DJ_Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er nok ganske så rett det ja. For en manager! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Vel, han på kopforum skriver vel bare fakta. Jeg blir ekstremt forbauset om United skulle slå Barca. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Vel, han på kopforum skriver vel bare fakta. Jeg blir ekstremt forbauset om United skulle slå Barca. Jeg blir selv overrasket hvis vi slår Barcelona, men større mirakler har skjedd. Det viktigste er å komme til finalen med selvtillit. Vi har selv spillere som kan avgjøre det i vår favør. Messi er naturligvis den spilleren jeg frykter aller mest. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Aldri i verden at det blir enkelt på nokon måte å møte Barcelona i finalen, men så reknar eg også med at dette er noko dei fleste United-supporterar, samt alle spelarane og resten som er involvert rundt laget er klar over. SAF sa i intervju etter kampen i dag at hovudfokus for han dei neste vekene er kampen mot Barcelona og korleis ein skal vere best mogeleg forberedt på det oppgjeret, så United vil nok vere så klare som dei kan bli. Messi er sjølvsagt veldig farleg, men det vil også bli viktig for United å hindre ballane fram til Messi, og å få stengt av blant anna Xavi og Iniesta så mykje som overhovudet mogeleg. Det er uansett veldig vanskelig å seie noko som helst om kva som vil kome til å skje i ei finale i CL, ettersom dagsform og kor godt laga taklar presset ved å skulle spele i ei finale vil kunne ha mykje å seie. Barcelona er favorittar før finalen, men dei skal framleis slå eit United-lag som neppe vil gje seg spesielt lett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Dessuten spiller vi på "hjemmebane" på Wembley. Milan tok revansj to år senere mot Liverpool i 2007, jeg tror vi tar vår revansj to år senere mot Barca. Barca er forøvrig hjemmelag, men jeg hørte noe om at hvem som skulle spille med hjemme-/borte-drakter skulle trekkes og at det ikke var sånn at Barcelona får velge? Kan noen bekrefte/avkrefte? Jeg føler nemlig at røde drakter ville økt vinnersjansene våre betraktelig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg har ikke skyhøye forventninger foran CL-finalen, noe som bare vil gi en eventuell seier så mye søtere. Nå kan vi bare kose oss med 99% sikkert ligagull fram mot møtet med Goliat. Lenke til kommentar
Populært innlegg IcedInsanity Skrevet 8. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2011 themichaelowen michael owenHow on earth can you be the best winger for years then evolve your game to become the best central midfielder around? Giggs defies logic. 10 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 HEHE! 2 ganger har svigermor gratulert meg med dagen etter ein fotballkamp. Begge gangene etter ein kamp mot Chelsea(moskva+ot) Før eg kom inn i den familien visste dei ikkje at det var ein sport som heitte fotball. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Vinner vi CL finalen bør Ferguson bli slått til ridder av verden på røde rappen. Jeg har ikke troa på en slik bragd og for å være helt ærlig tar jeg det utelukkende som en bonus at vi er i finalen. Med nr 19 og Community Shield på blokka allerede (ja, jeg tar for gitt av vinner ligaen nå, jeg tror til og med at vi har gjort det allerede mtp at Chelsea skal spille borte mot Everton i siste kamp og at målforskjellen vår er og kommer til å bli bedre enn Chelsea sin) er jeg mer enn fornøyd. Gleder meg til siste hjemmekamp mot Blackpool og trofésermoni, håper bare at jeg får sett greia live. Gratulerer alle mine venner Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Vinner vi CL finalen bør Ferguson bli slått til ridder av verden på røde rappen. Jeg har ikke troa på en slik bragd og for å være helt ærlig tar jeg det utelukkende som en bonus at vi er i finalen. Med nr 19 og Community Shield på blokka allerede (ja, jeg tar for gitt av vinner ligaen nå, jeg tror til og med at vi har gjort det allerede mtp at Chelsea skal spille borte mot Everton i siste kamp og at målforskjellen vår er og kommer til å bli bedre enn Chelsea sin) er jeg mer enn fornøyd. Gleder meg til siste hjemmekamp mot Blackpool og trofésermoni, håper bare at jeg får sett greia live. Gratulerer alle mine venner Om united taper de 2 siste og Chelsea vinner sine 2 siste, så vinner uansett Chelsea på bedre målforskjell. Kun om United hadde vunnet med 2 eller flere i dag, United kunne vunne på målforskjell. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Logisk brist error der ja, my bad. Men "ok" samme faen, vi vinner ligaen, thats the thing of the day mr fancypants! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 La oss skaffe det siste poenget nå. Sliter som pokker med å holde meg i skinnet, men taper vi mot Blackburn og Chelsea vinner neste helg så kan nervene komme Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Miste seriegullet hjemme mot Blackpool Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Da må vel Blackpool klare noe ingen har klart denne sesongen Hvem skal til brua neste helg? Endret 8. mai 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Neineinei, ikke faen om United roter vekk gullet! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Miste seriegullet hjemme mot Blackpool Då hadde eg spydd. Men som sagt. Er fortsatt 2 kamper som skal spilles. Begge mot lag som sterkt trues av nedrykk. Borteformer har jo ikkje imponert mange i år, så Blackpool kan vise seg å bli ein viktig kamp. Men til sist, så ser eg ikkje for meg at United skal tape 6 poeng på de 2 neste(siste) kampene. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da må vel Blackpool klare noe ingen har klart denne sesongen Hvem skal til brua neste helg? Hvilken bru? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da må vel Blackpool klare noe ingen har klart denne sesongen Hvem skal til brua neste helg? Hvilken bru? Hvilken tror du? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da må vel Blackpool klare noe ingen har klart denne sesongen Hvem skal til brua neste helg? http://tinyurl.com/3d93yaj 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da må vel Blackpool klare noe ingen har klart denne sesongen Hvem skal til brua neste helg? Hvilken bru? Hvilken tror du? Nei, nå lurer jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå