Latias Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Stjel gjerne den røde linja i signaturen min, bare legg til RedCafé. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Arsenal er FULLSTENDIG ubrukelige. De fortjener ikke andreplassen litt engang. Møkkachelsea. Arsenal er FULLSTENDIG ubrukelige. De fortjener ikke andreplassen litt engang. Møkkachelsea. Arsenal har gjorrt det de bruker å gjøre. Gått på en smell straks presset blir større. Dog den smellen de er inne i nå er noe større Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Dårlig nytt: TS har ikke vært på siden 21. April Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) TS er opptatt nok i TV2. EDIT: Du ser vel at det står 19 i enmetittelen? Mods kan edite. Endret 15. mai 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Drit i trådstarter, det kjekke stykket med kjøtt ved navn Alastor mekker biff når han ser våre skrik! Nu er det til sengs, kos dere i aften store og små røde hjerter, inklusiv outsideren maffe som vi må gi litt ekstra kjærlighet den nærmeste uka dakkar. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er bare å nominere navn, så kjører jeg gjerne en poll jeg (Latias kan sikkert hjelpe?) Men la oss holde det i denne tråden, så får vi best aktivitet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er bare å nominere navn, så kjører jeg gjerne en poll jeg (Latias kan sikkert hjelpe?) Hva trenger du hjelp med? Jeg har i hvert fall ikke tilgang til å slenge opp avstemninger i tråder laget av andre brukere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Kan gjerne skifte navn på tråden, men vi bør vise litt mere fantasi enn klubbnavnet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ronaldo tangerte vel den spanske rekorden for antall mål i en ligasesong. Scårer han i siste kamp har han rekorden alene. Ikke så verst det Lenke til kommentar
Populært innlegg olehenri Skrevet 15. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2011 "Kenny Dalglish & Sir Alex Ferguson walks into a bar. The barman says: "sorry Kenny, only over 18s in here" 10 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 David Gill tviler på at Scholes skriver under en ny kontrakt. Han var veldig i tvil om han skulle fortsette i fjor og denne gangen er det kanskje slutt. Ikke verst å avslutte med titler heller. Men jeg tviler egentlig på at Scholes tenker sånn. Har aldri vert noen glory flory person. Og kanskje er det riktig også. Utvilsomt fremdeles en veldig god spiller men noen av de taklingene begynner å bli veldig trege og unøyaktige nå. Han kjenner nok alderen. Ikke alle kan være som Giggs Det blir litt av en karriere å summere opp. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Såg noen spurte etter det tidligere, men husker ikke i hvilken av United-trådene det var - så linker det bare her Garderoben etter kamp 2 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Det er bare å nominere navn, så kjører jeg gjerne en poll jeg (Latias kan sikkert hjelpe?) Men la oss holde det i denne tråden, så får vi best aktivitet. Da kaster jeg ut ett par forslag! RedCafé - Manchester United FC - Champions of England RedCafé - Manchester United FC - CHAMP19NS! Endret 16. mai 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Såg noen spurte etter det tidligere, men husker ikke i hvilken av United-trådene det var - så linker det bare her Garderoben etter kamp Ikke for å lage kvalm, men det er jo rimelig opplagt at det der er oppstilt for kameraets skyld. Nekter å tro at spillerne feiret sånn når kameraet ikke var der. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Såg noen spurte etter det tidligere, men husker ikke i hvilken av United-trådene det var - så linker det bare her Garderoben etter kamp Heheh, selvfølgelig står Scholes så langt unna kameralinsa som mulig. Apropos Stekelenburg synes jeg han virker som den perfekte erstatter. Han jeg helst vil ha inn av de som er tilgjengelige for øyeblikket. Fått inntrykk av at han er sikkerheten selv, gjør få tabber, er rolig og behersket (kanskje her du ser anonym, Hoff), i tillegg til at han har den nederlandske vinnermentaliteten. Ikke minst har han tidligere være lagkamerat med van der Sar. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Hva sa jeg om smilet til Valencia, helt nydelig! PS: Legger ved en snutt av en tidligere toppdommer i portugisisk fotball som innrømmer at Mourinho og Porto "kjøpte" dommere i 2004. Hykler av en mann jeg aldri vil se i United. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Hva sa jeg om smilet til Valencia, helt nydelig! PS: Legger ved en snutt av en tidligere toppdommer i portugisisk fotball som innrømmer at Mourinho og Porto "kjøpte" dommere i 2004. Hykler av en mann jeg aldri vil se i United. Graver du dypt nok så finner du sikkert ut at alle klubbene har kjøpt dommere. Med mindre de har tilstrekkelig bevis for korrupsjon, så er det ingenting annet en fanteri og fjas for min del. Edit: Med graving så mente jeg å grave dypt nok i lommeboken. Endret 16. mai 2011 av Itspersonal 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Såg noen spurte etter det tidligere, men husker ikke i hvilken av United-trådene det var - så linker det bare her Garderoben etter kamp Heheh, selvfølgelig står Scholes så langt unna kameralinsa som mulig. Apropos Stekelenburg synes jeg han virker som den perfekte erstatter. Han jeg helst vil ha inn av de som er tilgjengelige for øyeblikket. Fått inntrykk av at han er sikkerheten selv, gjør få tabber, er rolig og behersket (kanskje her du ser anonym, Hoff), i tillegg til at han har den nederlandske vinnermentaliteten. Ikke minst har han tidligere være lagkamerat med van der Sar. Gjør aldri tabber? :innocent: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå