Latias Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, nå lurer jeg.. Stamford Bridge is a football stadium in Fulham, in the London Borough of Hammersmith and Fulham, West London, and is the home of Chelsea Football Club. The stadium is located within the Moore Park Estate also known as Walham Green and is often referred to as simply The Bridge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, nå lurer jeg.. Stamford Bridge is a football stadium in Fulham, in the London Borough of Hammersmith and Fulham, West London, and is the home of Chelsea Football Club. The stadium is located within the Moore Park Estate also known as Walham Green and is often referred to as simply The Bridge. Hva i alle dager har dette med ei bru å gjør? ...... Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Heheh, var jo det jeg trodde. Men hva faen skal noen der å gjøre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Heheh, var jo det jeg trodde. Men hva faen skal noen der å gjøre? Du skjønner, alle lag i ligaen må spille mot hverandre to ganger. En gang hjemme, en gang borte. Siden Chelsea spilte borte mot oss i dag, så vil det normalt si at ett lag må reise til brua i neste runde. Hva de skal gjøre der? Spille fotball vel. Laget som skal dit kommende runde er the Magpies. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er det du eller jeg som har downs nå? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Og la dem spille god fotball Endret 8. mai 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 No offence, men mest sannsynlig deg. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Med "noen" mente jeg de Limbeck spurte, hva faen skal de der å gjøre? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jaffa minner meg om sønnen til en kompis. Spør om alt og alt mulig, hvorfor ditt, hvorfor datt. Og når han får svar på spørsmålene så er det hvorfor ditt og datt igjen. Og slik går no dagan. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Såså ikke krangle i en tid som dette Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Btw, Carrick - excellent i dag. Stille men fantastisk defensivt. Btw, sitter her og ser halvtime med postmatch fra Sky. Dritchill å høre studio som har peiling osv. Her kan dere få det også, tar opp mange gode punkt om Giggs, Scholes, VDS retirement osv og alt sammen. Og masse fint om Utd generelt også. Spesielt Giggsy. Enjoy og værsågod. http://www.fileserve.com/file/GQbwtxa eller http://bitshare.com/files/e6f89duh/Post-20Match-EPL-20--20Manchester-20United-20v-20Chelsea-2008-20May.avi.html Chiiilll kveld! EDIT: Og mye om Chicha også seff, buy of the century osv påstått av Redknapp. Herregud jeg elsker Chicha, uten ham hadde vi ikke hatt sjans i år. For et kjøp. Nesten like bra som Vidic + Evra kjøpene noen år siden... Unødvendig å si, men seff fine ord om SAF management også. Han er rett og slett GENIUS. Punktum. Endret 9. mai 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Med "noen" mente jeg de Limbeck spurte, hva faen skal de der å gjøre? Hihihi... Måtte lese denne "diskusjonen" et par ganger før eg skjønte hva som hadde skjedd! :!: Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Legger merke til at veldig få supportere fra andre lag har vært innom her de siste 15 timene 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jepp Hoff. Kun kloffsk, og han har vært ekkelt seriøs.... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kloffsk har vært innom og tippet at Barca vinner CL. Håper han har like rett som alltid. Han tippet også at Chelsea lett tok ligaen etter at United tapte mot Arsenal. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Vel, kampen i går vant hvertfall Manchester United fortjent. Og en underholdende kamp var det! Etter all sannsynlighet må jeg derfor bite i det sure eplet og gratulere dere med nr 19... Men som Liverpoolfansen alltid sier: Neste år er det vår tur (men rarere ting har skjedd...) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Men som Liverpoolfansen alltid sier: Neste år er det vår tur Men du vet innerst inne at det ikke skjer Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jaffa minner meg om sønnen til en kompis. Spør om alt og alt mulig, hvorfor ditt, hvorfor datt. Og når han får svar på spørsmålene så er det hvorfor ditt og datt igjen. Og slik går no dagan. hehe, Det tviler jeg ikke på heller. Når jeg først misforstår en ting går det unna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå