Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tror jeg må printe ut tabellen som er nå og gi den til læreren min på mandag, slik han gjorde etter 2 kamper da Liverpool lå høyt oppe. Eller hva GBD?

9649147[/snapback]

 

 

Dere leder med to kamper flere spilt, skal ikke så mye til :cool:

9649177[/snapback]

Nei sier du det. Vi var ikke klar over det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tror jeg må printe ut tabellen som er nå og gi den til læreren min på mandag, slik han gjorde etter 2 kamper da Liverpool lå høyt oppe. Eller hva GBD?

9649147[/snapback]

 

 

Dere leder med to kamper flere spilt, skal ikke så mye til :cool:

9649177[/snapback]

Nei sier du det. Vi var ikke klar over det.

9649210[/snapback]

just pointing it out, taper Liverpool imorgen, så er det mer passelig å printe ut tabell(spilt bare 8 kamper i sesongen da :p)

Lenke til kommentar
Tror jeg må printe ut tabellen som er nå og gi den til læreren min på mandag, slik han gjorde etter 2 kamper da Liverpool lå høyt oppe. Eller hva GBD?

9649147[/snapback]

 

 

Dere leder med to kamper flere spilt, skal ikke så mye til :cool:

9649177[/snapback]

Nei sier du det. Vi var ikke klar over det.

9649210[/snapback]

just pointing it out, taper Liverpool imorgen, så er det mer passelig å printe ut tabell(spilt bare 8 kamper i sesongen da :p)

9649223[/snapback]

 

Hjelper ikke om liverpoll vinner i morgen, United er fremdeles foran på tabellen. Kampene skal spilles før poengen kan plusses på tabellen også ;)

Lenke til kommentar
Ja det var herlig å se United som sitt gamle jeg, til tross for skadeproblemene :thumbup:

 

Men se her; Van der Saar, Neville, Silvestre, Vidic, O'Shea, Carrick, Park, Hargreaves, Saha, Brown og Fletcher. Et helt lag på skadelisten. Fikk ikke med meg hva som skjedde med Saha, bare hørte at han skadet seg under oppvarmingen. Bare å håpe det ikke er alvorlig, hverken for han eller Vidic.

9649202[/snapback]

 

Saar

Neville--Brown--Vidic--Silvestre

O'Shea--Carrick--Fletcher--Hargreaves--Park

Saha

 

Ikke så verst et lag det

Lenke til kommentar
Aner ikke hvor lenge disse får leve, men de fungerer i skrivende stund ihvertfall:

 

1-0: http://www.megavideo.com/?v=G6I63DXX

2-0: http://www.megavideo.com/?v=3RZV48ON

3-0: http://www.megavideo.com/?v=5GU4AX5F

4-0: http://www.megavideo.com/?v=9LCSUI9A

9649243[/snapback]

Fine mål :)

 

Hvordan fungerte det på banen i dag? fikk ikke sett kampen

9649289[/snapback]

 

Som du ser, flott kamp idag. Herlig spill i andre omgang, flotte pasninger. Anderson og Tevez var fantastiske idag.

Lenke til kommentar

Nesten sånn det blir vanskelig for noken å ta høgrebacken etter Simpson sin kamp i dag. Veldig godt å sjå at han og Pique går inn og spelar så solid. Simpson gjer også det beste offansive arbeidet av en høgreback til no i år. Nydelig innlegg til Roon og ikkje så langt ifra at han kunne scora også.

Flott kamp av Anderson og Tevez ja. Tevez jobbar som om nokon står med piska over han og det er godt å sjå at Anderson er på vei til å finne seg til rette. Fikk gjort mykje bra i dag.

 

Skikkelig deilig andre omgang. Var litt skeptisk når det ikkje blei noko i første, men dei første 15 av 2. var jo heilt rå.

Lenke til kommentar
Ja det var herlig å se United som sitt gamle jeg, til tross for skadeproblemene :thumbup:

 

Men se her; Van der Saar, Neville, Silvestre, Vidic, O'Shea, Carrick, Park, Hargreaves, Saha, Brown og Fletcher. Et helt lag på skadelisten. Fikk ikke med meg hva som skjedde med Saha, bare hørte at han skadet seg under oppvarmingen. Bare å håpe det ikke er alvorlig, hverken for han eller Vidic.

9649202[/snapback]

 

Saar

Neville--Brown--Vidic--Silvestre

O'Shea--Carrick--Fletcher--Hargreaves--Park

Saha

 

Ikke så verst et lag det

9649272[/snapback]

 

Ja med Fletcher på kanten og O'Shea som et defensivt anker på midten, kunne dette laget skapt masse trøbbel for de andre lagene.

Lenke til kommentar

Herregud så herlig med seier og fire mål! :dribble:

Jeg var litt skeptisk i pausen, trodde det kom til å bli nok en uavgjort-kamp om ikke 1-0 kamp. Men heldigvis ble det ikke det. :cool:

 

Kjedelig med tre nye skader, men håper ikke noen av de er alvorlige. O'Shea fikk seg bare en liten lårhøne, han er nok tilbake om noen få dager. Vidic måtte dra på sykehuset med hjernerystelse, ikke så alvorlig det heller. Han er nok tilbake om ikke så kjempe lenge. Og Saha skulle egentlig sitte på benken istedenfor Eagles, men følte noe i kneet under oppvarmingen. Det trenger nødvendigvis ikke være så alvorlig det heller, men det kan være alvorlig.

 

Men i dag står "reserve" spillerne frem og vi vinner fullt fortjent 4-0. Synd at ikke Simpsons scoret i sluttminuttene. Også synes jeg vi ble snytt for to straffer, minst. Ronaldo skulle hatt straffe i 1. omgang da den idioten Michael Brown sprang han ned i straffefeltet. En styggere/dårligere spiller enn Michael Brown skal en lete lenge etter, herregud. Husker den taklingen han hadde på Giggs i fjor, helt sinnsyk. Denne på Ronaldo var ikke så stygg, men det skulle blitt dømt straffespark.

 

I tillegg ble Evra felt! Også da var det vel Brown som var involvert? Litt usikker, men dommeren kunne godt blåst av for straffe der også. Men dømt er dømt! Vi finner 4-0 og skal være fornøyde med det.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...