Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ikke nødvendig å bli hårsår Hyrlen. Jeg bare fant formuleringen din litt spesiell da den på sett og vis er motstridende. Thats all. Skjønner ikke helt hvorfor du setter meg i samme bås som de andre gutta, men de får nå være så.

hehe, jeg kødder med deg :)

 

@ Le prof.

 

Skaff deg sumo gutten min, han er absolutt ikke borti. Man ser det klart og tydelig. Men ja, det er offside på Berba slik jeg også ser det. Dog var ikke Owen i offside, og det er det jeg hevder.

 

Song pisset på oss ja, han sammen med resten av gjengen. Likevel er han ikke den første i år som gjør det på Carrick med kompanjong. At deres statistikker med song er bedre enn uten, vel sier vel litt om midtbanen deres. Og jeg sier det i affekt mot vår egen midtbane.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettet mitt er rævva, så Sumo er bortkastede penger.

 

Har du sett mange kamper av Song de to siste sesongene? Han har knapt spilt en dårlig kamp.

Jeg ser vel alle kamper med Arsenal som ikke kræsjer med trening eller United sine kamper. Og jeg hevder fortsatt at han er en middelmådighet, ikke noe særlig bedre enn andre midtbaneankre nedover i ligaen. Jeg hadde tatt Huddlestone, Parker, Nolan m.fl foran han hvilken dag som helst. Men igjen, jeg sa det først i affekt mot vår egen midtbane. Så imot litt for kul nisse som prøver å sette meg på plass med et elendig stillbilde. Nå må jeg bare stå for ordbruken av prinsipp :) Song er en habil spiller som forsvarer plassen sin på et topplag i Premier League. Dog har han ikke akkurat den største konkurransen før unggutta bak han begynner å prestere stabilt.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jaja. Da er vi uenige. Han pådrar seg noen unødvendige kort og har sine skadeproblemer, men bortsett fra det har han svært få svakheter, og teknikken hans er helt fantastisk. Elsker å se ham vende bort spillere som om de ikke eksisterer.

 

Jeg vet at skrytefilmer er ganske intetsigende, men jeg må poste denne uansett:

 

http://www.youtube.com/watch?v=5SS8LwvVzBY

 

Uten tvil en av mine favorittspillere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Herlig artikkel om Giggs.

 

http://www.ontheminute.com/features/features.php?id=113

 

"And for all his achievements, to be lengthened at the end of this season surely, it seems beyond even debate now that the Welshman is the greatest player of his generation in this country. Cantona, Zola, Henry and Ronaldo have come and gone, but throughout their careers, the United midfielder has remained at his best, through every Premiership season."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter kampen mot Arsenal har alle ABUer kommet frem. De koser seg over vårt tap - de nyter Chelseas seier. De overser glatt at det var tidenes dommerran ovenfor Spurs. Har en spurssupporter på jobben som synes det var "litt kjipt" å kanskje miste CL-plassen på grunn av dommerfeil, men siden det "gikk til en god sak" så var det "litt greit" også.

 

Liverpoolsupporterne gleder seg stort over at Chelsea nå har heng på oss igjen.

 

Arsenalsupporterne synes nesten det var viktigere å slå oss på Emirates, enn å vinne serien selv. Sesongens viktigste kamp hørte jeg en si. Sesongens minst viktige kamp var det nesten for dem. De har sikret seg CL uansett, og klarer aldri 2. plassen. De vil kanskje aldri innrømme det, men når de ikke selv kan vinne så blir samtlige supportere i PL ABU.

 

For ordens skyld:

ABU = Anyone but United.

Lenke til kommentar

Arsenalsupporterne synes nesten det var viktigere å slå oss på Emirates, enn å vinne serien selv. Sesongens viktigste kamp hørte jeg en si. Sesongens minst viktige kamp var det nesten for dem.

 

Du har sannsynlegvis høyrt ein eller anna luring sei at det var sesongens viktigaste, eg kan garantere at den generelle oppfattinga var langt frå det. Dei fleste ville sjølvsagt slå ManUtd, men mest for å halde liv i det minimale tittelhåpet og for å få ei lita "oppreising" etter to månedar med dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvertfall for min del, som Liverpool-supporter, så er det alltid ABU ;) Spesielt siden det står 18-18 (jada, vi har ingen Premier League-titler, og ja, dere har 11 eller noe sånt) i ligamesterskap, så er det kanskje spesielt viktig akkurat i år at det blir ABU. DERFOR gleder jeg meg over at Arsenal slår Manchester United, og DERFOR håper jeg at Chelsea vinner i helgen. Smålig? Ja, men sånn er det nå. Jeg heier på et lag, Manchester United er erkerivalen, og derfor er det Anything But United som gjelder for min del også.

 

(På et mindre nivå: Jeg har også veddet en ølkasse med en kompis som er ManU-supporter om ligagullet havner på Old Trafford eller Anfield denne sesongen. Havner det et annet sted blir det ingen ølkasse. Ganske greit om jeg får drikke den ølla sjøl)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Arsenalsupporterne synes nesten det var viktigere å slå oss på Emirates, enn å vinne serien selv. Sesongens viktigste kamp hørte jeg en si. Sesongens minst viktige kamp var det nesten for dem. De har sikret seg CL uansett, og klarer aldri 2. plassen. De vil kanskje aldri innrømme det, men når de ikke selv kan vinne så blir samtlige supportere i PL ABU.

For oss Arsenal supportere var denne seieren viktig. Den var nok ikke den viktigste med tanke på å oppnå mye, men er seier mange setter høyt. Vi tapte ligafinalen, etter det sto CL for tur, og etter det FA-cupen. Litt senere ser vi PL-tittelen flyr ut av vinduet. Klart vi er ganske bitre, og en seier over serielederen (og antageligvis vinneren) var noe vi trengte akkurat nå. Både lag og supportere. Når det er sagt, synes jeg fortsatt Chelsea ranet Tottenham for 3 poeng. De hadde ingen mål som skulle blitt godkjente. Jeg unner aldri Chelsea ligagullet på grunn av den måten klubben blir styrt på. Derfor håper jeg dere tar gullet.

 

Ps: Vi har ikke gitt opp 2. plassen riktig ennå.

Lenke til kommentar

Du har ikke hørt om noe som heter nøytralitet da? Gøy å få litt spenning i slutten, for oss som ikke kjemper om noe særlig. Paranoia, much?

 

Liverpool ABUs hadde ikke ønsket spenning for en krone om Arsenal var 3 poeng før oss før Arsenal - United.

 

Godt å se at noen er ærlig (Leo).. + for den.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Hadde ikke spilt noen rolle. Om Arsenal og Liverpool kjempet om plass til europaligaen, hadde jeg kost meg. For min del kunne det like gjerne vært Liverpool som fikk plassen, ettersom det hadde vært nok et slag for Wenger.

 

United hadde selvsagt kjempet om gullet mot City og Chelsea i ditt scenarie. :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke spilt noen rolle. Om Arsenal og Liverpool kjempet om plass til europaligaen, hadde jeg kost meg. For min del kunne det like gjerne vært Liverpool som fikk plassen, ettersom det hadde vært nok et slag for Wenger.

 

United hadde selvsagt kjempet om gullet mot City og Chelsea i ditt scenarie. :)

Gøy! :D

 

Da er det et enkelttilfelle. Flere Unitedsupportere her inne har nylig sagt at det ikke er i nærheten av samme rivalisering mellom Arsenal og Utd, som det er mellom Liverpool og Utd. Og slik skal det være!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...