Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Kjenner til det Limbeck, men det er virkerlig ikke mye annet å gjøre. Står du presst opp i hjørnet så er det bare å krype til korset, bokstavlig talt.

Lenke til kommentar

Oi, mange reaksjoner.

 

LunaticFanatic: se to neste svar. Jeg lar andre bedømme mitt intellekt.

Game: Nja, synes ikke det var så ille. Morsommere med han som tente 96 lys på gutterommet. Bør ikke valget ditt av drakt være konsistent med hva laget har på seg?

Lucky Luciano: Hvorfor hadde det gjort seg her? Kan da ikke se at noe her skulle vises.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Kanskje litt sent ja, men du liker vel fortsatt Busquets like mye Jørgen?

 

Mono, mono.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gIyvcE74EAQ

 

Pluss de forskjellige "skrytevideoen" hans jeg la ut tidligere med "El Teatro de Sergio Busquets".

 

Bra ta du forsvarer Chelsea-avgjørelsene også Jørgen. For det som skjedde som 99% avgjører ligaen bare i siste kampen Chelsea spilte + siste (vendingspunktet, som Fergie fint sa) kampen dem spilte mot oss og vant 2-1 med bare pissavgjørelser av dommeren; nei, det har ingenting å si og selvfølgelig "jevner det seg ut over sesongen" som alle så fint sier. Som er egentlig bare noe standard man sier, og ikke er 50% sant en gang.

Endret av tc47
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skjer med tonen, Jørgen? Be nice mate!

 

Syntes forøvrig Busquets er svært god selv, men naturligvis liker jeg ikke fyren på bakgrunn av hans teatralske oppførsel. Har han i samme kategori som Nani, verdensklasse, men dog et kusetryne av de sjeldne.

Lenke til kommentar

Tror det går samme veien med filming som det gjør med antallet utenlandske spillere og pengedoping. Folk bare begynner å godta det. Fansen bryr seg bare når spillere hos rivalene filmer og aldri på sine lag. Media går samme veien. Og sånn er det hos fa/uefa også. Mourinho får 5 kamper for å klage på Barca mens Alves er det ingen som bryr seg om. Nevnt i en eller annen artikkel og så er det stille.

Lenke til kommentar

Tror det går samme veien med filming som det gjør med antallet utenlandske spillere og pengedoping. Folk bare begynner å godta det. Fansen bryr seg bare når spillere hos rivalene filmer og aldri på sine lag. Media går samme veien. Og sånn er det hos fa/uefa også. Mourinho får 5 kamper for å klage på Barca mens Alves er det ingen som bryr seg om. Nevnt i en eller annen artikkel og så er det stille.

Liker generelt sett ikke filming. Blir rett og slett ein lei bismak om United vinner ein kamp på 'lett detting-straffe'/filming.

Nevner eks FA cup mot L'pool. Var gode nok til å slå dei ut, men måtte ha ein grisebillig straffe for å få scoringen.

 

Heilt for utestengelser og slikt i etterkant, om det passer seg sånn. Men sånn som reglene blir håndhevet i forbunda rundt omkring, så kan dei berre spare seg for det. Det er ALT FOR LITE KONSEKVENT.

 

Hadde dommer levert ut GULT kort for ALL filming, så hadde mesteparten av filminga forsvunne.

 

BTW: Hadde Mourinho noko betinga dom siden han fekk heile 5 kampar?

 

EDIT: Ronaldo trippel og topscorar i LA-Liga.

 

EDIT2: 4! :p

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Hva skjer med tonen, Jørgen? Be nice mate!

 

Syntes forøvrig Busquets er svært god selv, men naturligvis liker jeg ikke fyren på bakgrunn av hans teatralske oppførsel. Har han i samme kategori som Nani, verdensklasse, men dog et kusetryne av de sjeldne.

 

Aldri tatt opp om han er god eller ikke, ingenting har å gjøre med det. Men Jørgen som sier at jeg snakker piss, forsvarer måten Chelsea vant ligaen på i fjor og hvordan de kanskje kommer til å gjøre det denne sesongen også; og sier at jeg snakker piss. Og samtidig sier han at han liker en rasistisk, overspillende MOTEHRFUCKER fyr og er nesten "stolt" over det at han klarer å si at han liker ham her på nettforum. Og det han spør meg er jo ganske lurt ja. Hva skal jeg gjøre med det? Fordi jeg har faktisk ikke noe svar på det. Så ja, you got me. Men ingen tvil om at du er en veldig spesiell person Jørgen. :)

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...