Jørgen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Han kan gjerne slippe trofèet i bakken hvert eneste år for oss. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=M_yNDRHXPD4&feature=related Min favorittspiller gjennom tidene, og navnet som står bak på alle mine United-drakter. Går aldri lei av å surfe youtube etter denne mannen. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/16/sport/fotball/premier_league/manchester_united/liverpool/16552315/ Dritbra! 1 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/16/sport/fotball/premier_league/manchester_united/liverpool/16552315/ Dritbra! Store nok baller på dei folka iallefall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Berbatov har fått omgjort ett av sine mål til at det er selvmål og er dermed nede i 20 ligamål denne sesongen. Heldigvis har Tevez fått det samme og er nede i 18. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvilket av målene ble omgjort? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Et mot Sunderland mener jeg å ha lest. Anton Ferdinand fikk visst plutselig et selvmål ekstra på samvittigheten. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gleder meg veldig til kampen mot Blackpool, selv om den er ubetydelig. Blir herlig å se scenene på OT etter at kampen er over, pluss forhåpentligvis få se hyllesten VDS fortjener. Tror vi stiller noe som det her: VDS Brown Smalling Evans Oshea Obertan Gibson Anderson Nani Berbatov Owen VDS får nok spille i sin siste hjemmekamp. Siden det ligger i kortene at Brown er på vei ut, så håper jeg også han får ta et siste farvel med hjemmepublikumet. Hadde også vært festlig å få sett spillere som King, Pogba og Tunnicliffe, men jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 I no want play City football anymore. I miss family Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Topscorer tittelen ryker for oss på mållinja i år også? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Føler at feiringen av PL-gullet er litt utvanna denne sesongen. Vi vant det i praksis mot Chelsea, vi feira ikke, men alle visste at vi hadde vunnet. Da vi tok poeng mot Blackburn sikret vi det, men allikevel var det litt "last week news" og feiringen for min del ble ikke så stor. Ikke bare fordeles "feiringen" over 2 kamper, men nå skal vi motta pokalen til helgen. "Old news". Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Føler det samme. Men jeg klager ikke. Denne tittelen går rett i historiebøkene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Dessuten er vi så vante. Vi vasser jo i pokaler. Hadde vert greit å fått litt motstand av og til. Neida. Jeg har ikke kommet ned enda jeg. Går bare rundt og gliser. Folk tror sikkert jeg er dopa eller bare er en tulling Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jørgen var litt for god i fifa. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Bare jeg som fant dette bildet her en smule morsomt? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Føler at feiringen av PL-gullet er litt utvanna denne sesongen. Vi vant det i praksis mot Chelsea, vi feira ikke, men alle visste at vi hadde vunnet. Da vi tok poeng mot Blackburn sikret vi det, men allikevel var det litt "last week news" og feiringen for min del ble ikke så stor. Ikke bare fordeles "feiringen" over 2 kamper, men nå skal vi motta pokalen til helgen. "Old news". Tja, med tanke på at di har planer om denne mosaikken mot blackpool så ser jeg for meg at det kan bli en fin feiring! Altough, jeg ser poenget ditt. Jeg falt om i krampegråt når Webb blåste av imot Chelsea, mens jeg jubla intenst når vi fiksa biffen mot blackburn! Har dog hatt en champis i kjølen i 2 år nå, finfint å sprekke den etter kampen mot blackpool Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Mulighet for å få sett prisutdelinga i kveld på noen måte? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Kom til å tenke over det nå, hvem i all verden skal United spille mot i Nevilles testimonial? "Intern"kamp? EDIT: Fant ut at det var Juventus, men er det snakk om dagens Juventus eller et old-boys-preget Juventus? Endret 18. mai 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har ikke hørt noe annet enn at det er et reservepreget normale kjedelige Juvè. Et lag med gammel gutta ville vært awesome, anno 1999. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå