Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Noe av det merkeligste med Nani er at han tilsynelatende skyter best med venstre til tross for at han er høyrebeint. Utallige eksempler på at han trekker seg inn fra høyrekant og smeller ballen i lengste.

 

Personlig tror jeg hverken Diouf eller Obertan kommer til å gå. Gibson kan ha blitt mer interessant for eventuelle kjøpere den siste tiden, og jeg tror han går hvis vi får et greit bud.

 

Når det gjelder innkjøp så troner Götze øverst på min ønskeliste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper Owen fortsetter. Vi trenger spillere som kan avlaste førstevalgene. Vi kan selvfølgelig bytte han ut med Welbeck

 

Hargreaves også for den saks skyld. Det er liksom ikke noe vits i å selge han. Han kan få et års kontrakter med en rolig lønn.

 

Jeg tror vi må ha inn en keeper og en sentral midtbane. Ellers er vi ganske ok. Vi tåler at Brown drar. Obertan bør lånes ut eller så må han satses hardere på. Reserveligaen er ikke noen utfordring for han.

 

Når det er sagt. Om Fergie har funnet noen han har skikkelig tro på så bør vi gå for han samme hvilken posisjon han spiller i.

 

Tro om vi skal legge inn et bud på Gerrard? La oss si 30 mill

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Har du en kortfattet speiderrapport på Götze, Shlaps? Har ikke sett mer enn et par kamper av han (med det tyske flagget på brystet), og han har ikke imponert meg nevneverdig der. Like fullt skal han jo ha vært tidvis eminent for Dortmund i Bundesliga.

 

Obertan har tidligere sagt at han ønsker seg bort. Samtidig er vel muligheten for regelmessige opptredener for førstelaget minimale, tatt i betraktning prestasjonene hans i årets sesong. Vi snakker her om en spiller som ikke har bevist noe som helst for oss. Diouf blir uansett femte-/sjettevalg på spissplassen, og det finner han seg neppe i. Jeg tør med ganske stor sikkerhet si at begge forsvinner, i hvert fall om Berbatov blir i klubben. Da vil vi sitte igjen med Berbatov-Chicharito-Rooney-Welbeck, og det er en kvartett som kan bøtte inn mål fra august til mai.

Lenke til kommentar

Haha, morro med Balotelli. Artig type. "Spenstig" å poste den i RedCafe.

 

Når det kommer til Nani, så er det ganske kjent at det er greit å få til kraft med feil bein, men teknikk og "vanskelige" spark med feil fot ikke er like lett. Det er derfor jeg mener Nani er bedre på høyre. Der kan han legge inn(presis) med høyre og skyte(kraft) med venstre.

 

Kampen hans mot Fulham viste jo at han også kan spille godt på ventresiden, men det handler mye om hvor mye support han får bakfra. Dersom han blir satset på på venstre, tror jeg han ofte blir ofret for Park mot de bedre lagene, slik som i helgen. Tror derimot han kunne utviklet seg til en på øverste sjiktet hadde han fått spille på høyre, men der har man jo en kjempegod spiller i Valenica.

 

På kantene har dere jo enda flere å velge i, med evigunge Giggs og Ji Sung Park som kan være kanter. Cleverly og Welbeck har fått tid der i sine låneklubber også. Tror som Teipball at det ikke trengs en Alexis Sanchez, selv om han utvilsomt er god og kan styrke City.

 

Tror uansett at Obertan vil være overflødig, og prestasjonene hans har ikke vært i nærheten av Man Utd nivå når han har fått sjansen. Tror han kunne passet mye bedre og fått selvtillit i Championship, lignende Taarabt. Håper derfor en låneavtale, eller i beste fall overgang til West Ham dersom det blir nedrykk på oss(85% sjanse).

Lenke til kommentar

Har du en kortfattet speiderrapport på Götze, Shlaps? Har ikke sett mer enn et par kamper av han (med det tyske flagget på brystet), og han har ikke imponert meg nevneverdig der. Like fullt skal han jo ha vært tidvis eminent for Dortmund i Bundesliga.

Veit dessverre ikke så altfor mye om Götze selv, annet enn at han var god de rundt 5-10 Dortmund-kampene jeg har sett denne sesongen. Han kan, som Sanchez, spille overalt på midtbanen, men jeg har fått inntrykk av at han er definitivt best i en offensiv sentral rolle. Kreativ, en deilig pasningsfot og ekstremt villig til å komme på offensive, smarte løp. Virker for meg som en Fabregas-type. Statistikkene hans taler også for seg selv. Gutten er 18 år, har spilt fast på et Dortmund-lag som overlegent vinner Bundesligaen. 6 scoringer og 11 assist.

 

Jeg så selv den ene av de to landskampene han har spilt, og følte egentlig at han gjorde det helt greit. Gjorde seg ihvertfall ikke bort, og det faktum at han får sjansen i så ung alder gjør at man ihvertfall ikke kan bestride talentet hans.

 

Føler egentlig ikke at vi har noe sterkt behov for å kjøpe eldre, etablerte spillere på midtbanen, da vi har ganske mange vi kan rotere mellom nå. Ønsker to unge talenter inn, Götze og en DM som klubben kan forme selv, samt noe rusk ut.

 

Ah, Balotelli. <3

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Er det sant at Rooney var bokser før?

 

Fra Wikipedia:

Han har tross ryktene ikke vært aktiv bokser.

 

Han har en barndomskompis som bokser. Jeg husker ikke navnet i farten, men mener han er relativt god.

 

-------------------

 

Ronaldo imponerer i sluttspurten:

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/spania/artikkel.php?artid=10093493

 

6 hattrick og 36 mål i serien. 49 mål totalt inkludert alle turneringer...

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Hvordan ønsker folket at vi skal stille i finalen mot Barcelona da? Ingen tvil om at det er flere sentrale spillere som må utelates her. At vi må spille med en 3'er på midten er det vel ingen som helst tvil om. At Park skal starte her ser jeg også på som udiskuterbart, problemet er bare hvor. Som en av de 3 på midtbanen, eller som en av kantspillerene? Da vil isåfall enten Nani eller Valencia måtte bli utelatt fra line-upen. Skal vi satse på erfaring og la Giggs starte? Carrick, som spilte som en sekk med skid mot Barcelona i finalen for 2 år siden? Hvem stiller på høyreback? Og hvordan i all verden skal midtbane-kabalen gå opp?

 

Få høre hva dere mener! :)

 

Klarer ikke helt bestemme meg om Nani bør benkes og så kjøre Park opp i en mer offensiv rolle samtidig som vi får Fletcher inn, men spørs hvor feige vi skal være. Må da prøve å score mål også.

 

 

 

VDS

 

Oshea - Rio - Vidic - Evra

 

Carrick - Fletcher - Giggs

 

Valencia - Rooney - Park

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Er det sant at Rooney var bokser før?

Han har vel sånn sett ikke vært bokser, siden han ikke har vært en aktiv bokser, men om han har trent boksing er det sikkert ikke så mange som vet... Jeg kan trene fotball, men personlig ville jeg ikke karakterisere meg som en fotballspiller på tross av dette. Ja, jeg vet at eksempelet kan vries på :thumbdown:

Lenke til kommentar

Er det sant at Rooney var bokser før?

Han har vel sånn sett ikke vært bokser, siden han ikke har vært en aktiv bokser, men om han har trent boksing er det sikkert ikke så mange som vet... Jeg kan trene fotball, men personlig ville jeg ikke karakterisere meg som en fotballspiller på tross av dette. Ja, jeg vet at eksempelet kan vries på :thumbdown:

En av verdens beste MMA-fightere var jo et stort fotballtalent også, men han i likhet med Rooney valgte riktig sport.

 

http://www.youtube.com/watch?v=WpKfUviYSjU

Lenke til kommentar

Hvordan ønsker folket at vi skal stille i finalen mot Barcelona da? Ingen tvil om at det er flere sentrale spillere som må utelates her. At vi må spille med en 3'er på midten er det vel ingen som helst tvil om. At Park skal starte her ser jeg også på som udiskuterbart, problemet er bare hvor. Som en av de 3 på midtbanen, eller som en av kantspillerene? Da vil isåfall enten Nani eller Valencia måtte bli utelatt fra line-upen. Skal vi satse på erfaring og la Giggs starte? Carrick, som spilte som en sekk med skid mot Barcelona i finalen for 2 år siden? Hvem stiller på høyreback? Og hvordan i all verden skal midtbane-kabalen gå opp?

