Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, han på kopforum skriver vel bare fakta. Jeg blir ekstremt forbauset om United skulle slå Barca.

 

Jeg blir selv overrasket hvis vi slår Barcelona, men større mirakler har skjedd. Det viktigste er å komme til finalen med selvtillit. Vi har selv spillere som kan avgjøre det i vår favør. Messi er naturligvis den spilleren jeg frykter aller mest.

Lenke til kommentar

Aldri i verden at det blir enkelt på nokon måte å møte Barcelona i finalen, men så reknar eg også med at dette er noko dei fleste United-supporterar, samt alle spelarane og resten som er involvert rundt laget er klar over. SAF sa i intervju etter kampen i dag at hovudfokus for han dei neste vekene er kampen mot Barcelona og korleis ein skal vere best mogeleg forberedt på det oppgjeret, så United vil nok vere så klare som dei kan bli. Messi er sjølvsagt veldig farleg, men det vil også bli viktig for United å hindre ballane fram til Messi, og å få stengt av blant anna Xavi og Iniesta så mykje som overhovudet mogeleg. Det er uansett veldig vanskelig å seie noko som helst om kva som vil kome til å skje i ei finale i CL, ettersom dagsform og kor godt laga taklar presset ved å skulle spele i ei finale vil kunne ha mykje å seie. Barcelona er favorittar før finalen, men dei skal framleis slå eit United-lag som neppe vil gje seg spesielt lett.

Lenke til kommentar

Dessuten spiller vi på "hjemmebane" på Wembley. Milan tok revansj to år senere mot Liverpool i 2007, jeg tror vi tar vår revansj to år senere mot Barca.

 

Barca er forøvrig hjemmelag, men jeg hørte noe om at hvem som skulle spille med hjemme-/borte-drakter skulle trekkes og at det ikke var sånn at Barcelona får velge? Kan noen bekrefte/avkrefte? Jeg føler nemlig at røde drakter ville økt vinnersjansene våre betraktelig.

Lenke til kommentar

Vinner vi CL finalen bør Ferguson bli slått til ridder av verden på røde rappen. Jeg har ikke troa på en slik bragd og for å være helt ærlig tar jeg det utelukkende som en bonus at vi er i finalen. Med nr 19 og Community Shield på blokka allerede (ja, jeg tar for gitt av vinner ligaen nå, jeg tror til og med at vi har gjort det allerede mtp at Chelsea skal spille borte mot Everton i siste kamp og at målforskjellen vår er og kommer til å bli bedre enn Chelsea sin) er jeg mer enn fornøyd.

 

Gleder meg til siste hjemmekamp mot Blackpool og trofésermoni, håper bare at jeg får sett greia live.

 

Gratulerer alle mine venner :)

Lenke til kommentar

Vinner vi CL finalen bør Ferguson bli slått til ridder av verden på røde rappen. Jeg har ikke troa på en slik bragd og for å være helt ærlig tar jeg det utelukkende som en bonus at vi er i finalen. Med nr 19 og Community Shield på blokka allerede (ja, jeg tar for gitt av vinner ligaen nå, jeg tror til og med at vi har gjort det allerede mtp at Chelsea skal spille borte mot Everton i siste kamp og at målforskjellen vår er og kommer til å bli bedre enn Chelsea sin) er jeg mer enn fornøyd.

 

Gleder meg til siste hjemmekamp mot Blackpool og trofésermoni, håper bare at jeg får sett greia live.

 

Gratulerer alle mine venner :)

Om united taper de 2 siste og Chelsea vinner sine 2 siste, så vinner uansett Chelsea på bedre målforskjell. Kun om United hadde vunnet med 2 eller flere i dag, United kunne vunne på målforskjell.

Lenke til kommentar

Miste seriegullet hjemme mot Blackpool ;):love:

Då hadde eg spydd.

Men som sagt. Er fortsatt 2 kamper som skal spilles. Begge mot lag som sterkt trues av nedrykk.

Borteformer har jo ikkje imponert mange i år, så Blackpool kan vise seg å bli ein viktig kamp.

Men til sist, så ser eg ikkje for meg at United skal tape 6 poeng på de 2 neste(siste) kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...