Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laget som burde spille i morgen, og det eneste laget jeg kan se ha en minimal sjanse til å slå verdens beste lag.

VDS

O'Shea - Rio - Vida - Evra

Val - Fletcher - Carrick - Park - Nani

Roon

Vi vil gjøre en stor tabbe hvis vi starter med Hernandez og Giggs i morgen. Tro meg. En stor tabbe.

Lenke til kommentar

Stort sett enig, med unntak av Fletch. Elsker en Fletcher i form, men per dags dato er han ikke i kampform.

Samtidig er jeg usikker på O'Shea. Han spilte vel hele(?) testimonialen til Neville. Ser for meg Fabio, da han ble fullstendig hvilt. Rutine vs fart og offensiv slagkraft? Hardt valg.

Når det er sagt; vi bør ha en defensivt orientert midtbane. Giggs kan ikke spille en CL-finale på midten, særlig når det er Xavi og Iniesta som er på motsatt side.

Rooney på topp bør også være bankers. Chicharito får heller komme innpå frisk og rask nærmere slutten, om det skulle være nødvendig.

Resen er så og si bankers, og bør ikke være oppe til diskusjon i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Enda et Giggs-quote fra twitter. Leser til eksamen, så har drøss med tid til å saumfare nettet etter fiffige quotes.

"If Ryan Giggs' wife leaves him & takes half of everything, she'll have 6 more Premiership medals than Steven Gerrard."

"What does Imogen Thomas & Fernando Torres have in common? They were both f*cking good footballers 6 months ago. "

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nå, Gary Neville var da god nok for oss og vi karte oss ganske bra. Såklart man blir bedre med verdensstjerner som Carrager på laget, det ser man jo på resultatene

Av post Robson tiden så er Gary Neville min favouritt

Blasfemi!

Du skal ikke ha andre guder enn meg!

post-8559-0-87543700-1306506261_thumb.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

*snip*

Haha - hvorfor skulle jeg være bitter? Men at GN er en pikk er det vel liten tvil om.

Han er vår pikk. Som alle mannfolk, så er vi glad i pikken vår. (Enkelte kvinnfolk er også glad i pikken sin, men de har et helt annet forhold til den, og kan raskt forkaste den til fordel for en ny pikk).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Si meg, hvorfor spilte en så middelmådig spiller som Gary Neville for United?

Nå er jo du bare ett forumtroll, men jeg fikk så lyst til å svare deg.

Hei, du var den eneste som klarte å lire av deg et ganske fornuftig svar. Du gjør også den forbausende observasjonen at jeg er nøyaktig ett troll. Takk for info.

Kloffiboy, litt ekstra bitter om dagen er vi?

Gary Neville er sånn ca 5 ganger bedre enn Carragher.

Haha - hvorfor skulle jeg være bitter? Men at GN er en pikk er det vel liten tvil om.

Bare reagerte på at du at du skrev et anti-GN-innlegg midt på natta.

Neville er vel, som Carragher, en type som kun supportere av spillerens lag kan like. Dog var Neville mye bedre og er ditto mer merittert. "Ingen" andre enn "scousere" vil huske Carragher når han legger opp.

Endret av The Hoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikkje har eg øl heima. MÅ vera heima med guttongen. Kjerringa er på reis. Ikkje kan eg ta meg ein sigg(slutta). Ikkje har eg noko på tv'n som frister. Ikkje har eg noko som kan få den HELVETTES spenninga for morgondagen til å roe seg.

Har sett klipp fra kampen Beckham møtte oss på OT. For ein mottakelse, for ein spelar, for eit sakn. Gi meg ein 23 år gammal Beckham tilbake og sleng med ein Ronaldo og.

Gi meg noko valium, evt nokre gode råd om korleis slappe av. Kjem aldri til å få sove.

EDIT: Feil tråd, men skitt la gå. Dei som leser kamptråden, slenger sikkert nasa si inn her og.

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...