 

Få høre hva dere mener! :)

 

Klarer ikke helt bestemme meg om Nani bør benkes og så kjøre Park opp i en mer offensiv rolle samtidig som vi får Fletcher inn, men spørs hvor feige vi skal være. Må da prøve å score mål også.

 

 

 

VDS

 

Oshea - Rio - Vidic - Evra

 

Carrick - Fletcher - Giggs

 

Valencia - Rooney - Park

 

Jeg er også svært spent på lagoppstillingen. VDS og forsvarsrekka er grei, tror nok rutinerte O'Shea for sjansen på høyreback, men ser gjerne at en av tvillingene starter. Jeg har egentlig lyst til å se ca. samme lag som pissa på Chelsea for noen dager siden.

 

At Carrick tar den dype rollen på midtbanen, Park/Giggs tar en rolle som indreløper. Giggs starter sentralt, Park på kant, også bytter de litt underveis i kampen sånn som de gjorde mot Chelsea. Det funket utrolig bra. Også vil jeg egentlig se Rooney i den offensive, hvor han har spilt i en del kamper nå.

 

Nani eller Valencia på høyrekant (tror Nani får sjansen), Hernandez i midten og Giggs/Park på den andre. Tviler på at både Nani og Valencia starter, spesielt siden Park og Giggs har levert varene til de grader den siste tiden.

 

Scholes starter ikke, det føler jeg meg rimelig sikker på. Fletcher kan starte om han imponerer i de to siste kampene, men det er kanskje ikke optimalt med en smårusten Fletch fra start. Ser gjerne Ando fra start, men tror ikke det skjer.

 

Jeg tror altså:

 

Carrick, Park/Giggs og Rooney.

Nani - Hernandez - Park/Giggs.

 

Eventuelt:

Carrick, Park/Fletcher, Giggs (offensiv)

Valencia - Rooney - Nani/Park

 

Har null tro for at Anderson starter CL-finalen, men det hadde ikke gjort meg noe.

Lenke til kommentar

Hvordan ønsker folket at vi skal stille i finalen mot Barcelona da? Ingen tvil om at det er flere sentrale spillere som må utelates her. At vi må spille med en 3'er på midten er det vel ingen som helst tvil om. At Park skal starte her ser jeg også på som udiskuterbart, problemet er bare hvor. Som en av de 3 på midtbanen, eller som en av kantspillerene? Da vil isåfall enten Nani eller Valencia måtte bli utelatt fra line-upen. Skal vi satse på erfaring og la Giggs starte? Carrick, som spilte som en sekk med skid mot Barcelona i finalen for 2 år siden? Hvem stiller på høyreback? Og hvordan i all verden skal midtbane-kabalen gå opp?

 

Få høre hva dere mener! :)

 

Klarer ikke helt bestemme meg om Nani bør benkes og så kjøre Park opp i en mer offensiv rolle samtidig som vi får Fletcher inn, men spørs hvor feige vi skal være. Må da prøve å score mål også.

 

 

 

VDS

 

Oshea - Rio - Vidic - Evra

 

Carrick - Fletcher - Giggs

 

Valencia - Rooney - Park

 

Er ikke så halvgalt det der, men tror nok at Hernandez kommer til å starte. Tror vi trenger hans målteft den kampen der. Jeg velger å gå for det som har funket i de siste storkampene.

 

VDS

 

Fabio/Rafael Rio Vidic Evra

 

Valencia Carrick Giggs Park

 

Rooney Hernandez

 

Spørsmålet er hvordan man skal få plass til Fletcher i det der. Istedenfor Giggs kanskje, men da forsvinner vel omtrent alt av kreativitet.

Lenke til kommentar

Hvordan ønsker folket at vi skal stille i finalen mot Barcelona da?

 

Sar

Rafael/Fabio - Rio - Vidic - Evra

Valencia/Nani - Fletcher - Giggs - Park

Rooney - Berbatov

 

Det er mye usikkert her. Fletcher / Carrick

 

Jeg tror ikke vi klarer å spille ut Barca. Men vi kan kjempe og sloss dem ut. La dem få kjenne at de møter et engelsk lag og gi dem juling. Derfor vil jeg heller ha spillere som Rafael, Park, Fletcher og Berba enn Nani og OShea.

 

Når det er sagt så er det veldig vanskelig å sette spillere som Nani og Hernandez på benken. Tror spesielt Nani kan ta det tungt. Samtidig så er det gode våpen å ha på benken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...