Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For mye søppel i kamptråden, så tar det her.

 

Ikke noe bitter etter tapet i dag i det hele tatt, fordi det var et forventet tap. Folk som har tatt seriegullet på forskudd hele sesongen kan ta seg en stor bolle, fordi dette United-laget er selvsagt i stand til å tape to toppkamper på rad. Det er ikke akkurat så lenge siden det skjedde sist....

 

Jævlig planløst i dag, helt på trynet. Gidder ikke å henge ut enkeltspillere, fordi det var langt under pari over hele linja i dag.

 

Er veldig spent på om det går mot en ny Chelsea-smell i ligaen. Har ikke glemt fjorårets kamp på Old Trafford med det første, og frykter vi nok en gang skal tape gullet på hjemmebane i år og.

Lenke til kommentar
Har sett at GeirM påpeker at to soleklare straffer ikke ble tildelt, men har ikke sett han si at united taper pga dommeren.

OG DER ER DET FAENMEG 2-1 I VIKTIGE AVGJØRELSER. DOMMERHJELP AVGJØRENDE I NOK EN KAMP I UNITEDS DISFAVØR.......... SELVFØLGELIG

Han skrev til og med i Caps Lock slik at du skulle se det.

 

Det er uansett en pågående greie, som holder på sesongen gjennom. Tror ikke jeg er alene om å mene at Man Utds supportere er de som klager mest på dommeravgjørelser. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men 2-3 folk kommer stadig vekk med snakk om at Man Utd blir bortdømt.

Lenke til kommentar

Rar ordlegging. Det jeg sa var at dere skyldte på dommeren at dere tapte, men det synes ikke jeg er så veldig spesielt, ettersom dere pleier å gjøre det når de 3 poengene ikke går deres vei.

 

Det er alltid noe å skylde på. FA, dommere, rubler, sjeiker... Du bruker det ALLTID. Har ikke sett 1 gang fra deg i år, hvor du sier for eksempel: "Her var vi for tamme, vi fikk ikke til spillet vårt idag". Alltid er det ett eller annet som er feil, bortsett fra Manchester United.

 

Om dere taper ligagullet nå, så er det ikke dommere eller FAs feil. Klart at de kan ha hatt negativ innvirkning, men sånne ting pleier ofte å jevne seg ut. Om dere mister ligagullet nå, så er det fordi dere har vært tamme og håpløse i alt for mange bortekamper, og sløve poengtap på overtid i starten av sesongen.

 

Absolutt alt du sier her er feil

Lenke til kommentar
Har sett at GeirM påpeker at to soleklare straffer ikke ble tildelt, men har ikke sett han si at united taper pga dommeren.

OG DER ER DET FAENMEG 2-1 I VIKTIGE AVGJØRELSER. DOMMERHJELP AVGJØRENDE I NOK EN KAMP I UNITEDS DISFAVØR.......... SELVFØLGELIG

Han skrev til og med i Caps Lock slik at du skulle se det.

 

Det er uansett en pågående greie, som holder på sesongen gjennom. Tror ikke jeg er alene om å mene at Man Utds supportere er de som klager mest på dommeravgjørelser. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men 2-3 folk kommer stadig vekk med snakk om at Man Utd blir bortdømt.

Hvis du er fornøyd med å ha rett i 50% av dine påstander så kan du stå for det. :)

 

1 person. EN PERSON <--- med caps, slik at du ser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt interessant: Real Madrid, Barcelona, Schalke og Man Utd tapte sine kamper i helgen, alle semifinalister i Champions League.

 

dette er vanlig, velkommen etter.

 

Sjekk statistikken de siste 15 årene for lagene som spiller semi-finaler i CL. Det er interessant om disse lagene vinner sin påfølgende kamp.

 

NB! skal sies at Barca stile med 4 (!) av sine faste spillere. Reservene er ikke bedre en at det er en even match borte mot Txuri-urdin fra Sociedad.

Lenke til kommentar

Litt interessant: Real Madrid, Barcelona, Schalke og Man Utd tapte sine kamper i helgen, alle semifinalister i Champions League.

 

dette er vanlig, velkommen etter.

For det første legg av deg den overlegne tonen, din klovn.

 

Du må gjerne finne fram statistikker som motbeviser det, men jeg tror ikke det er vanlig at ALLE semifinalistene i CL taper hvert år.

 

Og forresten; når skal jeg egentlig få den signerte Paul Ince-drakta jeg vant i en av disse "konkurransene" dine?

Lenke til kommentar

Folk skal være så forsiktige og si at vi tapte ikke pga. dommeren i dag, men i går TAPTE Tottenham BARE pga. dommeren og linjedommerne. Og mener jeg faktisk BARE; er ikke noe annet å si og det er helt fantastisk villt. Ligaen er EGENTLIG ferdig og våres; bare et problem og det er jo at de faktisk fikk 2 fuckings gratisfittemål i går. FIKK dem. For ingenting. Ikke ett, men to. Fra 0-1 til 2-1, uten et riktig mål.0-1, ligaen ferdig. 1-1? Ligaen ferdig. Men neinei, ikke bare det at 1-1 var feil, i TILLEGG til det får de et offsidemål som alle så var offside direkte; ihvertfall de fleste.

 

Man spyr når man ser posisjonen til linjedommeren da 1-1 ble gitt også... når man vå være sikker. Og alle kom med at nå er det even fordi Vidic saken ikke ble straffe, og det er sant at det var dårlig av linjedommeren. Men som jeg sa tusen ganger i går, the point is: Er linjedommeren USIKKER så må han dømme ikke straffe/ikke mål osv. Er han SIKKER; så kan han gi mål/straffe. I går var han selvfølgelig usikker som faen (burde vært det ihvertfall) og GA målet fra DEN posisjonen... og i dag var linjedommeren usikker og ga IKKE noen straffe; som er da tusen ganger mer rett.

 

You guys see the fucking problem? Ligaen ble 99% sikkert avgjort pga. det som foregikk på Stamford fuckin' Bridge i går. Jeg har klagd over dommeravgjørelser før som de siste 3-4 møtene til Utd og Chelsea i det siste; ikke minst 2-1 Chelsea kampen på Stamford Bridge i år... men i går? Det er a whole another LEVEL. Det er helt forbanna villt. Det er uhørt. Og at det kommer AKKURAT nå da det betyr MEST... rett før de skal spille oss også, og "rett etter" de har nettopp fått HELT feil seier mot oss på hjemmegress med mangel av rødt kort på en midtstopper og GRATIS straffe etter filming...? Try to explain that.

 

Vi har blitt eid av dommerne, totalt. Fantastic.

 

EDIT: Mange kommer sikkert her og sier "nok med dommerklaging, bare teit at du tar opp sånne ting hver eneste dag" osv. Og det er teit. Men det her som jeg har skrevet er nesten udiskutabelt, så det er ikke så rart slike svar frister for folk som er "uenige". Det er ikke kødd lenger, den kampen i går har kanskje fått "feil" lag til å vinne hele greien vi har brukt 9 mnd. av vårt liv å se og bruke penger på. Den ene kampen i går som Chelsea MÅTTE vinne jo. Og nå snakker jeg ikke om at Owen skulle hatt klare straffen i dag på slutten en gang, det er en annen sak og kan bli "void" siden Vida-saken ble ignorert. Men la oss ta det med tall da; var jo "1-1" i feil situasjoner i dag. Men i går ble de 2 feilene på en måte ikke bare 2 feil, og vi ble ikke bare eid "3-1" med feil avgjørelser. Fordi de 2 avgjørelsene i går var ikke noe bare bare. Det var SVÆRT fordi det var det eneste Chelsea hadde og TRENGTE for å få poeng i går. For å få ETT poeng, glem TRE.

 

Udiskutabelt og umulig å nekte, og da spesielt pga. kampen og måten utfallet kom på noen uker siden på godeste Stamford Bridge. Det var rett og slett starten av det hele... nå ser vi "slutten" av det.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Årstall:	CL-motstander:		PL-motstander:
2002/2003	Real Madrid (B) 1-3	Newcastle (B) 6-2
2002/2003	Real Madrid (H) 4-3	Tottenham (B) 2-0
2006/2007	AC Milan (H) 3-2	Everton (B) 4-2
2006/2007	AC Milan (B) 0-3	Manchester City (B) 1-0
2007/2008	Barcelona (H) 1-0	West Ham (H) 4-1
2007/2008	Barcelona (B) 0-0	Chelsea (B) 1-2
2008/2009	Arsenal (H) 1-0		Middlesbrough (B) 2-0
2008/2009	Arsenal (B) 3-1		Manchester City (H) 2-0
2010/2011	Schalke (B) 2-0		Arsenal (B) 0-1
2010/2011	Schalke (H) ???		Chelsea (H) ???

 

Her er våre fem siste dobbelkamper i Champions League semifinale og påfølgende PL-kamper. Som dere ser, med 7 seire og 2 tap, så er det egentlig ganske vanlig å tape påfølgende kamp slik som YNWA påstår.

Lenke til kommentar

Hvorfor kunne jeg ikke intresert meg i Golf i stedet. Det er jo mye mindre hatere der. Jeg synes ikke jeg har klart å holde en skikkelig diskusjon på veldig lenge. Jeg hater den delen av fotballen

Rart det der..

FA gjør alt for å senke United, konspirasjon for faen!

Hvor skal den ordentlige diskusjonen foretas når alt du spyr ut er sånne sure oppstøt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...