eveant Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Da var det slutt for Owen Hargreaves i United... mulig dette har blitt postet. Hva skjedde med "pay-as-you-play"-avtalen? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Enten avslått, eller så ble den aldri tilbudt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Da var det slutt for Owen Hargreaves i United... mulig dette har blitt postet. Han blir en fin arvtager for Kieron Dyer... Hadde glemt at Dyer var i West Ham, helt til jeg nå nylig kom over noen høydepunkter fra kampen vår i august. No offense. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Haha noen som så Evra på FC Fotball nå? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Da var det slutt for Owen Hargreaves i United... mulig dette har blitt postet. Hva skjedde med "pay-as-you-play"-avtalen? Det var vel kun rykter som aldri ble bekreftet heller. Det er greit at Hargreaves forlater oss, selv om jeg synes det er meget synd på han. Virker ut som en fin kar, men altfor mye skadet. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Darron Gibson 1 - Steven Gerrard 0 5 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Alle skal få! (Jeg vil også løfte trofé ) 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 UBRUKELIGE DRITTFORUM. NÅ kommer eg inn i tråden i Februar når eg går til "siste uleste". Flere ganger på rad. Forumet kommer til å dø ut om de ikke fikser rotet snart. Begynner å bli drittlei ustabil tilgang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jotun: Siste der er nok cacheproblemer, forumet er satt i performancemode i kveld. Ikke opplevd noe sånt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 performance mode.... Håper ikke de setter den i normalmode. For da blir det tregt. Forumet "funker" rett og slett ikke for tiden. Det er så ustabilt og tungvindt å bruke at man gidder til slutt ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Så latterlig digg dette her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvordan blir eg da kvitt cacheproblemet? Sette forumet som lest? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg sliter også med det samme. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Snakk om å ikke ha respekt for sine medlemmer når de gjør det på DENNE dagen. Fotballforumet er tross alt et av de med mest aktivitet, jævla aper. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 performance mode.... Håper ikke de setter den i normalmode. For da blir det tregt. Forumet "funker" rett og slett ikke for tiden. Det er så ustabilt og tungvindt å bruke at man gidder til slutt ikke. Helt enig. Satser på at noen finner ut hva faen som er grunnen til at det ikke funker. Tviler på at det er gjort med vilje, eller at det er en enkel løsning på sakene.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Savner det gamle forumet.. Problemene kom ikke så hyppig da.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Møkkaforum. Irriterende at det skal gå ned hver gang noe viktig skjer. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Slutt å whine om forumstabiliteten i UNITED tråden da... Gratulerer Gutta, like rørende som alltid å se de løfter pokalen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Slutt å whine om forumstabiliteten i UNITED tråden da... ØY! Hver gang eg går inn i United tråden havner eg på en side der Limbeck som vanlig diskuterer på sin ufattelig slitsomme måte og absolutt alle andre går rett på og prøver å snakke han til fornuft. HVER GANG! Det er jo nightmare on Old Trafford deluxe! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Slutt å whine om forumstabiliteten i UNITED tråden da... ØY! Hver gang eg går inn i United tråden havner eg på en side der Limbeck som vanlig diskuterer på sin ufattelig slitsomme måte og absolutt alle andre går rett på og prøver å snakke han til fornuft. HVER GANG! Det er jo nightmare on Old Trafford deluxe! Ja men så lukk øya og håp at du klarer å trykke deg videre da, hjelper jo ikke å klage på forumet i en fotballtråd.. Kanskje dette hjelper på humøret? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå