Leo_Khenir Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Oh, the funny captions just keep on coming! Rio: "Don't drop it like that Ramos cunt" Owen: "FUCK YEAH Finally, do'ya see it STEVIE and JAMIE" Berba: "Ah, who carez. I'm gone anivai" Fabio/Rafael: "Should I cry or cheer? I don't know" Scholes: "ahh...ahh...aAAHHAHAHAAAAAAAAAA" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6CVJa1FOze0 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Giggs will tear you apart <3 Ryan Giggs, Ryan Giggs flying down the wing. Ryan Giggs, Ryan Giggs fucking Imogen. Straight to the courts, Banning all reports, Ryan Giggs, Ryan Giggs, Ryan Giggs. edit: What do Imogen Thomas and Leo Messi have in common? They're both fucking good footballers. Gratulerer med gullet forresten. Endret 23. mai 2011 av Vestaa 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Nå har hendelsen også dukket opp på wikipediaartikkelen om han. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Gratulerer til alle Utd-fans! 1 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Hvem Giggs knuller driter jeg fint i. Jeg kan derimot forstå andres behov for å henge seg opp i det, med tanke på suksessen til både Giggs og United. Gratulerer til oss Endret 23. mai 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ikke jeg heller, men når han jobber så hardt for å hysse bort saken så blir det mest komisk. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 At Giggs har jobbet hardt for det tror jeg nok ikke, men at en advokat på vegne av Giggs har hatt en morsom dag på jobben er jeg enig i. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Slike Se og Hør-nyheter synes jeg det er helt greit at man ikke får publisere. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Rooney var heldig med det bildet her Endret 23. mai 2011 av Sveern 4 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvem er det egentlig som bryr seg om at andre er utro? Jeg blir opprørt hvis en av følgende tre personer viser seg å være utro; Dama samt foreldrene mine (som fortsatt er sammen). Hva de resterende 6 milliardene med mennesker på planeten bedriver i fritiden sin, gir jeg komplett faen i. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Liker det ikke uansett hvem det er, men trenger heller ikke få det som "nyhet". Det interesserer meg midt bak. Grunnen til diverse søksmål må da være at de hevder det er feil? Altså injurie søksmål e.l. Er det bekreftet på noen som helst måte at de har knagget? Rykter vel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 I England kan man gå til rettsalen for å få rykter stoppet. Dvs. for å få media til å ikke skrive om den. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Liker det ikke uansett hvem det er, men trenger heller ikke få det som "nyhet". Det interesserer meg midt bak. Grunnen til diverse søksmål må da være at de hevder det er feil? Altså injurie søksmål e.l. Er det bekreftet på noen som helst måte at de har knagget? Rykter vel? Er vel fordi Giggs har ordna en sånn sak som gjør at ingen kan skrive om det i media. Og den har blitt bryti. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Vel, alle viste det var Giggs så vet ikke helt hva dette forandrer hva han og klubben angår. Det er først og fremst Giggs selv og familien sin sak, men håper han ikke blir for forstyrret av dette slik at det går utover resten av sesongen Sånn sett så er det bra det snart er sommerferie slik at de får tid til å bearbeide saken før preseason Bryr meg ikke nevneverdig men skulle nok helst sett at det ikke hadde skjedd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Juventus sender sine beste spillere til Gary Nevilles TV 2-sendte avskjedskamp tirsdag. Gary Nevilles avskjedskamp bør kunne bli en severdig affære. Neville får med seg en rekke av spillerne fra 1992-laget, deriblant Ryan Giggs, David Beckham, Nicky Butt, Phil Neville og Paul Scholes.I tillegg vil nok noen andre av de nåværende United-spillerne ikle seg United-trøya fire dager før Mesterliga-finalen. United møter nemlig et meget sterkt Juventus-lag. Mandag bekreftet italienerne at spillere som Alessandro del Piero, Gianluigi Buffon, Luca Toni, Milos Krasic, Alberto Aquilani, Marco Motta og Giorgio Chiellini alle er med i troppen som reiser til Manchester. Juventus-troppen (kilde: manutd.com): Buffon, Motta, Chiellini, Melo, Salihamidzic, Marchisio, Del Piero, Manninger, Aquilani, Barzagli, Traore, Bonucci, Toni, Pepe, Martinez, Krasic, De Ceglie, Storari, Matri, Giandonato, Boniperti, Sorensen Kampen sendes for øvrig på TV 2. Det bekreftet sportsredaktør i TV2, Vegard Jansen Hagen, tidligere tirsdag. På sin Twitter-konto skrev han følgende: "Har fått så mange ønsker om Gary Nevilles testimonial i morgen at vi nå har kjøpt kampen. Sendes på TV2 PL 1 & Sumo fra 20.25. Enjoy!" Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Skjønner meg ikke på dere som ikke mener at det bryr dere at Giggs har vært utro. I mine øyne har alltid vært en av fotballens siste hedersmenn, og en hedersmann er vel ikke utro. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Som min pappa sa(som forøvrig er Liverpool-supporter å fant først ut om Giggsy i dag): Det var to spillere i PL jeg aldri kunne tro dette var. Jeg: Giggs og Scholes? Pappa: Giggs og Scholes Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Skjønner meg ikke på dere som ikke mener at det bryr dere at Giggs har vært utro. I mine øyne har alltid vært en av fotballens siste hedersmenn, og en hedersmann er vel ikke utro. Mange hedersmenn har vert utro. Oh, the funny captions just keep on coming! Rio: "Don't drop it like that Ramos cunt" Owen: "FUCK YEAH Finally, do'ya see it STEVIE and JAMIE" Berba: "Ah, who carez. I'm gone anivai" Fabio/Rafael: "Should I cry or cheer? I don't know" Scholes: "ahh...ahh...aAAHHAHAHAAAAAAAAAA" Scholes: I wanna go home Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Poenget mitt er vel at endel av hederen forsvinner om man er utro, mulig jeg bare er gammeldags? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå