Geir M Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Digg med litt scoringer i dag. 3-0!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi er i gang folkens!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvilken spiller vi har i fremtiden i Anderson, for en playmaker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Der fikk Wazza scoringen sin! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Morsomt å se at de tre viktigste offensive spillerne scorer i dag. Tror fremtiden er lys for Tevez og Rooney på topp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er så forbanna glad. VDS, Neville, Vidic, Hargreaves, Carrick, Saha, Fletcher, OShea ute. Unggutta inn, imponerer så inni helvete. Anderson, Simpson. Tevez har vært fantastisk, Ronaldo, Rooney. GRATTIS ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Enig NightKeeper. Spesielt med så mange spillere ute er det imponerende at vi klarer både å score 4 mål, og i tillegg holder nullen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er bare en måte å oppsummere andre omgangen på: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg er stolt i dag! Manx: Her er en bedre en: Endret 6. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
GBD Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dette gjør utrolig godt. Anderson kommer til å bli en fantastisk spiller. For en jobbing, for noen pasninger! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi har våknet! Endelig litt mål! Bare synd Simpson ikke fikk målet sitt på slutten der! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 For en andre omgang. Pique og Simpsons er to spillere vi ikke kan forvente så mye av men gjorde det bra. Anderson voknet i andre og spilte stor fotball. Tevez Ronaldo og Rooney rev forsvaret i fillebiter og 4 mål. Nydelig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi leder forresten Premier League nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Park også nightkeeper. Skadene bekymrer meg, Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tror jeg må printe ut tabellen som er nå og gi den til læreren min på mandag, slik han gjorde etter 2 kamper da Liverpool lå høyt oppe. Eller hva GBD? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tror jeg må printe ut tabellen som er nå og gi den til læreren min på mandag, slik han gjorde etter 2 kamper da Liverpool lå høyt oppe. Eller hva GBD? 9649147[/snapback] Dere leder med to kamper flere spilt, skal ikke så mye til Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det ga han faen i og da han printet den ut Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja det var herlig å se United som sitt gamle jeg, til tross for skadeproblemene Men se her; Van der Saar, Neville, Silvestre, Vidic, O'Shea, Carrick, Park, Hargreaves, Saha, Brown og Fletcher. Et helt lag på skadelisten. Fikk ikke med meg hva som skjedde med Saha, bare hørte at han skadet seg under oppvarmingen. Bare å håpe det ikke er alvorlig, hverken for han eller Vidic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå