Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Den var med vilje og rødt kort hadde vært på sin plass. Derfor depper jeg heller ikke over at Owen ble snytt for en stonewall pen rett før slutt. Name of the game, det jevnet seg i alle fall ut. Forhåpentligvis slår karma inn å gir oss litt marginer mot rentboys til helga, da de har fått altfor mye av den gode kaka denne sesongen igjen. Kommer til å klikke i vinkler og rante ala Mourinho om Chelsea får offsidemål eller billig straffe nok engang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var med vilje og rødt kort hadde vært på sin plass. Derfor depper jeg heller ikke over at Owen ble snytt for en stonewall pen rett før slutt. Name of the game, det jevnet seg i alle fall ut. Forhåpentligvis slår karma inn å gir oss litt marginer mot rentboys til helga, da de har fått altfor mye av den gode kaka denne sesongen igjen. Kommer til å klikke i vinkler og rante ala Mourinho om Chelsea får offsidemål eller billig straffe nok engang.

 

Skal forøvrig sies at Owen stod i offside i utgangspunktet, men det hadde helt klart vært en straffe hvis Owen hadde vært onside. Forøvrig nok en bommert av dommerene når de først unnlater å se offsiden og deretter Clichy sin stempling på Owen.

 

Vidic sin er med overlegg og burde nok vært rødt kort og straffe. Utrolig "lurt" gjort av Vidic, men jeg lurer på hvordan dommerene klarer å se at det er en corner uten å få med seg handsen.

Lenke til kommentar

Owen sto ikke i Offside. Det ser man tydelig siden linja til Arsenal ligger på 16-meteren, Owen er en meter på rett side. Soleklar straffe. Men som jeg har sagt tidligere, det driter jeg i. Vi fortjente ingenting denne kampen. Carrick, Park og Anderson ble pisset på av tenåringer og tidenes middelmådighet i Song.

Lenke til kommentar

Owen sto ikke i Offside. Det ser man tydelig siden linja til Arsenal ligger på 16-meteren, Owen er en meter på rett side. Soleklar straffe. Men som jeg har sagt tidligere, det driter jeg i. Vi fortjente ingenting denne kampen. Carrick, Park og Anderson ble pisset på av tenåringer og tidenes middelmådighet i Song.

 

Da burde du nok se kampen igjen, men det trenger du ikke fordi jeg skal vise deg.

 

el3z9f.jpg

 

Dette er rett før Berbatov toucher ballen videre til Owen. Temmelig klar den offsiden der.

 

Og at Song er en middelmådighet? You're havin' a laugh.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Den var med vilje og rødt kort hadde vært på sin plass. Derfor depper jeg heller ikke over at Owen ble snytt for en stonewall pen rett før slutt. Name of the game, det jevnet seg i alle fall ut. Forhåpentligvis slår karma inn å gir oss litt marginer mot rentboys til helga, da de har fått altfor mye av den gode kaka denne sesongen igjen. Kommer til å klikke i vinkler og rante ala Mourinho om Chelsea får offsidemål eller billig straffe nok engang.

 

Jepp. Vimner Chelsea pga dommerfeil blir det ragnarok her inne.

Lenke til kommentar

"Så klart" var Vidic sin hands en viljehands. Spesielt sett i lys av at han gjorde nøyaktig det samme i VM (ca på 1:34 i videoen i spoiler) mot Tyskland.

 

 

 

 

Ja, traitor-Owen skulle nok hatt straffe han og, men Vidic skulle vært utvist. Alt i alt synes jeg Arsenal vant kampen fortjent (Chelseas to dommerhjelpmål på lørdag overser jeg).

 

Det er kun opp til dere selv å vinne ligaen - og jeg tror dere greier det. Men OM dere slipper Chelsea forbi, skal jeg innrømme at jeg koster på meg en latter.

Lenke til kommentar

Owen sto ikke i Offside. Det ser man tydelig siden linja til Arsenal ligger på 16-meteren, Owen er en meter på rett side. Soleklar straffe.

 

 

Sorry. Men her er det en brist i logikken. Hvis linja til Arsenal ligger på 16-meteren og Owen er på rett side er han ikke innenfor 16-meteren. Men Owen var innenfor 16-meteren, det er jo derfor vi roper på straffe, men da var han i tilfellet i offside.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

plz vinn mot Chelsea og kom til Ewood Park uten noe å spille for! Vil heller møte reservelaget deres i serieinnspurten!

 

Med mindre vi banker Chelsea 7-0 eller noe slikt er vel ikke gullet trygt. Sikkert blir det vel aldri uansett, så tviler på noe reservelag mot Blackburn.

 

*snip*

 

Hvor mange dommersituasjoner favør oss husker du egentlig? Det jevner seg ut, selv om du er flink til å huske på de gangene der Chelsea får avgjørelser med seg.

 

Forsåvidt enig, men ikke over én enkelsesong. Jeg er sikker på at går man 10-15 år tilbake og graver litt så har vi vel hatt litt flyt vi også.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Owen sto ikke i Offside. Det ser man tydelig siden linja til Arsenal ligger på 16-meteren, Owen er en meter på rett side. Soleklar straffe.

 

 

Sorry. Men her er det en brist i logikken. Hvis linja til Arsenal ligger på 16-meteren og Owen er på rett side er han ikke innenfor 16-meteren. Men Owen var innenfor 16-meteren, det er jo derfor vi roper på straffe, men da var han i tilfellet i offside.

Slik enkelte hevder her så var Berbatov på ballen når det patetiske stillbildet er tatt. Det er han IKKE. Ergo var ikke Owen i offside når ROONEY spilte ballen. Det eneste man kan hevde er at Berbatov har innvirkning på spillet, og han kommer fra offside. Hva med å faktisk se situasjonen gutter?

 

Jeg lister opp klovner as I go: Kloffsk, Stefan_B, Alt-Ctrl (du er en brist i logikken :) ), samt de 8 andre tullingene som har gitt pluss til Stefan for innlegget.

 

Og ja, Song er en jævla middelmådighet.

Endret av Hyrlen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Slik enkelte hevder her så var Berbatov på ballen når det patetiske stillbildet er tatt. Det er han IKKE. Ergo var ikke Owen i offside når ROONEY spilte ballen. Det eneste man kan hevde er at Berbatov har innvirkning på spillet, og han kommer fra offside. Hva med å faktisk se situasjonen gutter?

Det er nærmest umulig å se om Berbatov er nær ballen eller ikke, men han hindrer kommer uansett fra en offsideposisjon og hindrer Koscielny. Derfor har han innvirkning på spillet, og ergo er det en soleklar offside.

 

Og ja, Song er en jævla middelmådighet.

Vel, han pisset på midtbanen deres og hadde Rooney i lomma på søndag. Sjekk statistikkene våre med og uten Song. Han er et midtbaneanker av rang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...