Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Nei, nå lurer jeg..

Stamford Bridge is a football stadium in Fulham, in the London Borough of Hammersmith and Fulham, West London, and is the home of Chelsea Football Club. The stadium is located within the Moore Park Estate also known as Walham Green and is often referred to as simply The Bridge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei, nå lurer jeg..

Stamford Bridge is a football stadium in Fulham, in the London Borough of Hammersmith and Fulham, West London, and is the home of Chelsea Football Club. The stadium is located within the Moore Park Estate also known as Walham Green and is often referred to as simply The Bridge.

Hva i alle dager har dette med ei bru å gjør? ......

Lenke til kommentar

Heheh, var jo det jeg trodde. Men hva faen skal noen der å gjøre?

Du skjønner, alle lag i ligaen må spille mot hverandre to ganger. En gang hjemme, en gang borte. Siden Chelsea spilte borte mot oss i dag, så vil det normalt si at ett lag må reise til brua i neste runde. Hva de skal gjøre der? Spille fotball vel. Laget som skal dit kommende runde er the Magpies.

Lenke til kommentar

Btw, Carrick - excellent i dag. Stille men fantastisk defensivt. Btw, sitter her og ser halvtime med postmatch fra Sky. Dritchill å høre studio som har peiling osv. :) Her kan dere få det også, tar opp mange gode punkt om Giggs, Scholes, VDS retirement osv og alt sammen. Og masse fint om Utd generelt også. Spesielt Giggsy. :)

 

Enjoy og værsågod. ;)

 

http://www.fileserve.com/file/GQbwtxa

 

eller

 

http://bitshare.com/files/e6f89duh/Post-20Match-EPL-20--20Manchester-20United-20v-20Chelsea-2008-20May.avi.html

 

Chiiilll kveld! :D

 

EDIT: Og mye om Chicha også seff, buy of the century osv påstått av Redknapp. Herregud jeg elsker Chicha, uten ham hadde vi ikke hatt sjans i år. For et kjøp. Nesten like bra som Vidic + Evra kjøpene noen år siden...

 

Unødvendig å si, men seff fine ord om SAF management også. Han er rett og slett GENIUS. Punktum.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vel, kampen i går vant hvertfall Manchester United fortjent. Og en underholdende kamp var det! Etter all sannsynlighet må jeg derfor bite i det sure eplet og gratulere dere med nr 19... Men som Liverpoolfansen alltid sier: Neste år er det vår tur ;)

 

(men rarere ting har skjedd...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...