Old Game Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Haha, Sir Ryan fuckings Giggs. Gikk opp i min bok, dama ser jo knall ut. Hadde ikke hatt noe i mot å la pølsa få varme seg mellom de brøda der for å si det sånn! Way to go Giggsy! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Enig ass! Å være utro er dritkult, mann! Respekt til Giggs! 8 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 ein del rykter om at Ashley Young er på OT. Nokon som veit kven som breaka det? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Må bare dele denne her. Shenial. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Looking for Manchester: http://www.youtube.com/playlist?p=PL5E6D7CE424D10AB6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) I will go nowhere. I am part of United’s 19th title & I want to be part of the 20th. I’m The Happiest Man In The Team JAAAAAAAAAAAA. Så jævlig boner. Hadde jeg hatt tid skulle jeg skrevet en oppsummering av sesongen og alle verdige individer, men jeg må prioritere litt annerledes enn forum nå på sommeren. Uansett. Berba skulle fått en a4-side for seg sjæl. Han har vært absolutt klasse både på og utenfor banen. Ingen som smiler mer eller jubler hardere fra benken når vi goaler. INGEN andre enn kanskje Park og Sunny ville funnet seg i noe lignende. Vår toppscorer, golden boot-vinner og den slickeste karen på hele balløya: DIMIIIII!!! Endret 24. mai 2011 av niko. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det var gode nyheter. Hadde fryktet at han ønsket seg vekk etter den siste tiden med lite spilletid. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Da ser det ut som at han og Fergie hadde en liten "agreement", og at han slettes ikke var så ufornøyd med lite spilletid i slutten. Herlig at han ikke skal vekk (sett at det ikke er spill for galleriet) Er som niko. sier, han jubler alltid når United goaler, er så herlig å se på! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Åååå, drit i forbanna aske og at jeg ikke kommer meg hjem. Denne nyheten gjorde dagen fin igjen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 empireofthekop Empire of the Kop @themichaelowen How much can you bench? Hoho 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Øy, når jeg kommer hjem fra jobb i natt forlanger jeg at tråden har skiftet navn, for hvis ikke.... da smeller det... med konsekvenser - nakenbilder! Den trusselen er reel og dere vet det inderlig godt! Manchester United - Redcafé - Champions of England feks 4 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ikke skift navn. Jeg vil se Game naken 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Hvorfor, Game? Fordi jeg er deilig? Neida, eller joda, men neida, jeg skal ikke legge ut bilder, slapp av! Ønsker navnskifte fordi det å brife med 19 i emnefeltet er noe smalltime og fordi forandring fryder. De fleste som skrev om dette her forleden dag var enig med meg. Ikke skift navn. Jeg vil se Game naken Du og resten av verden si Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er trådstarter aktiv fortsatt? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Som sagt skulle Alastor fikse avstemming og emneskifte Edit: Jeg har tidligere kommet med forslag i denne tråden. Endret 24. mai 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 - Jeg blir! Berbatov sier Berbatov ifølge The Sun. ? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) IKKE LES THE SUN?!?!?!?!?!! !!!!! DET ER SOM SYRE FOR ØYNENE Endret 24. mai 2011 av kloffsk 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Varmo Skrevet 24. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. mai 2011 Ikke mitt verk, men en liten gratulasjonsvits fra meg til dere: "Flytrafikken i Storbritannia trues av støvsky. Man City tenkte ikke konsekvenser da de åpnet trofeskapet for å sette inn FA-cupen" 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå