Leo_Khenir Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 S*N er jo ikke spesielt troverdige fra før. Om dere vil lese pisspreiket deres eller ikke skal dere faktisk få bestemme helt selv for min del, hvertfall. Likte Termo sin, btw. Kan dere ikke finne noe gøy og veldig klubbrelatert som trådnavn da? Vi har jo "This is Anfield", Arsenal-gjengen har "Highbury - proud to be a gooner" - hva med "Stretford End - Green and Gold" eller noe? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Var helt sikker på at Berba kom til å bli. Snull stress, men greit å få det bekreftet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Herlig, SAF! Ferguson (to press officer): ‘The guy that asked the question about Giggsy… the press conference.’ Press officer: ‘Which one?’ Ferguson: ‘Him that asked the question… who?’ Press officer: ‘Oh yeah. I’ll tell you later.’ Ferguson: ‘Who?’ Press officer: ‘I’ll tell you later.’ Ferguson: ‘Is he coming on Friday’ Press officer: ‘The guy with the laptop?’ Ferguson: ‘Aye. Then we’ll get him. Ban him on Friday.’ http://www.youtube.com/watch?v=stPwnwP0Wlg 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 PIG Neville - O Shea - Brown - Neville Beckham - Butt - Scholes - Giggs Rooney - Owen Dette blir herlig! Dog kommer jeg til å klikke i vinkler om Roon/Giggsy/potet pådrar seg skader. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ikke mitt verk, men en liten gratulasjonsvits fra meg til dere: "Flytrafikken i Storbritannia trues av støvsky. Man City tenkte ikke konsekvenser da de åpnet trofeskapet for å sette inn FA-cupen" Mitt verk faktisk, men ser den der er litt omskrevet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Når er det kamp idag? Om fem minutter. Ryktes om at OT ikke er helt fullsatt, skandale om det stemmer. Gazza fortjener bedre enn som så. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Hvor vises den? TV2 PL HD 1 Nyttig side: http://www.altomfotball.no/element.do Endret 24. mai 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hvor vises den? TV2 BPL1, Sumo, Sky Sports. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) SWEET! Takker, da har jeg jo TV2 Sumo Edit: Må bare si at Neville har vært en av de store favorittene siden han slo gjennom på 90-tallet. Digger fyren. Endret 24. mai 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Herlige bilder av Nobby og Sir Bobby som helt sikkert sto å mimra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Faen så herlig å se class of 92 samlet igjen. Becks. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Kommer til å se litt på denne, selv om jeg har eksamen i morgen. Håper det blir en bra kamp, selv om ingen United-testimonial kan toppe Cantonas testimonial Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Herregud så digg det er å se Becks i den røde skjorta igjen Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) SAF - "the fuck is this?" Edit: Trur vår kjære Neville må ned som høyrebeck en tur igjen skal han orke dagens kamp. Endret 24. mai 2011 av Trollface Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Booring. Gidder ikke se mer. Back to studying. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Herlig spill av Becks og Giggs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå