Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I will go nowhere. I am part of United’s 19th title & I want to be part of the 20th. I’m The Happiest Man In The Team

JAAAAAAAAAAAA. Så jævlig boner. Hadde jeg hatt tid skulle jeg skrevet en oppsummering av sesongen og alle verdige individer, men jeg må prioritere litt annerledes enn forum nå på sommeren. Uansett. Berba skulle fått en a4-side for seg sjæl. Han har vært absolutt klasse både på og utenfor banen. Ingen som smiler mer eller jubler hardere fra benken når vi goaler. INGEN andre enn kanskje Park og Sunny ville funnet seg i noe lignende. Vår toppscorer, golden boot-vinner og den slickeste karen på hele balløya: DIMIIIII!!! :love:

Berbatov-Spreading-Yourself-I.jpg

Endret av niko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da ser det ut som at han og Fergie hadde en liten "agreement", og at han slettes ikke var så ufornøyd med lite spilletid i slutten. Herlig at han ikke skal vekk (sett at det ikke er spill for galleriet) :D Er som niko. sier, han jubler alltid når United goaler, er så herlig å se på! :new_woot:

Lenke til kommentar

Øy, når jeg kommer hjem fra jobb i natt forlanger jeg at tråden har skiftet navn, for hvis ikke.... da smeller det... med konsekvenser - nakenbilder! Den trusselen er reel og dere vet det inderlig godt!

Manchester United - Redcafé - Champions of England feks

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor, Game?

Fordi jeg er deilig? Neida, eller joda, men neida, jeg skal ikke legge ut bilder, slapp av!

Ønsker navnskifte fordi det å brife med 19 i emnefeltet er noe smalltime og fordi forandring fryder. De fleste som skrev om dette her forleden dag var enig med meg.

Ikke skift navn. Jeg vil se Game naken :whistle:

Du og resten av verden si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...