Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss du skal ha et United lag der alle er uten skader, så synes jeg dette funker godt:

 

Keeper:E.van Der Saar

Høyre back:G.Neville

Midtstoppere:R.Ferdinand,N.Vidic

Venstre back:P.Evra

Defensiv midtbane:O.Hargreaves

Høyre midtbane:C.Ronaldo

Venstre midt:Nani

Offensiv midt:P.Scholes

Spisser:C.Tevez,W.Rooney

---------------------------------------------------------------------------------------------------

B.Foster

G.Pique

R.Giggs

M.Carrick

L.Saha

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Konge starter viss alle er i form.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Det er vel strengt tatt Carson som regnes som Englands nye keeperyndling.

9651967[/snapback]

 

Link?

 

Blir nok Foster.

9651968[/snapback]

 

Personlig ville jeg nok valgt Tomasz. Synest han har stått veldig bra til nå. Foster er kanskje Englands neste keeper. Jeg føler meg ikke så sikker på det.

Lenke til kommentar

Skade update.

 

Luis Saha fikk føling med kneskaden og måtte melde forfall. Virkelig bekymringsverdig synest jeg.

Vidic har hjernerystelse. Vet ikke hvor lenge han blir ute men ikke altfor lenge.

O'Shea fikk bare ei lårhøne og foten "sovnet". Han er ok og vil sikkert spille ihvertfall en av landskampene.

Lenke til kommentar
Typisk, første kampen jeg ikke får sett i år og så blir det en kjempekamp.

Jeg blir ikke trist hvis noen kan sende en pm med link til mer utfyllende sammendrag av kampen, verker etter å se Anderson, Pique og Simpson.

9652104[/snapback]

Anderson hadde en fantastisk kamp. Viste at han kan bli absolutt en topp topp fotballspiller. Godt overblikk, gode pasninger, teknikken er det ingenting å si på. For å si det sånn, jeg tror Anderson kommer til å bli større enn Nani.

 

Pique gjorde det godt, og ble ikke utsatt for de aller største testene sammen med resten av forsvaret, men han virker bare så ekstremt rolig og fokusert.

 

Simpson gjorde absolutt en bra kamp, hadde litt problemer med noen klareringer, men ellers en plettfri kamp. Ble som resten av forsvaret ikke utsatt for de største testene, og holdt på å score på tampen av kampen.

Lenke til kommentar
Dere kommer til å vinne idag, ikke fordi Wigan er ikke like gode som dere. Men fordi dere har Mike Riley som dommer på hjemmebane, det gir 90% garanti at dere vinner :)

9648270[/snapback]

Ja, vi fikk dritmye hjelp av dommeren i dag. Det har du helt rett i, det ble nok det som avgjorde kampen for oss i dag.

Lenke til kommentar
Dere kommer til å vinne idag, ikke fordi Wigan er ikke like gode som dere. Men fordi dere har Mike Riley som dommer på hjemmebane, det gir 90% garanti at dere vinner :)

9648270[/snapback]

Ja, vi fikk dritmye hjelp av dommeren i dag. Det har du helt rett i, det ble nok det som avgjorde kampen for oss i dag.

9652660[/snapback]

 

Stemmer! Samtlige av de 4 målene var pga dommeren.

Lenke til kommentar
Vær gretten over det jeg sa. Det er ingen tvil at han har støttet dere mye, jeg har aldri sagt at dere kommer til å vinne idag pga ham. Jeg sa bare at han er kjent for ManUs dommer, ergo dømmer til ManUs fordel.

9652777[/snapback]

Noen må jo veie opp for idioter som Benneth, Elleray og Clattenburg.

Lenke til kommentar

Hyrlen, der har du kanskje et poeng ;) Akkurat idag snakker jeg om Mike Riley, folk her må tåle litt min mening. United vinner ikke idag pga flaks eller noe, det har jeg ALDRI sagt. Jeg blir litt irritert at folk klarer ikke å skjønne hva jeg prøver å si. Mike Riley gir jo United fordel i dømming, mer enn andre. Selv om United vant velfortjent idag over Wigan uten hjelp fra Mike Rileys side.

Lenke til kommentar

Vi ble fratatt 2 straffer, men det sier historien din ingenting om. Forøvrig så er vel Riley den dommeren som gir flest straffer i PL, å er sjeldent tvil rundt dem. Tellingen min har nådd 8 straffer vi skulle ha hatt i år, vi har hatt 1. Forøvrig har dommere på Old trafford fått en stygg tendens til å bli livredd for og dømme straffe for United siden alle Abu'erene hyler og skriker da.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Vær gretten over det jeg sa. Det er ingen tvil at han har støttet dere mye, jeg har aldri sagt at dere kommer til å vinne idag pga ham. Jeg sa bare at han er kjent for ManUs dommer, ergo dømmer til ManUs fordel.

9652777[/snapback]

 

Kjent som? Og hvem startet det ryktet? De samme som sier Fergie er alkoholiker og dement. Giggs er kvinnemishandler, Ronaldo er voldtekts mann. Ville ha Cantona, Keane og Rio utstengt fra fotballen og har mast om at Manchester Uniteds storhets tid er over i 10 år. Tro meg. Dette er starten av lista

 

Greit å ha meninger men da må du godta andres også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...