Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ikke dum den, men synes Man Utd har vansker for å ta ut sitt beste nivå i de store kampene. Begynner å bli lenge siden 7-1 over Roma og 4-0 over Arsenal uten Ronaldo.

 

Vi tok da vitterlig både Chelsea i år og Ac-milan ifjor med rimlig grei margin.

 

AC Milan har vært ustabile siden 2007, så dersom du ikke har noe annet å skryte av kan du like godt la være.

Du mener Ac-milan vs Man United ikke er en storkamp? Forresten er du mer enn velkommen til å bidra med annet enn trolling og spredning av det sure oppgulpet ditt på dette forumet.

 

Det er/var nok en storkamp, all den tid Milan har såpass mektig historie, men de er dårligere enn de har vært på mange år. Derfor er det ikke noe spesielt å skryte av. Resultatet mot Arsenal og Inter for to år siden er mye sterkere resultat, selv om det kanskje ikke ble like målrikt.

 

Det begynner forresten å bli gammelt at du kaller meg et troll hver gang hver gang jeg er uenig med deg.

Jeg kaller deg et troll fordi du prøver å provosere med hvert eneste innlegg du har stort sett. Om det ikke er meningen så anbefaler jeg deg ihvertfall å legge om stilen/tonen din. Og Arsenal og Inter er da minst like ustabil som AC. Og poenget mitt var at vi presterte i en storkamp, to faktisk i nær fortid. At du har innvendinger mot innlegget er greit, formuler deg bare annerledes skal jeg svare deg med et innlegg uten anklager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Faktisk har Glazers til no auka billettprisane 0,1% mindre pr år, enn klubben gjorde før deira inntreden. Nytt av året er også at 16 og 17-åringar som er for gamle til å kjøpe ungdomsbillettar har fått ein eigen rabattert billettype i staden for å måtte kjøpe vanleg voksenbillett. Dei får altså ein meir glidande overgang mellom ungdom og voksenbillett.

Lenke til kommentar

Arsenal-tråden er den veien ------>

 

 

@OptaJoe Opta Sports

127 - Anderson netted two goals tonight having scored two in total in his first 127 games for Man Utd. Doubled.

 

@OptaJoe Opta Sports

4 - Before tonight the biggest margin of victory over two legs in a Champions League semi-final was four goals. Cruising.

 

@OptaJoe Opta Sports

4 - Sir Alex Ferguson becomes only the 3rd manager to reach four Champions League/European Cup finals. Select.

 

The only two managers so far are Miguel Muñoz (Real Madrid - 60, 62, 64, 66) and Marcello Lippi (Juventus - 96, 97, 98, 03). Elite.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

@WayneRooney Barcelona have never won the champions league when Anderson has scored twice in the semi final. #omen

 

Haha!

 

Konge med finale guttær. Det var plutselig den tredje finalen på fire år, slettes ikke galt for et lag fullt med middelmådigheter. Gibson var stor. Kjenner det kribler litt i løken når hakkekyllingen over alle hakkekyllinger bidrar med en herlig assist pluss en (noe heldig) scoring i en semifinale i CL. Neuer equals shit forresten :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt seg til Wembley?

Jeg hadde og jeg ville betalt mye penger for å være der. Men de umenneskelige prisene det opereres med, så nei, ikke faen. Da nyter jeg den heller her hjemme i Norge med gode venner.

 

Kommer til å bli en fantastisk dag. Nesten så jeg driter i om vi vinner eller ikke. Bare det å være i en finale, oppladningen og stemningen rundt den er nok for meg. Seier blir en bonus.

Lenke til kommentar

Er så jævlig fornøyd. Er så fuck all lei av dette barnehageforumet her (beklager om jeg tråkket deg på tærne småtroll), men jeg håper de gutta jeg setter pris på er liike gira som meg nå. For et lag. DARRON GIBSON whatthafuck?! Hadde det vært Messi eller Xavi som Rio sier så haddde hele barca-universet stappa ræva full av den assisten. Samme med Ando. Fint gjort av Berba. Herlig match. Tatr vi ligaen nå så skal jeg pisse samtlige mennesker jeg kjenner i trynet.

 

Banan, DJ, Game, Jørgen, Schlaps, Hoff. Vi ser finalen sammen sammen. I Oslo.

 

PS: Jeg fikk en 1977-drakt(!!!) og kanskje 100 Utd-postkort, fotballkort, posters osv i bursdaggave, haha!

Endret av niko.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jah. Hadde Gibson vært halvmørk, kommet fra Sydeligere strøk og hett Fernandinho, Darrhinho eller Gibbinho eller noe annet rart hadde han blitt opphøyd til Gud i dag. Synes alle var mer eller mindre gode i dag. Synes og O'Shea gjorde en veldig god kamp, håper han er klar til helgen for jeg håper nesten han starter mot Chelsea før Evra.

 

Smalling med en liten tabbe i dag før baklengsmålet, ellers hadde han som vanlig god kontroll, og herlig å se at Evans ser ut til å ha samlet seg.

 

Og Sar? <3 <3

 

 

 

Edit: Og beviset for at statistikk ikke nødvendigvis beviser at et lag har vært bedre enn det andre.

 

Schalke hadde ballen mer enn oss, hadde langt flere offensive pasninger, i tillegg til flere avslutninger. Likevel er det ingen tvil om at United var det beste laget.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Vel, grattis med finale, kjære erkefiender. Vel fortjent over to kamper mot Schalke (nå har ikke jeg sett resten av CL-rekka deres, men velvel). Modig gjort av Fergie å sende et såpass reservepreget lag utpå der, men det underbygger min neste påstand:

 

Selv om årets Manchester United kanskje ikke har det samme høye nivået som tidligere årganger, så har dere en enorm dybde i stallen, der det vel er 16-20 spillere som holder et nivå (med et lite spenn fra beste til verste) hvor de fleste vil vært fast på hvilket som helst annet lag i Premier League.

 

Misunner dere den, altså :hrm:

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...