Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Forresten for de som har Raste på facebook. Gå inn på profilen hans og trykk på photos (ikke profilbilder, men photos). Sjekk den søte jenta på bilde nr 1. Pulbar?

Fy faen, buksa var nede på knærne alt og jeg hadde funnet frem såpa og appelsinen og så frem til en deilig personlig hyrdestund, før jeg oppdaget at noe ikke var helt som det skulle være.

Hahahaha :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er jo ikke sånn Barcelona spiller! De skaper mye flere målsjanser...

Ærlig talt er det ikke veldig mye mer underholdne å se Man Utd til vanlig.

Det beste jeg hører er når folk sier at United ikke spiller fin fotball. Det blir rett og slett latterlig å hevde noe slik. United spiller en fin offensiv fotball, som har fokus på defensiv organisering, og det er slik man vinner titler i Premier League. Jeg bare refererer til hvilket lag som har scoret flest mål i Premier League denne sesongen.

Var ikke helt dønn seriøs når jeg kom med den påstanden. Reverserte bare anklagene mot Man Utd istedenfor.

Med det sagt har dere ikke vært noe fyrverkeri å se på i år. Det har vært noen høydepunkter(Blackburn, West Ham, Blackpool), men synes generelt dere er litt for kjappe med å legge dere bakpå når dere tar ledelsen.

Pique og Messi sammen for Barcelona. Hvor mye (lite) lot vi disse 2 gutta gå for egentlig?

Dere hadde Messi også? Dæven!

Rossi gikk for £6m. Pique for £5m.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Det der er jo ikke sånn Barcelona spiller! De skaper mye flere målsjanser...

Ærlig talt er det ikke veldig mye mer underholdne å se Man Utd til vanlig.

Det beste jeg hører er når folk sier at United ikke spiller fin fotball. Det blir rett og slett latterlig å hevde noe slik. United spiller en fin offensiv fotball, som har fokus på defensiv organisering, og det er slik man vinner titler i Premier League. Jeg bare refererer til hvilket lag som har scoret flest mål i Premier League denne sesongen.

Var ikke helt dønn seriøs når jeg kom med den påstanden. Reverserte bare anklagene mot Man Utd istedenfor.

Med det sagt har dere ikke vært noe fyrverkeri å se på i år. Det har vært noen høydepunkter(Blackburn, West Ham, Blackpool), men synes generelt dere er litt for kjappe med å legge dere bakpå når dere tar ledelsen.

Pique og Messi sammen for Barcelona. Hvor mye (lite) lot vi disse 2 gutta gå for egentlig?

Dere hadde Messi også? Dæven!

Rossi gikk for £6m. Pique for £5m.

Du er så forutsigbar mann.

The Hoff, var det noe som rørte seg i buksen når du så bildet Banan ga deg?

Haha nei, ikke min smak. Be kompisen din om å klippe seg.

Lenke til kommentar

Litt lengde på håret er inn i 2011 Hoff :)

Klart det. Det som ikke er populært i 2011 er valpeblikk, å tegne seg selv i ansiktet så man ser ut som en katt og ikke minst sitte i en positur og smile som om du sitter å tenker på gutten du er superforelska i.

EDIT: Og det blir ikke mindre homoerotisk av at det står "PØLSE" over hele panna.

Endret av banansplitt™
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Litt lengde på håret er inn i 2011 Hoff :)

Klart det. Det som ikke er populært i 2011 er valpeblikk, å tegne seg selv i ansiktet så man ser ut som en katt og ikke minst sitte i en positur og smile som om du sitter å tenker på gutten du er superforelska i.

EDIT: Og det blir ikke mindre homoerotisk av at det står "PØLSE" over hele panna.

Altså, ikke min skyld at jeg blir tegnet på når jeg har alkohol i blodet. Jeg ser heller ikke hva tullingen skriver i panna mi. Skylder på russetiden!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...