Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ingen som så hva jeg prøvde å gjøre?

 

Kan ikke si at folk ikke har vært seriøs når de sier at Webb er pro-united. Det er jo opplest og vedtatt på diverse fora blant ABU-gjengen. Akkurat som at vi er i den tro at FA-straffer de mest profilerte hardest (oss). Å fjase det bort med at man bare tullet, vel humbug.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ble jeg en ABU og/eller troller fordi jeg sa at du trodde FA var ute etter dere, Limbeck? Standarden er høy.. :whistle:

 

Alle Liverpoolfans er ABU, uten videre begrunnelse. Hadde Liverpool vært suveren (som på 80-tallet, United i dag), så hadde nok alle United-fans vært ABL.

 

Edit:

Jeg tror de fleste lag ville heller vært tapende finalist i CL enn vinner av EL. På grunn av publisitet og økonomi. Du ser hvem som går hen og vinner EL - det er lag som Porto og Braga i år. Jeg tviler på Braga drar inn stjerner av verdensklasse til neste år om de skal ut i EL igjen som tittelforsvarer.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Han nevnte faktisk ikke navn.

 

EDIT: Men når du tar deg nær av det er det kanskje noe i det?

Lærer av de eldre (Jotun)? :p For all del, han nevnte ikke navn. Men i og med at jeg og Limbeck hadde smått diskutert litt en stund, så var det relativt åpenbart at han snakket om meg. Vil heller ikke si at jeg er trollete fordi jeg prøver å provosere litt. Av de som poster i Liverpool-tråden er det vel stort sett bare Latias som poster uten å provosere (med forbehold om at jeg glemmer folk). Sånn det skal værra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han nevnte jo ingen andre enn guttorm i det innlegget, så hvordan du linker dette over til deg ser eg ikke helt.

 

Eneste han skreiv var at antallet troll økte når United kunne vinne noe. Troll blir et vagt begrep, definerer ikke deg som troll hvertfall redneck. Ikke engang kloffsk. Han er bare deltidstroll, og de er det mange av.

 

Man må da kunne skrive noe frekt, provoserende, spydig, moro uten å være troll?

 

Typer som xxxxxx <--- Viser kun det stygge brukernavnet når klubben hans har vunnet noe middels viktig mot United, heldigvis veeeeldig sjeldent så vi er ikke veldig plaget av han, xxxxxxxxx <-- Vanskelig å ha rett antall x her, og et par andre derimot...

Lenke til kommentar

Han nevnte jo ingen andre enn guttorm i det innlegget, så hvordan du linker dette over til deg ser eg ikke helt.

 

Eneste han skreiv var at antallet troll økte når United kunne vinne noe. Troll blir et vagt begrep, definerer ikke deg som troll hvertfall redneck. Ikke engang kloffsk. Han er bare deltidstroll, og de er det mange av.

 

Man må da kunne skrive noe frekt, provoserende, spydig, moro uten å være troll?

 

Typer som xxxxxx <--- Viser kun det stygge brukernavnet når klubben hans har vunnet noe middels viktig mot United, heldigvis veeeeldig sjeldent så vi er ikke veldig plaget av han, xxxxxxxxx <-- Vanskelig å ha rett antall x her, og et par andre derimot...

Hm, kanskje jeg er oversensitiv. Virket i mine øyne åpenbart (nei, jeg ser ikke på meg selv som troll).

 

Ellers veldig enig i det du skriver, Jotun. Troll er ikke synonymt med en som kan tulle litt i ny og ned. Dog har vi jo litt for mange deltidstroll her, som blant annet skaffer gratisbilletter og finner kun negativt i United sine seire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...