Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som tror Liverpool IKKE havner på topp 4 til neste år? Har sett de fleste kampene deres etter at Dalglish tok over, og i den siste tiden så har de vist en enorm spilleglede.

 

Suarez er klasse for faen, og de blør for drakta. City eller Arsenal ryker på hodet og ræva ut av topp 4 til neste år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som tror Liverpool IKKE havner på topp 4 til neste år? Har sett de fleste kampene deres etter at Dalglish tok over, og i den siste tiden så har de vist en enorm spilleglede.

 

Suarez er klasse for faen, og de blør for drakta. City eller Arsenal ryker på hodet og ræva ut av topp 4 til neste år.

Vanskelig å si. Mulig at neste år er året da City virkelig begynner å fungere. Spiller for spiller er de vanvittig mye bedre. Arsenal er også klart bedre på papiret. Samtidig har Liverpool under Dalglish vært veldig overraskende gode. Men jeg sitter litt med en følelse av at de har overprestert. I forhold til spillerstallen har de egentlig vært sensasjonelt gode. En faktor som trekker ned for Pool er at de er mye mer sårbare for skader enn f.eks. City som har kvalitetsbackup over hele linja.

 

Tipper Liverpool utenfor topp 4 nå, men jeg blir ikke akkurat overrasket om de klarer det heller. Det spørs veldig på hva som skjer i sommer også.

Lenke til kommentar

Reina, Johnson - Carra - Agger/Skrtel - *kjøp*, gerrard - meireles - kuyt - lucas, suarez - carroll. Er egentlig City sin første 11 så *vanvittig* mye bedre?

Når jeg skriver at de er vanvittig mye bedre sikter jeg til stallen som helhet. City sin beste første 11 er også klart bedre enn Liverpools, men kanskje ikke vanvittig mye.

 

Dog skal det sies at en hel gjeng med spillere som City har kjøpt har prestert langt under deres maksnivå i City-drakta.

Lenke til kommentar

 

 

EDIT: Og mye om Chicha også seff, buy of the century osv påstått av Redknapp. Herregud jeg elsker Chicha, uten ham hadde vi ikke hatt sjans i år. For et kjøp. Nesten like bra som Vidic + Evra kjøpene noen år siden...

 

Hadde du hetset Hernandez hvis Chelsea, gud forby, hadde snudd det i går? Jeg fryktet det verste da Hernandez brant to 100 %-sjanser da vi ledet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...