Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Men som Liverpoolfansen alltid sier: Neste år er det vår tur ;)

 

 

Men du vet innerst inne at det ikke skjer :)

 

Nånei, nå går vi agurk på transfermarkedet ala Football Manager. Agüero, Young, Adam Johnson, Jose Enrique og det er ikke måte på. Neste års Liverpool blir konge! :D

 

(Ja, jeg mistenker at det ikke skjer :( )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kloffsk har vært innom og tippet at Barca vinner CL. Håper han har like rett som alltid. Han tippet også at Chelsea lett tok ligaen etter at United tapte mot Arsenal.

 

Hehe, tippet faktisk United som vinnere i kamptråden. United har vært fantastiske på OT i år, men så fremt CL-finalen ikke spilles der har jeg ingen tro på at de skal ha noe å si mot superstjernene fra Barcelona.

Lenke til kommentar

Tja, jeg tippet det i avstemningen, så med mindre du er moderator og kan se hva enkelt har stemt, får du nok bare velge å tro hva du vil. Egentlig samme for meg, siden jeg ikke tipper resultater for å tilfredstille dine interesser.

Endret av kloffsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heheh, var jo det jeg trodde. Men hva faen skal noen der å gjøre?

Du skjønner, alle lag i ligaen må spille mot hverandre to ganger. En gang hjemme, en gang borte. Siden Chelsea spilte borte mot oss i dag, så vil det normalt si at ett lag må reise til brua i neste runde. Hva de skal gjøre der? Spille fotball vel. Laget som skal dit kommende runde er the Magpies.

Er det du eller jeg som har downs nå?

Hvem er det som har downs sa du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...