Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere åpent innrømt at jeg er ABU (forrige side eller siden før der igjen, denne tråden). Dette med Webb-favorisering og sånt er bare små, vennlige tupp i skinkene til dere Manchester United-fans.

 

Helt ærlig:

 

DERSOM en dommer hadde vært så åpenlyst pro-United, hva hadde årsaken vært til at vedkommende fikk dømme så mange United-kamper? (ABU-konspirasjonsteoretikere roper: Fordi FA elsker MUFC!) Ikke sjanse i havet for at det er noe slikt på gang. Alle kan gjøre feil - alle dommere kan se noe som egentlig ikke skjer/ikke se noe som egentlig skjer (ingen situasjoner nevnt!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig med ironi over nett... How fix?

 

Edit: Det var et svar til denne posten, men mellom tida det tok for meg å lese posten og å faktisk få fingeren ut av bakenden ble det postet flere andre innlegg.

 

Har dere oppdaget det samme som meg? Antallet abuer som kommer og troller øker temmelig mye når vi er i nærheten av å vinne noe. Var jo en morromann som mente at hvis man ikke vinner cl så er det sidestilt med å ikke delta i cl

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Ble jeg en ABU og/eller troller fordi jeg sa at du trodde FA var ute etter dere, Limbeck? Standarden er høy.. :whistle:

 

Vel. For det første var den egentlig ikke så myntet på deg. Det er en del bedre eksempel her inne. Det handler også om diverse jeg får på nakken utenfor diskusjon.no. Jeg føler at mengden drittkasting øker hver gang vi er i nærheten av titler. Som den gangen vi røk ut i gruppespillet av CL. Det ble veldig fredelig.

 

For det andre. Jeg har sagt at jeg ikke tror dommerhjelpen Chelsea har fått de siste tre årene er tilfeldig. Jeg har ikke sagt at FA er ute etter oss. Man kan vel kanskje tolke det dit, men da hjelper man til en god del selv

 

Du er det av og til mulig å diskutere seriøst med

Lenke til kommentar

Er enig i at videodømming hadde vert en stor fordel men dette blir for mye. Man kan ikke nekte for massedrap når man finner gravene

 

Hvorfor har Chelsea fått dommerhjelp i hver kampmmot oss i tre år arrangert av FA? Og ikke fått det i CL?

Dette er vel en ganske grei beskylding? Kan helt sikkert grave opp noen flere også. :whistle:

Lenke til kommentar

Var det det jeg sa? Jeg sa "vi". Min definisjon av "vi" i denne sammenhengen er Liverpool-supporterne på dette forumet (ikke inkludert kloffsk, ynwa32 osv). Så vidt jeg husker nå har jeg, Shurger og Danielzu tullet med Webb litt her og der. Ganske åpenbar tull, som jeg tror mange (inkl. deg, Shlaps) forsto.

 

Mente altså bare at vi mer oppegående - ja, jeg satt faktisk meg selv i den båsen - Lfc-supportere på forumet tullet med at Webb er pro-united i hver kamp.

Lenke til kommentar

Var det det jeg sa? Jeg sa "vi". Min definisjon av "vi" i denne sammenhengen er Liverpool-supporterne på dette forumet (ikke inkludert kloffsk, ynwa32 osv). Så vidt jeg husker nå har jeg, Shurger og Danielzu tullet med Webb litt her og der. Ganske åpenbar tull, som jeg tror mange (inkl. deg, Shlaps) forsto.

 

Mente altså bare at vi mer oppegående - ja, jeg satt faktisk meg selv i den båsen - Lfc-supportere på forumet tullet med at Webb er pro-united i hver kamp.

 

Hva er poenget med å kverulere i United-tråden?

Du påstår selv du ikke er et troll, men du fremstår som en som er her utelukkende for å kverulere og lage kvalm.

Har du ikke noe bedre å bruke tiden din på?

Lenke til kommentar

Her er min topp 3, "dette kan bare en fotballsupporter tenke/utføre og leve med uten å føle seg som et spesielt tilfelle fra naturens side."

 

1. Overtro. Man leker bare ikke med skjebnen hjemme forran tv-ruta. Det er så tabu som du får det.

2. Å oppriktig bry seg om hva andre mener om steminga på tribunen til favorittlaget ditt. Tenk over det, det er faktisk toppen av dumskap.

3. Å sitte i bortedrakt når laget spiller borte og vicaverca... Ja, klart jeg gjør.

 

Dette syntes kloffsk er gøy tenker jeg!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...