Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som er noe jeg gjorde fordi naboen min som er City supporter sa "du må se hva De Jong postet på sin facebook, haha". Som gjorde at jeg trykker like og ser. Og det er 100% sannheten og ingenting annet enn det. Facebook er dum som setter sånne ting som "favourite athletes" osv.

 

Så ja, du har ingenting der. Og du styrer unna Busquts-rasismen på en veldig fin måte igjen.

 

EDIT: Tatt det vekk forresten, og om du ser der nå så er resten faktisk passende og riktig. Så det var rett og slett en dum tabbe av Facebook.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

"Busquets-rasismen" som du kaller det er uheldig, men jeg stempler ikke Busquets som en rasist etter en uttalelse under et hett oppgjør.

Ras|is'me -n (fra eng.) menneskesyn, politikk el. sett av holdninger som bygger på den oppfatning at visse raser er andre raser overlegne, rasefordommer

 

Busquets faller for min egen del ikke inn i denne kategorien, noe jeg er helt sikker på at Dani Alves, Keita og Abidal vil være med meg på. Jeg forstår at du sitter inne med et slags dypt hat for Busquets, det får stå for din regning. Stråmannsargumentasjonen din fører for øvrig ingen vei. Hvor har jeg sagt at jeg liker Busqets, fordi han overspiller?

 

Nei, det jevner seg aldri ut. Vi har vel aldri vært heldig med straffesituasjoner. Vi har vel aldri sluppet unna kort. Vi har vel aldri fått noe gratis. Nei, vent...

Lenke til kommentar

Får ta temaet over på noe annet.

 

Trenger tips om hvem som kan være klare for utlån til Championship neste år. West Ham er på god vei ned, og jeg scouter etter alternativer. Tenkte dere som har bedre kompetanse på Man Utds unggutter og reserver kunne hjelpe meg.

 

Jeg får vann i munnen av spillere som Shane Long og Danny Graham... Det er en trist affære.

Lenke til kommentar

Jeg vet egentlig ikke hvem som er klare for Championship neste år. Matt James og Joshua King, kanskje? Obertan blir neppe lånt ut til en C´ship klubb. Ajose, C. Evans, Brady, De Laet og Gill er vel andre kandidater. Jeg har ikke fått med meg nok reservelagsfotball denne sesongen.

Lenke til kommentar

Hadde vert spennende med Ravel Morrison, men han havner i en del trøbbel utenfor banen desverre

 

På reservelaget har Obertan rulet fullstendig og det virker som om han er hakket for god til reserveligaen. Bebe er mere ustabil men i sine stunder er han også veldig god. Hadde forhørt meg om dem om jeg var ute etter spillere

 

Ellers nevner Jørgen en del spillere som kan hevde seg

 

Uff for ei natt. Det er av og til hardt å være supporter og bare sitte og se på

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hadde vert spennende med Ravel Morrison, men han havner i en del trøbbel utenfor banen desverre

Ser ut som det blir fengsel på Morrison nå dessverre. Idioten kaster bort et av balløyas største talenter med å leke nigga gangster, en gruppe personer som sansynligvis er de mest patetiske på moder jord i første omgang. Unner gutter som Tunicliffe det så uendelig mye mer å slå gjennom, men jeg tror alle innerst inne vet at Ravel hadde gjort det med litt vett i pappen.

Lenke til kommentar

Har egentlig alltid gitt litt blaffen i hva spillerne gjør på fritiden, men kone/dama-mishandlere kan jeg egentlig ikke fordra uansett hvor store talenter de er.

Enig der. Jeg gir faen så lenge det ikke påvirker det som skjer på banen og så lenge de ikke er noe som er totalt etisk uholdbart. Jeg driter i at Rooney er utro med prostituerte. Det burde være en privatsak.

 

 

Håper på en god kamp i dag der ingen av lagene får mye hjelp fra dommeren, men det er vel for mye å håpe på.

Lenke til kommentar

Lykke til, en herlig dag å være nøytral supporter på. Driter egentlig i hvem som vinner men kjipt om Chelsea skal få såpass med hjelp i innspurten så om man skal være helt rettferdig så fortjener vel kanskje Manchester United å vinne.

 

Håper hvertfall på en bra match hvor jeg kan sitte uten noen nerver at all, mer enn hva dere kan, morna!

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

Grattis med å ha seriegullet så og si i lomma. Gjør meg ingenting om dere knuser Blackburn og Blackpool bare for å sette et punktum.

 

Man Utd er verdens beste kollektiv og har en 20+ spillere som kan starte match og gjøre en god jobb. Når dere da har såpass mye kvalitet at dere ikke trenger å bruke Nani eller Berbatov i kampen som avgjør ligaen, så sier det noe om hvor store dere er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...