IcedInsanity Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Barcelona er vel "hjemmelag" i den kampen ja. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Noen som har vid fra feiringen i garderoben? Det fikk jeg ikke sett... Så litt fra PL kanalen i morges og favoritten min Antonio Valencia var jo helt spinnvill og i ekstase, mao sjeldne bilder! Must see stuff. Er en utrolig lykkelig mann om dagen, går bare rundt å smiler fra øre til øre. Selv ikke lange arbeidsdager knekker humøret så mye som litt. Denne sommeren kommer til å bli så uendelig mye bedre enn den forrige. PS: Skift emnetittlel, ikke vær så smalltime charlie. Champions of England hører med! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Satt og surfa på mobilen i kveld, derfor jeg ikke gadd å få opp en mer fancy emnetittel . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Er det btw bestemt at vi skal være bortelag på Wembley?? Fikk en mail idag med champions league tilbud hvor det var Man Utd bortedrakt og Barcelona hjemmedrakt! Bortelag på F**king Wembley???!!! Spiller ingen rolle hvor kampen blir spilt. Hjemme-/bortelag ble bestemt da de trakk kvart- og semifinalene. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Men Barca hadde hjemmedrakta sist også... Urettferdig! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Barcelona er vel "hjemmelag" i den kampen ja. Igjen? Dette laget kan ikke vinne med hvite drakter. Hadde vi stilt med hjemmedrakter hadde jeg gitt oss 10 % sjanse. Og før noen lurer på om jeg har blitt riv ruskende gal: Jeg er seriøs. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nei men det er jo faktisk helt sant. Jeg tror det faktisk har mye å si mentalt sett. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Alle som har spilt fotball selv veit at fargen på drakta har mye å si om du spiller med en helt annen drakt enn det man er vant med. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvordan var feiringene til folk i går/natt da? Formen min er ikke den beste for å si det slik, men når man vinner #19 så skal det feires i samme stil. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Slapp av, folkens. Vi har jo vunnet hele TRE kamper med den drakta der! Scunthorpe, Blackpool og West Ham!!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Hahaha. Tror dere seriøst at drakta spiller noen rolle? :!: Av alle fotballfans, så må dere her inne være de mest overtroiske jeg har "møtt" Endret 15. mai 2011 av Shurger Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvordan var feiringene til folk i går/natt da? Formen min er ikke den beste for å si det slik, men når man vinner #19 så skal det feires i samme stil. Helt jævlig, dro hjem 23 fra Tryvann og har aldri vært så dårlig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Hahaha. Tror dere seriøst at drakta spiller noen rolle? :!: Jepp. Hvordan var feiringene til folk i går/natt da? Formen min er ikke den beste for å si det slik, men når man vinner #19 så skal det feires i samme stil. Helt jævlig, dro hjem 23 fra Tryvann og har aldri vært så dårlig. Haha, beinhardt. Savner russetiden. Hadde en liter Morgan i går til anledningen på vors, den gikk ned rimelig fort sammen med noen kompiser, så ble det en champis ute Var en fyr ute med en George Best-drakt fra 60-tallet. Noe av det tøffeste jeg har sett noengang. Endret 15. mai 2011 av NightKeeper Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Pass på at Latias ikke lager kamptråd da, siden det er bortekamp. Da taper dere jo helt garrantert! hahaha, jeg ler meg ihjæl Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Feira med en flaske vodka og fire halvlitere, det gikk hardt for seg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Var det første eg tenkte på da eg så at vi var "bortelag" i denne kampen, at da blir det tap med den drakta. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Drakter kan faktisk ha litt å si. Det er selvsagt ikke noe man kan skylde på, men litt irriterende er det. Det finnes forøvrig flere studier som konkluderer med at røde drakter gir en viss fordel i forhold til alle andre farger i en rekke idretter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Pass på at Latias ikke lager kamptråd da, siden det er bortekamp. Da taper dere jo helt garrantert! hahaha, jeg ler meg ihjæl Too late! Le så mye du bare vil! Kamptråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå