Leo_Khenir Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Men som Liverpoolfansen alltid sier: Neste år er det vår tur Men du vet innerst inne at det ikke skjer Nånei, nå går vi agurk på transfermarkedet ala Football Manager. Agüero, Young, Adam Johnson, Jose Enrique og det er ikke måte på. Neste års Liverpool blir konge! (Ja, jeg mistenker at det ikke skjer ) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som har hørt noe om grunnen til Evras fravær i går? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kloffsk har vært innom og tippet at Barca vinner CL. Håper han har like rett som alltid. Han tippet også at Chelsea lett tok ligaen etter at United tapte mot Arsenal. Hehe, tippet faktisk United som vinnere i kamptråden. United har vært fantastiske på OT i år, men så fremt CL-finalen ikke spilles der har jeg ingen tro på at de skal ha noe å si mot superstjernene fra Barcelona. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har ikke lest at du tippet oss som vinnere mot Chelsea, og ut i fra min overtro teller det selvsagt ikke når jeg ikke har lest det. =) Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Tja, jeg tippet det i avstemningen, så med mindre du er moderator og kan se hva enkelt har stemt, får du nok bare velge å tro hva du vil. Egentlig samme for meg, siden jeg ikke tipper resultater for å tilfredstille dine interesser. Endret 9. mai 2011 av kloffsk 1 Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Da må vel Blackpool klare noe ingen har klart denne sesongen Hvem skal til brua neste helg? Hvilken bru? Hvilken tror du? Nei, nå lurer jeg.. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer til alle Unitedfolka her inne med seriegull Er det nå jeg skal skrive "Neste år!" ? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Stamford Bridge. Var det så vanskelig å forstå at jeg mente hvorfor noen skulle gidde å dra å se på Chelsea? At Limbeck spurte om Chelseakampen i Redcafe var grunnen til at jeg begynte å lure.. Hvis det var noe annet dere mente så værsegod, si det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvis det var noe annet dere mente så værsegod, si det. Hvilket lag Chelsea møter i neste kamp? 2 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) åh.. Sånn går det når man leser feil Endret 9. mai 2011 av Medlem-205774 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Heheh, var jo det jeg trodde. Men hva faen skal noen der å gjøre? Du skjønner, alle lag i ligaen må spille mot hverandre to ganger. En gang hjemme, en gang borte. Siden Chelsea spilte borte mot oss i dag, så vil det normalt si at ett lag må reise til brua i neste runde. Hva de skal gjøre der? Spille fotball vel. Laget som skal dit kommende runde er the Magpies. Er det du eller jeg som har downs nå? Hvem er det som har downs sa du? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Oki. Det eneste som er tåpelig nå, er at det fortsatt diskuteres dette her inne. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Øøøh, Downs og Downs... Vet ikke jeg, tror heller jeg har et snev av lesevansker Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvem Chelsea møter neste kamp angår Manchester United i høy grad. Er forøvrig imponert over hvor mye diskusjon jeg satte i gang Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Først trodde jeg at du trodde at Old trafford ble kalt en bro. Etter det prøvde jeg å få deg til å si hva du tenkte på. Og når jeg leste "hvem" tenkte jeg at du snakket om noen her inne som skulle bort å se kamp, derfor synes jeg det var litt smårart å spørre om det i Unitedtråden. Done. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 @OptaJoe Opta Sports 0:30 - Maxi Rodriguez's goal v Fulham is the fastest PL goal of the season at 30 secs, beating Javier Hernandez's yesterday (0:36). Perch. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Oi. Maxi bruker faktisk kortere tid på å score et mål i PL enn diskusjon.no bruker på mine innlegg. Er det bare hos meg det går så inni gampen tregt? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Oi. Maxi bruker faktisk kortere tid på å score et mål i PL enn diskusjon.no bruker på mine innlegg. Er det bare hos meg det går så inni gampen tregt? Insinuerer du at han var treg til å score? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå