Alt-Ctrl Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Vil gjerne se bildet så jeg kan le litt og^^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 rioferdy5 Rio FerdinandWhile we are lifting the trophy @piersmorgan aka #moobs aka #chunk aka #mrsDoubtfire make sure its a salad+not a sunday roast wi trimmings ! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Haaahaha, Raste er så jævlig drøy. Håper alle er med å feire gullet imorgen! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Ah, for en sesong dette egentlig har vært. Hva mener dere er den beste/Mest underholdene kampen av United i år? Personlig synes jeg kampen mot Blackpool da United vant 3-2 til slutt etter en syk opphenting. Kan slenge med den videoen av Berbatov som ble lagt ut her for noen uker siden, den fortjener å bli sett igjen! http://www.youtube.com/watch?v=Ex0VA7OrX4w Endret 21. mai 2011 av Medlem-205774 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Mest underholdende må vel være Schalke borte. Mest spennende var vel kanskje Blackpool borte. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ingen tvil for meg dette. 3-2 mot Liverpool på OT. 2-0 til 2-2 før Berbatov knuser håpet til Liverpool med årets 2. beste scoring. Magisk, særlig at jeg opplevde det på kloss hold. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Brassen til Berbatov var målet som gjorde det 2-0. Skjønner ikke hvorfra folk har fått det for seg at den scoringen var den som avgjorde kampen. Ønsketenkning kanskje? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Må være tapet borte på Anfield. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Brassen til Berbatov var målet som gjorde det 2-0. Skjønner ikke hvorfra folk har fått det for seg at den scoringen var den som avgjorde kampen. Ønsketenkning kanskje? Samme faen. Magisk var det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Halloooo? Hvem er det som deler ut bilde av meg på PM??? BANAN??? Det er meg, ja. Dette fortjener du forbanna jente. Vi måtte la Rossi og Pique gå da. De ville ha fast plass på laget og det kunne vi ikke tilby Ja, men allikevel er det bittert å se nå at vi lot dem gå for en totalsum på £11m. Når det gjelder sesongens øyeblikk er det uten tvil Berbatov 3-2 mot Liverpool. Faren min var innom for å fikse taket og lurte på hva faen som hadde skjedde inne. Herregud som vi løp rundt inne, hoppet i veggen og skrek av glede. Dumt at det ikke er like spesielt lenger. Kulere når Liverpool var en toppklubb. Oh wait, jeg har aldri levd mens de var det. "He" "he". Fyllehumor. Men allikevel sant. EDIT: Wait. Jeg ble født 3 mnd før Liverpool vant sin siste ligatittel. Jeg har faktisk levd mens de gjorde det. På en annen side, jeg føler jeg har levd i en evighet. EDIT2: Jeg husker faktisk også at Gerrard jukset Liverpool til en europacuptittel når jeg tenker meg om. Top stuff. EDIT3: Håper at Liverpool forbigår City igjen. Mye kulere å kjempe mot en klubb som fortjener seg til det. EDIT4: SCHÅÅLL!!!!!!!! EDIT5: Innlegget mitt makes no sense når jeg leser gjennom det. Lar det stå allikevel. EDOT6: Du skal få for låta. Ellers ble det nok en del pølse i russetida? Endret 21. mai 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hørt mye på Vineyard 2011 låta i det siste banan? God slager i fylla Ble ikke noe pølse på meg i russetiden nei Endret 21. mai 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hørte akkurat på den. Må være en av de beste russelåtene de siste årene helt seriøst. http://www.youtube.com/watch?v=7a0ANtR4pBU 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Takk, utrolig hyggelig. Dere hadde ikke så ille låt dere heller i 09 Skål for meg i kveld banan Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ah, for en sesong dette egentlig har vært. Hva mener dere er den beste/Mest underholdene kampen av United i år? Personlig synes jeg kampen mot Blackpool da United vant 3-2 til slutt etter en syk opphenting. Kan slenge med den videoen av Berbatov som ble lagt ut her for noen uker siden, den fortjener å bli sett igjen! http://www.youtube.com/watch?v=Ex0VA7OrX4w Herlig. Sett den før, blir aldri gammelt dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 ManUnitedYouth NickGutted to see Hargreaves leave. Inevitable, and very much based on his 07/08 self which he was never getting back to, but still gutted. Dette har jeg ikke fått med meg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Herregud så sykt at en av verdens beste spillere er benkeslitere hos oss. Er vi så store da eller? Nope. Vi har en kar fullstendig blottet for basisferdigheter som heller får spille. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Sikkert blitt nevnt tidligere, men herregud så trist at Hargreaves er ferdig hos oss. En klassespiller som sto for mye av det vi gjorde i 08 og kan ta på seg CL-medaljen fra den sesongen og vite at det var kanskje hans arbeid på midtbanen den sesongen som sikret klubben den tittelen. Sykt. Herregud så trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå