .P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå