Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Oh, the funny captions just keep on coming!

 

Rio: "Don't drop it like that Ramos cunt"

 

Owen: "FUCK YEAH Finally, do'ya see it STEVIE and JAMIE"

 

Berba: "Ah, who carez. I'm gone anivai"

 

Fabio/Rafael: "Should I cry or cheer? I don't know"

 

Scholes: "ahh...ahh...aAAHHAHAHAAAAAAAAAA"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Giggs will tear you apart <3

 

Ryan Giggs, Ryan Giggs flying down the wing.

Ryan Giggs, Ryan Giggs fucking Imogen.

Straight to the courts,

Banning all reports,

Ryan Giggs, Ryan Giggs, Ryan Giggs.

 

edit: What do Imogen Thomas and Leo Messi have in common? They're both fucking good footballers.

 

Gratulerer med gullet forresten.

Endret av Vestaa
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvem er det egentlig som bryr seg om at andre er utro? Jeg blir opprørt hvis en av følgende tre personer viser seg å være utro; Dama samt foreldrene mine (som fortsatt er sammen). Hva de resterende 6 milliardene med mennesker på planeten bedriver i fritiden sin, gir jeg komplett faen i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Liker det ikke uansett hvem det er, men trenger heller ikke få det som "nyhet". Det interesserer meg midt bak.

 

Grunnen til diverse søksmål må da være at de hevder det er feil? Altså injurie søksmål e.l. Er det bekreftet på noen som helst måte at de har knagget? Rykter vel?

Lenke til kommentar

Liker det ikke uansett hvem det er, men trenger heller ikke få det som "nyhet". Det interesserer meg midt bak.

 

Grunnen til diverse søksmål må da være at de hevder det er feil? Altså injurie søksmål e.l. Er det bekreftet på noen som helst måte at de har knagget? Rykter vel?

Er vel fordi Giggs har ordna en sånn sak som gjør at ingen kan skrive om det i media. Og den har blitt bryti.

Lenke til kommentar

Vel, alle viste det var Giggs så vet ikke helt hva dette forandrer hva han og klubben angår. Det er først og fremst Giggs selv og familien sin sak, men håper han ikke blir for forstyrret av dette slik at det går utover resten av sesongen

 

Sånn sett så er det bra det snart er sommerferie slik at de får tid til å bearbeide saken før preseason

 

Bryr meg ikke nevneverdig men skulle nok helst sett at det ikke hadde skjedd

Lenke til kommentar

Juventus sender sine beste spillere til Gary Nevilles TV 2-sendte avskjedskamp tirsdag.

 

Gary Nevilles avskjedskamp bør kunne bli en severdig affære. Neville får med seg en rekke av spillerne fra 1992-laget, deriblant Ryan Giggs, David Beckham, Nicky Butt, Phil Neville og Paul Scholes.I tillegg vil nok noen andre av de nåværende United-spillerne ikle seg United-trøya fire dager før Mesterliga-finalen.

 

United møter nemlig et meget sterkt Juventus-lag. Mandag bekreftet italienerne at spillere som Alessandro del Piero, Gianluigi Buffon, Luca Toni, Milos Krasic, Alberto Aquilani, Marco Motta og Giorgio Chiellini alle er med i troppen som reiser til Manchester.

 

Juventus-troppen (kilde: manutd.com): Buffon, Motta, Chiellini, Melo, Salihamidzic, Marchisio, Del Piero, Manninger, Aquilani, Barzagli, Traore, Bonucci, Toni, Pepe, Martinez, Krasic, De Ceglie, Storari, Matri, Giandonato, Boniperti, Sorensen

 

Kampen sendes for øvrig på TV 2. Det bekreftet sportsredaktør i TV2, Vegard Jansen Hagen, tidligere tirsdag. På sin Twitter-konto skrev han følgende:

 

"Har fått så mange ønsker om Gary Nevilles testimonial i morgen at vi nå har kjøpt kampen. Sendes på TV2 PL 1 & Sumo fra 20.25. Enjoy!"

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på dere som ikke mener at det bryr dere at Giggs har vært utro. I mine øyne har alltid vært en av fotballens siste hedersmenn, og en hedersmann er vel ikke utro.

 

Mange hedersmenn har vert utro.

 

Oh, the funny captions just keep on coming!

 

Rio: "Don't drop it like that Ramos cunt"

 

Owen: "FUCK YEAH Finally, do'ya see it STEVIE and JAMIE"

 

Berba: "Ah, who carez. I'm gone anivai"

 

Fabio/Rafael: "Should I cry or cheer? I don't know"

 

Scholes: "ahh...ahh...aAAHHAHAHAAAAAAAAAA"

 

Scholes: I wanna go home

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...