Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra video, selv om jeg har noen ting å utsette på den.

 

1) Total voldtekt av en av tidenes beste låter. (Metallica - One, til de som måtte lure)

 

2) Det stygge trynet til Tevez dukker opp to ganger.

 

Apocalyptica er jo flinke de, har flere gode covere. Men coveren av One er ikke akkurat favoritten, liker ikke måten de har løst det tyngre partiet på. Men enig med deg i at det er en av tidenes beste låter.

 

#2, her er jeg enig med deg, takler ikke fyren.

Lenke til kommentar
knapt messi/cristiano men fotballens dårligst bevarte hemmelighet at man city er enige med alexis sanchez (udinese gjenstår)

 

 

Sædjens...

 

Mener jeg ikke fikk svar forrige gang. Hva skal dere egentlig med Sanchez? Dere har Bebatov og Hernandez som spydspisser, Rooney i den hengende, og Nani og Valencia på kantene. Ingen av disse er vel inntresert i å gi fra seg 30-50 % av spilletiden sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Over til noe annet; Jeg tror ikke at Liverpool (i likhet med United) trenger å være bedre enn City spiller for spiller neste år. Selvtillit og en Dalglish på langtidskontrakt er nøkkelen. Både Liverpool og United har tidvis en spillerglede og innsats jeg aldri tror vi får se hos primadonnaene i City, og i tillegg tror jeg City er langt dårligere til å takle motgang. Real Madrid-syndromet.

Lenke til kommentar
knapt messi/cristiano men fotballens dårligst bevarte hemmelighet at man city er enige med alexis sanchez (udinese gjenstår)

 

 

Sædjens...

 

Mener jeg ikke fikk svar forrige gang. Hva skal dere egentlig med Sanchez? Dere har Bebatov og Hernandez som spydspisser, Rooney i den hengende, og Nani og Valencia på kantene. Ingen av disse er vel inntresert i å gi fra seg 30-50 % av spilletiden sin.

 

Å rotere mellom Sanchez, Valencia og Nani tror jeg Ferguson hadde håndtert veldig greit. Håper det ligger noe i ryktene, men tror fyren blir veldig dyr og ser heller for meg at Ashley Young kommer, om ikke han drar til Liverpool.

 

Men en ny god kantspiller kommer nok uansett i sommer og rulleringen kommer nok til å gå veldig greit.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

@Nightkeeper: Jeg tror Liverpool fort kan være oppe i topp fire neste år, men er usikker på hvordan stallen vil takle en dårlig/skadepreget periode. De har jo så godt som vært i knallform helt siden Dalglish tok over. Det skal bli spennende å se til neste år om City tar et steg til eller om det fortsetter slik det har gjort denne sesongen. Hvis City ikke på "mirakuløst" vis skulle miste CL-plassen nå, så åpner det for kjøp av en/flere klassespillere med større "stjernestatus" enn det de har signert så langt. Suarez har som du nevnte vært strålende, klasse, på alle måter. Det skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar

Det var egentlig vedtatt at off-topic var lov i tråden (og det er veldig vanlig). Men greit nok.

 

Aaanyway ... Håper faktisk Liverpool kommer seg neste år og presser ut City fra CL (helst et annet lag, men er vel mest realistisk med L'pool).

 

Når det gjelder Sanchez, hvilke posisjoner kan han spille i?

Lenke til kommentar

Jeg synes Nani har vært like god på venstre (i følge han selv, favorittsiden) i en god stund nå. Jeg tviler uansett på at vi ender opp med Sanchez, og han er heller ikke på toppen av listen min.

 

Til tross for en sterk sesongslutt nå, og det faktum at jeg liker alle våre spillere, så håper jeg at SAF gjør utskiftninger i stallen i overgangsvinduet.

Lenke til kommentar

Hvem kan vi forvente stikker til sommeren?

 

van der Sar

Kuczcak

Brown (sannsynligvis)

Hargreaves (kanskje)

Gibbson (muligens, men håper faktisk han får en sesong til)

Diouf

 

Får forhåpentligvis litt cash for PIG og Brown, kanskje vi til og med får noen mill for Diouf.

Veldig usikker på Hargreaves, gjør meg ingenting om han gir seg og rett og slett legger opp. Men samtidig hadde det vært vanvittig artig med et vellykket comeback neste sesong. Har dog mine tvil.

 

 

Edit: Skulle likt å sett statistikk på mål/assist til Nani mtp venstre/høyre diskusjonen.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Hargreaves kommer aldri tilbake på PL-nivå. Etter så mange år med skader er kroppen regelrett degradert i såpass stor grad at det vil være et enormt sjansespill å forsøke å få han tilbake på a-laget igjen. Det vil kreve mye kamptrening, samt altfor mye ressurser for å bygge han opp til at et United med ambisjoner om å vinne samtlige troféer kommende sesong kan tørre å satse på det.

 

Ellers frykter jeg, som Dimitar Berbatovs største fan, at han forsvinner. Det ville vært katastrofalt, all den tid våre tre beste spisser komplementerer hverandre på en mtåe som gjør at vi kan sette opp forskjellige konstellasjoner til enhver tid, og likevel spille attraktiv fotball. Mister vi bulgareren, mister vi også en av våre største x-faktorer, en stor målscorer og en vanvittig underholdende fotballspiller (PLs beste??).

 

Håper faktisk også Gibson får en ny sesong i klubben. Etter en skral høst, har både han og Carrick løftet seg voldsomt etter nyttår, og sistnevnte kan faktisk ha vist seg å være tungen på vektskålen i kampen om ligatroféet.

 

Tipper PIG, Hargreaves, Owen, Obertan og Macheda forsvinner, og setter samtidig et stort spørsmålstegn bak Berbatov og Gibson. Inn håper jeg vi får en box to box-spiller på midten (Modric?) og en ny ving à la fantastiske Sànchez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...